Valamikor egy autószerelő műhely lehetett, amit hátrahagytak és leégett. Az autók pedig azóta is ott vannak.
Pár perccel az adásvétel után még mindig nem voltam teljesen biztos abban, hogy ezt a 350 ezer forintot nem én fogom-e visszafizetni a cégnek.
Címkék: rulettkerék, 3, 2016, w140, mercedes, bálnamerci, luxuskerék
Fülünkben még ott rezonált a V8-as Audi hangja, mellkasunkat szorította a nagyon gyanús bálnamerci emléke, de mentünk tovább. És vettünk autót.
Címkék: rulettkerék, luxuskerék, 2016, 3
A kezdeti felparaméterezés után nekivágtunk az országnak. A vadászat elkezdődött.
Címkék: rulettkerék, 3, luxuskerék, totalcar
Elérkezett az idő, hogy merjünk nagyban gondolkodni. Ennyi pénzért már miénk a világ. Sírni fogunk és valószínűleg önök is.
Címkék: rulettkerék, 3, luxuskerék, totalcar
Összecsapnak a katalógusadatok a valósággal, kicsi turbómotorok a kétliteres szívóval: melyik benzines fogyaszt kevesebbet?
Címkék: fogyasztás, teszt, volkswagen, golf, tsi, peugeot, 308, puretech, ford, focus, ecoboost, mazda, 3, gt, 120, skyactiv
Városban, dugóban, egy 150 lóerős géppel. Ne csináld utánunk otthon.
Címkék: mazda, 3, fogyasztás, verseny, bécs
Valamit elindítottunk és ha nem fogjuk erősen, akkor káosz és baj lesz a vége.
Címkék: parkoló parádé, 3, hungexpo
Ötajtós ferdehátú készül a Qoros 3 szedánjából. Hova lesz elég Európában a tágas kínai kompakt?
Címkék: qoros, 3, ferdehátú, ötajtós
A kínaiak már a szomszédban vannak! Minőségi, netán pofátlanul olcsó lesz a legfenyegetőbb VW-másolat?
Új Mazda 3 változatok a láthatáron: egyre kevesebbet esznek.
Címkék: mazda, 3, cng, sűrített földgáz, hibrid
Összegyúrtak mindent, ami eddig volt: zoom-zoom is, Skyactiv is, sport is, és még jól is néz ki.
Címkék: mazda, 3, sport, 2013, skyactiv, kodo, kodo design, i-activsense
A kínai autók körül mindenki minőségi szakemberré változik. A Qoros 3-on is lehet röhögni. Egyelőre.
Egy igazi BMW-ben legalább kétszer annyi henger volt korábban, mint amennyivel az új hármas érkezik.
Címkék: bmw, downsizing, 3
A 320d Efficient Dynamics Edition az eddigi legtakarékosabb modell a BMW kínálatában.
Címkék: bmw, 3, 320d, efficient dynamic
Az új kupé portosabb lesz, új első és hátsó lámpákat valamint lökhárítókat kap, és lehetséges, hogy szélesebb lesz a nyomtávja is.
A Mazda 3-nál unalmasabb autót még nem hordott a hátán a Föld. Miért vagyok itt mégis, a Mazda3 második generációjának lisszaboni bemutatóján? Hát mert legyünk már férfi: nem menekülhetünk a démonaink elől egy életen át.
Két turbómotoros, street racer hot hatch, tavaszi napsütés és egy jókora konténerrakodó telep egy egész napra. Jól hangzik, ugye? Virult is a fejünk rendesen, mikor végre felkerekedtünk.
Remek motor, kellemes futómű, diszkrét elegancia és minőségérzet. Itt egy autó, annak esszenciájaként, amit elvárunk az alsó-középkategóriától. Csakhogy miközben ennek kéne belépőmodellnek lennie, akciós áron 6,2 millió forint. Ez a tévedés, nem sünnek a sikárkefe.
Életem első tesztautója, amire vételi ajánlatot tettem. Sajnos hiába. Szerencsére az autó nem nő, nem kell feltétlenül azt a példányt megszerezni, amelyikbe beleszeret az ember, így hát elmentem, és vettem egy másikat.
A disznókat mindig is jobban szerettem, mint a leopárdokat. A nagymacska mindig csak ragadoz, a disznó csörtet, turkál, röfög, dagonyáz, agyarat köszörül fagyökéren, éli világát, és főleg a családjával mindig nagyon kedves látvány. Az új hármas talán olyan, mintha Boris Vallejo festett volna egy idealizált, kékre borotváltan ápolt, kigyúrt-leszolizott-leolajozott varacskos disznót. Szép.
A Mazda nem akar rosszat hallani, ezért inkább jó autókat ad a kezeink közé. A 17-es kerekekre állított, 150 lovas, 3-as szedán igazi metálszürke farkas: négy-öt emberrel is teljesen kényelmes, és jobban megy, mint egy 1,6-os MX-5-ös, még ha nem is az az összehasonlítási alap.
A Mazda6 és az RX8 után cseppet sem lepődtünk meg azon, hogy a Mazda3 is szemrevaló és remek autó lett. Az lényegesen furcsább, hogy a Mazda pont a tömegmodelljével jelzi, hogy nem akar tömeggyártó lenni. A Hármas szép is, jó is, és annyiba is kerül.
Volkswagen Phaeton 3,2 V6
Címkék: 2, 3, phaeton, tc26, v6, volkswagen
A Kiscelli múzeum kápolnájához mérten nagyszabású történelmi játék keretében mutatták be Magyarországon az új Range Rovert. Minden luxusterepjárók ősatyja több, mint három évtizedes élete alatt most esett át a harmadik jelentős átalakításon.
Címkék: range, range rover, 3
Számtalan sajtófotót fanyalogtam már sorra a Compact félresikerült külseje miatt. A feneke Lexus IS 200, az oldala semmilyen, az orra pedig simán csak csúnya, szoktam volt mondani. A BMW rúgja ki a sminkeseit: az autó élőben remek. Minden szögből gonosz kis izmos állat, de a szalonképes fajtából.
A 316-os nem a dinamikájával nyűgöz le. Istenverte balszerencséje, hogy BMW-nek született, különben a gyenge közepes 105 lóerős teljesítményt nem olvasnánk ilyen mordul a fejére. De sajnos a név kötelez(ne), így jogos a kritika. Továbbá még csak nem is arról van szó, hogy 1600 köbcentiből még ráolvasással se lehetne vérmesebb motort faragni, elég sokaknak sikerült. Ha pusztán a lóerőszámot nézzük, szinte mindenkinek. De ne csak a lóerőszámot nézzük.
Miért van az, hogy egy BMW-be ülve, főleg miután elindulok, mindig olyan érzésem van, mint az anyaméhben? A 316-osban például még az is stimmel, hogy nem gyorsul lényegesen jobban, mint édesanyám. A 320 viszont még automata váltóval is tisztességesen hasít.