Lényegesen nőni fog a kilométer. Milyen időközönként számítsak vezérléscserére?
Szeretném megmérni az autóm szénmonoxid-kibocsátását. De hol találok határértékeket?
Az első igazi telemet töltöm vele lefelé és amit észre vettem az az hogy a hűtő nem tartja stabilan az elvárt 80-90 fok körüli hőfokot
Nem tudják mi lehet a baj. Vegyek egy teljesen új jeladót vagy vigyem el egy másik szerelőhöz?
A benzin visszacsap a betöltő nyíláson és a tankolófej lezár. Mi lehet az oka?
A probléma, hogy nem indul csak húzásra vagy tolásra
Volt egy agresszív gázadásom, utána vettem észre, hogy az autó alapjáraton furcsa hangot ad.
Ha kinyomott kuplunggal próbálok befordulni, a szervó miatt a motor le is áll.
Ránézésre a zárhíd, hűtő, lökhárítók, fényszóró bal, kereszt-tartó és a motorháztetőt cserélni kell
Mintha valahonnan oda áramolna a kinti hideg levegő.
Nincs jel arra, hogy hengerfejes lenne, mégsem találják a víz eltűnésének okát.
Több szerelő is megállapította hogy a motor szép, rendes állapotban van. Mitől lehet ennyire iszákos?
Címkék: bmw, suzuki, swift, fogyasztás
Bár a kocsi generátora megfelelően tölt -, folyamatosan merül az akkumulátor.
Szűrők voltak cserélve, jó minőségű üzemanyagot tankolok és kerül bele adalék is.
Már kétszer is produkálta azt a jelenséget, hogy meredek lejtőn leállt a motor.
Amikor hirtelen gázt adok, megtorpan és lassú finom egyenletes gázadáskor sem tudom 4000 fölé pörgetni.
A gyújtáskulcs elfordítása után nem mindig indul.
Vízpumpa már cserélve, termosztát ellenőrizve, mégsem dolgozik rendesen a fűtés.
Az utóbbi időben többször kigyulladt a check engine lámpa, ami a motor leállítása, majd újra indítása után kialszik.
Füstöl és rázkódik, pedig most cseréltem a porlasztókat. Mi lehet a gond?
Hosszbordás szett csere előtt állok. Tapasztalatai alapján melyik márka megbízhatóbb, minőségibb?
Rengeteg fagyállót nyomott ki, olyan volt mintha nem forgott volna át a rendszeren a víz, ezért új termosztátot és hőgombát is kapott
Időnként gyorsításnál egyszerűen leáll a motor. Gyújtás levétele után meg kell várni egy kattanást.
Ez eddig általában csak 2-2500 volt, de most legutóbb felment 3000-re és ott tartotta azon a fordulaton jó pár másodpercig.
Címkék: fordulatszám, hidegindítás, toyota
A sebességmutatóm 20-tól felfele remeg és folyamatos kalapáló hangot ad.
Címkék: suzuki, swift, kilométeróra