Egy darabig szépen fűt is, de mikor pont kellemes hőfok lesz, átvált hűtésre
Semmi baja nem volt, amíg hozzá nem nyúltak a szervizben.
Érdeklődnék hol található diagnosztikai csatlakozó, illetve az milyen.
Elvittem egy jónevű budaörsi szervizbe, ahol már ismerik az autót. Otthagytam, kölcsönös bizalom, hogy majd szólnak
Használtan vettem 195 000 kilométerrel. Mikor kell vezérműláncot cserélni?
Az adagoló gáztengelynel cseppen a gázolaj, ezzel egyidejűleg nincs alapjárat, melegen nem indul.
Ha a szellőzés az ablakra vagy az ablakra/lábra állásban van, akkor a középső szellőzőkből (rádió fölött) dől a hideg.
A motor egy idő után elveszti az erejét, dr újraindítást követően egy kis ideig megint jó.
Hiba visszajelzés a műszerfalon nincs. Használhatom így az autót?
100-150 kilométer alatt eltűnik fél liter, de nincs alatta semmi folyás, csöpögés.
Először nagy erőt kell kifejteni, majd hirtelen könnyebb lesz a kormányzás. Előzéskor imbolyog.
Lecseréltem az olajat, és kicseréltem az olajgombát, de a jelenség megmaradt.
Egyhatos, TD Audi 80-asomban kéne gombát cserélnem, de nem tudom milyen kell bele.
Az olajsapkát lecsavarva meglepődtem: a sapka és a karima úgy nézett ki, mintha karamellkrémmel lett volna bekenve.
Eszi, mintha muszáj lenne. 1000 kilométerenként 2-3 litert.
A szerelő első nekifutásra csak a tisztítást javasolta, hogy ne adjak ki mindjárt 30-40 ezret.
Nagyon remélem, hogy nem hajtókar, vagy váltó. A kuplungban kb 5000 km van, az sem lenne kellemes.
Milyen meghibásodási lehetősége lehet az autónak, ha rángat és traktor hangot hallat?
Városban kisebb utak után is annyira felmelegszik, hogy szinte hozzá se lehet érni!
Néha csak úgy „bedadog” a motor, egy pillanatra felvillannak a lámpák, de megy tovább az autó.
A szelepfedél tömítés most lett kicserélve mert a szerelő ezt látta a bajnak, de a hiba nem szűnt meg.
Eleinte nagyon ritkán történt a jelenség, most viszont már csak így indul a kocsi.
A kocsiban kicseréltettük mind a 3 motortartó bakot. Mi lehet még?
Hengerfejtömítés-csere után a kocsim kegyetlenül rángat alapjáraton.
De csak hidegen. Nyolc-tíz kilométer után beáll középre, és nem mocorog többet.