A szervizkönyv szerint nem kell a váltóban olajat cserélni, de lehet, hogy a fenti tüneteken segítene a csere?
Miért olajos belül a cső,? Kezdjek el gyűjteni új turbóra?
Egy ideje étolajjal megy, lett is lerakódás elég. Van erre jó adalék?
A Ewingok kedvenc mondása itt is igaz: az olaj a lényeg!
Autómat telibetisztelte néhány szívtelen madár, persze csak az újrafényezett elem kapott.
Biztos csak el van kicsit tömődve valahol, menjek vele többet pályán, kitisztul - mondták a szervizben.
Járó motornál bejut az égéstermék az utastérbe. Javíthat-e a helyzeten, ha katalizátort szereltetek a kipufogó rendszerbe?
A legtöbb autószerelő csak pislog, ha meglátja a Dodge Caravant. Segíteni senki nem tud.
Szivárgás, csöpögés nem látszik, de issza a vizet, mintha muszáj lenne. És zörög.
Nem tudom, hogy mit rontottak el, de visszavinni oda már nem merem. 2500-ös fordulatnál kezd csak normálisan húzni.
Az akksi viszonylag új, a lámpát nem felejtettem égve, és nincsenek utólagosan beszerelt fogyasztók.
Ötvenig megy, de onnan nem gyorsul. Lehet, hogy a vontatás okozott valamilyen hibát?
Üzemmelegen indítva nem reagál a gázra, és a fordulatszám is alacsonyabb a szokásosnál.
Egyszerűen nem tudok intenzíven gyorsítani. Ha csak óvatosan nyomom, akkor nincs gond.
Megfordult a fejemben az is, hogy esetleg a bal első gólyaláb rugótányérja deformálódhatott el.
Tegnap kicseréltem a gyertyákat hátha az a baj, egy fél napig semmi baj nem volt aztán ma reggel megint előjött a hiba.
A turbó levegő visszahűtő a lamellák közt olajos, és a lökhárító belseje is olaj permettől szennyezett.
Araszolgatás közben nem lehet sebességbe tenni, vagy kivenni. Országúton nincs gond vele.
A légkondi és a lehúzott ablak helyett merült fel az ötlet. Az autóval hosszú távra tervezek.