Kávé színű trutyis emulzió található a sapkán és az olajbeöntő nyílás környékén, elég vastagon.
A szerelő azt mondta, a szelepek, amik nyitva voltak, elkorrodáltak a levegő miatt. Elbizonytalanodtam.
Leszedtem egy-két panelt és megdöbbenve láttam, hogy több marék kavics, só és homok volt benne vízzel jól megszívva.
Megéri a felárat, vagy akkora kamu mint a szivargyújtóba dugható fogyasztáscsökkentő?
Nekünk másokkal ellentétben nem ette az olajat az autó. Vannak viszont más bajok.
Három szerelő háromféle javaslattal látott már el, nem tudom eldönteni, melyik a helyes út.
Ami piros, pláne sípol, az sosem normális. Kivétel talán Sanyi, a cirkuszi bohóc. De akkor mi a gond?
Az elosztófejet belül kompletten kicseréltük, a gyertyakábelek is rendben vannak.
Ötszáz kilométert mentem vele, és tropára ment a motor. Aztán kezdődött minden elölről.
Mikor bejött a kemény hideg (-25fok) előző nap autó indít - szépen ketyeg, másnap autó indít - pár másodperc elteltével az olajszűrő gumiját kinyomta
Rakoncátlankodik a dízel Passat: nem tudom benyomni a féket, így nem indul az autó.
A szerelő azt mondja, még ráérek. Mi az igazság, mikor kell a Vivaróhoz nyúlni?
A szükség nagy úr, főleg a mai, pótkereket nélkülöző világban.
Van a Passatomban kettős tömegű lendkerék? És vajon milyen befecskendezőrendszerem van?
Pár órányi állás után is erős a kipufogógáz szaga, de néha fáradt olajat is érzek.
A kocsi teljesen váratlan időközönként elvesztette a nyomatékát, főleg előzés közben.
Főként nyáron lehet észrevenni: ha terhelem a motort, gyenge és hangos a Suzuki.
A minap reggeli első indítás után kéken kezdett füstölni, valamint egyenetlen volt az alapjárat is.
Kanyarodáskor olyan hangot hallok, mintha valami, ami gumiból van tekeredne.
Amikor ráadom a gyújtást, morgó hang jelentkezik. Ha leveszem a gyújtást, nyikorog.
Érdemes megvenni, ha már felütötte a fejét a korrózió? Vagy inkább meneküljek már most?