Kinéztem a dízel S-Maxot, főleg városban használnám. Mi ezzel a baj?
Tankoláskor vettem észre, hogy vákuum vagy túlnyomás van a tankban. Mit tegyek?
Nem szívesen bontanám meg, ezért vegyi megoldás után néztem. Mi lehet a megoldás?
Pénteken beálltam a garázsba, majd vasárnap meglepődve tapasztaltam a fényt.
Kilyukadt a fagydugó a 35 fokban. Nagy a baj? És mit tegyek, ha beesett a blokkba?
Melegen sokat veszít az erejéből, klímával igazi szenvedés szegénynek, hibakód viszont nincs.
Nagy meleg volt, és azt vettük észre, hogy a gyújtás ráadásánál búgó hang jön a benzinszivattyú irányából. Hidegben nem jött ki a hiba.
A régi motorból belerakott gyertyák nem tetszettek az új motornak. Cserével a rángatás megszűnt, a fura hang maradt.
Nem kapcsol az üzemanyag-szivattyú, de működik. Az már kiderült az akkumulátorra kötve.
Mi okozhatja a hibát? Drága lesz?
A látható helyeken a vezeték rendben van, akkor mi lehet a baj?
Kivettem a fékpedálnál levő kapcsolót, de a műszeres mérés szerint az jó.
Hiába cseréltem ki hátul a fékdobot a betétekkel együtt, akkor sem fog egyáltalán. Nem értem.
A klíma bekapcsolásakor nem indul a klímahűtő ventilátor, a vízhűtővel jár együtt. Jó ez így?
Az Astrába beütött a mohácsi vész, vagy mégis mit jelent az 1526?
Álmaim autója már az enyém, mi dolgom lesz vele? Úgy tudom, lánc is van a vezérlésben. Az is cserés?
A bal hátsó kerék majdnem kétszer annyit forog, mint a többi. Bónuszként a féket is kopottnak mutatja.
Nyomáspróba során kiderült, hogy a klíma hűtője lyukas volt, és a rendszerben lévő gáz itt szökött el.
Ütköztem a kocsival, légzsákok nem nyíltak, viszont a visszajelző azóta világít.
Felgyorsítanék, de leesik a fordulat és az autó le akar fulladni.
Hidegebb időben igen heves füstöléssel jár a részecskeszűrő tisztulása. Melegben semmi gond.