Na akkor MAGYAR leszek. Pár telefon után már tudtam, hogy hova kell vinnem az autót. Másnap pedig elhoztam, mindössze 128.000 km-mel az órájában.
Címkék: használt, visszatekerés, auto, skoda, superb
Ha magad elé nézel és nem adsz neki, ott marad a kocsid mellett, néz és anyázik. Ha adsz neki (mert először adtam) elfelejti megköszönni.
Címkék: koldusok, dugó, olvasói levél
2003 márciusában céges autóként kaptam, majd 240e km után, 2006 szeptemberében árokba tettem. Most 89e-t mutat az óra.
Címkék: peugeot, használt autó, visszatekert
Sértetlenül operálják ki a visszapillantó tükör lapját, profi mackósként bugázzák meg a ködlámpát, nem törnek-zúznak, de kicsit sokat lopnak.
Címkék: bmw, lopás, pofátlanság
Címkék: porsche944, vásálás, neper, németország, ausztria
Hímezés-hámozás jó magyar szokás szerint, pedig évek óta oda jár, egész céges flottáját ott intézni. Erre tessék, nem fizetnek.
Igazából nem az a nagy dolog, hogy 14 éves, hanem az, hogy 12 700 km van benne... háromszázért!
Egy névtelenséget kérő olvasónk élőben is láthatta a Mulsanne egyik prototípusát, méghozzá nem is messze innen.
Olvasónk időtlen idők óta használja öreg Saab 900-asát. Tanárember, tehát precíz. Az utolsó fillérig tudjuk, mennyibe kerül nála egy kilométer...
Zoltán 650i-je a szerviz szerint viszont jó. Hiszen nem ír ki hibát, a mobiltelefonnal lemért gyorsulás pedig szerintük jó.
Címkék: bmw, 650i, garancia, panasz
Hiszik vagy sem, a Pénzügyminisztérium a napokban értesült a hibridek regadójának problémájáról. Finoman fogalmazva is: ideje volt már.
Adott egy V70, amit 116 ezer kilométerrel hirdetnek. Ugyanezt két hónappal korábban még 221 ezerrel árulta valaki más. Jó, nem?
Az értékelésnél ne adj annyi pontot egy raktárból összeválogatott talicskának mint egy komoly szellemi munkát igénylő produktumnak. Nekem is volt Lada Samarám, I. swift-em, jeleneleg 10 éve corollám (97-00), de tisztában vagyok azok fejlettségi szintjével.
33 éves, házas, dolgozó nő vagyok, főiskolai végzettséggel. Azt gondolom, nem merítem ki a ruppótlan hülyegyerek fogalmát :)
Vajon meddig szabad lemenni olcsóságban, hogy az még ne legyen válóok?
"Mi olyan töltésen dolgozunk, amelyben haladáskor "termelünk energiát" (a tiszta levegőből) és ehhez elegendő 2 db akkumulátor. Az egyik tárolja, a másik leadja az energiát."
Friss A-kategóriás olvasónk kezdőmotort venne, eddig Suzuki GS 500-ban gondolkozott. Fülest kapott azonban egy Kawasaki GPz 750-re, ami nagyobb is, olcsóbb is. Szabad-e ilyenbe belevágni? Nem hullik-e szét az első túrán?
A földgázos Zafira benzintankja nem véletlenül olyan kicsi. Olvasónk tudja, hogy pontosan miért.
Volkswagen rejtőzik a ragasztóhegyek alatt? Vagy inkább Kia? Esetleg egyik sem?
A márka épp megszűnőben, a gyárat is bezárják, olvasónknak mégis egy Pontiac Vibe tetszett meg. Megvegye?
Tipikus márkaszervizes szívatás rajzolódik ki az üzenetből, a főszereplő egy olaját folyató, még garanciális dízelmotoros Note, amelyet hónapok alatt sem tudtak meggyógyítani a szakemberek.
A gyertyás csaló újra támad, vesztére a régi sztorival és a régi Civickel támadta meg olvasónkat. Szegény!
Tréningre ment, hogy megtanuljon motorozni, mégis eltörte a lábát. Megérte?
Olvasónkat feltüzelte Csikós kolléga Mazda3 MPS bemutatója, de a VW Golf GTi is tetszik neki. Segítünk választani.
Értem én hogy lecsúsztak a presztizsmárkák, recsesszijó van, meg világválság. De! Semmiféle levesbe nem köp itt senki.
Látva az autóeladások drasztikus csökkenését, gondoltam, felkerekedek a jó akciók és kedvezmények reményében.