Még így is gyanúsan olcsó, de hiába, ha nagy a kockázat. Engedjem el vagy van még jövője?
Kezdő vagyok, elég valami a Starion alatt. Hat kiló a keret, benzines kell.
Elég magas vagyok, így az elsődleges szempont a kényelem. Pár évre keresem a megoldást.
A hibalista drámai: indítórelé, ablakmosó fúvóka, izzók. Néha mondjuk nehezen is indul.
A Zafirával brutális lesz a fogyasztás, kéne valami, ami nem eszik húsz litert 1,3 tonnától.
Lényeg, hogy kényelmes és szép legyen, de azért ne is rohadjon le alattam folyton.
Egy C Corsát váltana, de azért parázunk a típushibáktól. Az 1,6 HDI-vel szabad?
Dízel E92 vagy dízel A5 a jelöltek, mindenképp automatával. Melyiket lesz olcsóbb fenntartani?
Nagyon jó áron adják a mobile-n, persze rengeteg kilométerrel. Van kockázat?
Kinőttem az Astrát, szeretnék a helyére valami tüzesebbet. Azért a gyerek és a kutya beférjen.
Csak munkába járnék vele, ezért legyen megbízható és költséghatékony.
A Saxónak mennie kell, Corolla Versóra viszont nincs pénzem. Demio lesz a vége?
Szétperegnek ezek a 147-esek, vagy lehet elfogadhatót találni 1,5 millióig?
Bele kéne, hogy férjen négy felnőtt, és az sem lenne baj, ha benzines lenne.
Napi 20-30 indítás, 60-70 kilométer futás - van még, ami ezt bírja?
Se nem kicsi, se nem túl nagy autó kéne rövid távokhoz, max. 600 ezerért.
Lecserélném a patika 320d-t. Bár szeretem nagyon, kéne majd egy H3-as.
Vehetnénk újra kombit, de inkább az SUV-ra hajtunk. Melyik kis benzines turbósat szabad?
Tartok a dízeltől, de eljött az ideje. A Passat megfelelne. Bejön a Mazda 6 is, kivéve a belsőt.
Számít a presztízs és a megbízhatóság, de főként rövid utakra használnám. Ötmillió a keret.
2003-as, általánosságban jó állapotú, de van vele teendő. Nem fájna megjavítani, maradjon?
A benzines többet fogyaszt, de van-e buktatója a TDI-nek? Vagy keressek másik típust?
A hármas már éppen ár felett van, de még belefér. Megéri?
Az ebay-en árulnak ilyeneket, én meg rajongó vagyok. Nagy kockázat lenne?
Kétmillióm van a vásárlásra, plusz rendbe tenni. Egyelőre ez a két jelöltem van rá.
Most egy Peugeot 307-esem van, nincs vele baj, csak az, hogy nem automata.
Kábé tízéveset. Országútra, de muszáj, hogy bírja a saras emelkedőket is.
Férjünk be a csomagjainkkal együtt, és legyen benne egy kis erő. Dízel vagy benzines a nyerő?
A Corolla és a Civic még drága nekem, de Almerából már szépet kapnék. Szabad?
Egyáltalán: egy ilyen tizenéves autót milyen motorral ajánlott/szabad megvenni?
Évente max. 12000 km-t járunk, sok és rövid utat. Van hozzá 1,5 milliónk.
Nem zavar, ha sokat eszik, hiszen én akarok erőset. De vajon benne van a kis ördög?
Olvasom, hogy megbízhatóak, de azért ez komoly futásteljesítmény. Egyszer majd el is kell adni.
Ennyi pénzért már van légrugós, bőrüléses C5-ös, míg a Passat felszereltsége még csak fapados.
Vesztett a Focus és az Almera, maradt a G Astra. Azt nem tudom még, milyen legyen.
Bővült a család, kell a hétszemélyes. Jó lehet a fiatal Dacia, vagy legyen inkább idősebb Opel?
Első tulajdonostól, Németországból, vezetett szervizkönyvvel. Van félnivalóm?
A hármas Prius már drága, a kettes meg már ósdi. Insight legyen a vége?
Szerelem volt első látásra, de kevés infót találtam róla. Ez egy Lupo?
A Mercedes régi vágyam, de talán jobban járnék az 1,9 TDI-vel. Automatát szabad ezekből?
A franciával már vannak pozitív tapasztalataim, de attól félek, a Jaguar szervizelésétől letérdelnék.
Első autómat venném meg, elsősorban suliba járnék vele. A japánok és németek felé húzok.
Fiatal vagyok, nem akarok hibridet, nem számít a takarékosság. De azért legyen megbízható.
A dízel kizárva, a benzinest azonnal gázosra alakíttatnám. Legyen hibrid?
Mivel itthon venném át, nem lesz rajta exportrendszám. A műszaki vizsgára mivel vihetem?
A három gyerek mellé már kicsi a Fabia. Megvehetem a Renault-t, vagy a Toyota a tuti?
Nem a mindennapokra, csak alkalmanként kéne, hogy ne kelljen két autóval utaznunk.
Tetszik, amit a 206-ról olvasok, bár van népítélet, ami elbizonytalanít. Jazz legyen?
Az Astra kiszolgált, kéne helyette valami fiatalabb egymillióig. Mondjuk egy A4 vagy egy Avensis.
Olyat akarok, ami élményt nyújt, bírja, ha mennek vele és jó ránézni.
Egyetlen kikötés, hogy benzines legyen. Mit szabad, és mit kerüljek, ha nem akarok szívni.
Van egy Thaliánk 270 ezer kilométerrel, azt megkapja a gyerek. Én a Megane-okat nézem.
Nagy a szórás, de hajlok a Mazda 3-ra. Azt olvastam, rohadnak. Mi legyen a vége?
Menjen át vizsgán, terepen se egyen harminc liter fölött és álljon meg egymillió alatt.
Nagypapának már nem esik jól a Ladával kuplungolni. Vennénk neki valami modernebbet.
A Laguna ezzel a motorral örök darab. Egyszer kell megvenni, aztán örökre rajtad marad.
Szemtelenül olcsón mérik az első szériát. Ezt vegyem jelnek, vagy beleugorhatok?
Címkék: volkswagen phaeton
Reggeltől estig megy, napi ötvenszer leállítják és beindítják. Féljek a turbóstól?
Sokat kell messzire autózni, de dízelt nem akarunk. Marad a hibrid.