A Mercedes nívópálcáján 3-4 milliméter a többlet. Nagyon gyorsan szívjak le belőle?
A márkaszervizben azt mondták, ezer kilométernél esedékes a csere. Tényleg?
Az autó előéletét nem ismerem, ezért inkább minden folyadékot lecserélnék.
Gyanút kelt, hogy nem adják meg, mennyi is az a tervezett élettartam.
Váltóolajból mely viszkozitási osztály lesz jó neki?
Idős úrtól vettem, még nincs benne 90 ezer kilométer. Az olajat mégis csippenti.
Javasolja-e A1 vagy A5 szabványú olaj használatát üzemanyag megtakarítási célzattal?
Évek óta ezt használom, de a márkatársakkal beszélgetve felmerült a kérdés: megfelelő?
Elültették a bogarat a fülembe, hogy az olaj túl sok szennyeződést leold, így eldugulnak a járatok.
Van egy Mercedesem, amiben elérve a 415 000 km-t, olajat kellene cserélnem.
Nem ugyanazt a viszkozitást írja a két kézikönyv. Melyiket válasszam, ami nem árt a váltómnak?
Nem mindegy, hogy hol van az a bizonyos W, ha olajak közt válogatunk.
Csak a gyárit szabad, vagy valami mást is tölthetek be helyette?
Azonnal cseréltessem-e le ezt az olajat, vagy megfelelő a gépkocsimba?
Jót tennék-e vele egy full szintetikus 5w40 olajjal?
Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy az adagoló terhelésen "ciripel", csattog, gázelvételre halkul.
Csak versenypályán nyúzom a BMW-t. Ilyen igénybevételhez mi a jó a motornak?
Milyen problémát okoz, ha a most bent lévő, már sokat használt motorolajat benne hagyom.