Tulajdonképp állagmegóvási céllal cserélnék csak olajat bennük, de nem szeretnék sem rosszat beletenni, sem az ablakon kidobni az árát
Fontos lenne a részecskeszűrő tisztán tartása és a túlzott motorkopás elkerülése is.
Hosszas motorfék után és hidegindításkor füstöl kéken a legjobban. Jjó erőben van, így szelepszárszimmeringre gyanakszok.
Tavasszal lesz esedékes a motorgenerál, de nem tudom, addig milyen olajat használjak.
Hosszas motorfék után és hidegindításkor füstöl kéken a legjobban, mi kell neki?
Kopott 15 éves motornak jobbat tennék-e, ha a gyáritól eltérő sűrűbb 10w40-et használnám?
Lassan annyi olajat kér mint egy kétütemű. Használhatok adalékot, vagy marad a generál?
A Mercedes nívópálcáján 3-4 milliméter a többlet. Nagyon gyorsan szívjak le belőle?
A márkaszervizben azt mondták, ezer kilométernél esedékes a csere. Tényleg?
Az autó előéletét nem ismerem, ezért inkább minden folyadékot lecserélnék.
Gyanút kelt, hogy nem adják meg, mennyi is az a tervezett élettartam.
Váltóolajból mely viszkozitási osztály lesz jó neki?
Idős úrtól vettem, még nincs benne 90 ezer kilométer. Az olajat mégis csippenti.
Javasolja-e A1 vagy A5 szabványú olaj használatát üzemanyag megtakarítási célzattal?
Évek óta ezt használom, de a márkatársakkal beszélgetve felmerült a kérdés: megfelelő?
Elültették a bogarat a fülembe, hogy az olaj túl sok szennyeződést leold, így eldugulnak a járatok.
Van egy Mercedesem, amiben elérve a 415 000 km-t, olajat kellene cserélnem.
Nem ugyanazt a viszkozitást írja a két kézikönyv. Melyiket válasszam, ami nem árt a váltómnak?
Nem mindegy, hogy hol van az a bizonyos W, ha olajak közt válogatunk.
Csak a gyárit szabad, vagy valami mást is tölthetek be helyette?