A szint kicsivel minimum alatt van, saját magam töltenék utána. De nem tudom, milyet kell.
A szerelőnk tanácsára használunk más olajat, de ezt egy kicsit csipegeti.
A váltóba és a diffibe töltenék valamit, de nem tudom, mit és mennyit kellene.
Az utántöltögetés tényleg nem helyettesíti a cserét, de mit keverhetek mivel?
Átlag évi ötezer kilométer alatt megy, ősszel vagy tavasszal kapjon olajat?
Nem az számít, hogy hol vesszük, hanem az, milyen előírásokat teljesít.
Egy 400 km-es autópályázás során közel egy litert rá kell tölteni, de nem füstöl.
A G12 hűtőfolyadékot lehet-e keverni, utántölteni A.Z. Meisterteile KFS12-72 folyadékkal?
Leállítottam a motort és utána már egy ideig nem volt baj.
Ismerős szerint ki fogja csapni az adalékokat. Nettó hülyeség vagy inkább vigyázzak?
A kipufogóm vége kormos, pedig szoktam pörgetni a motort.
Már 240 ezret futott, mindig 5W-30-as olajat kapott. Normális, hogy ennyire csipegeti?
Nem eszi az olajat, de van benne 330 ezer kilométer. Jöjjön a sűrűbb?
Tulajdonképp állagmegóvási céllal cserélnék csak olajat bennük, de nem szeretnék sem rosszat beletenni, sem az ablakon kidobni az árát
Fontos lenne a részecskeszűrő tisztán tartása és a túlzott motorkopás elkerülése is.
Hosszas motorfék után és hidegindításkor füstöl kéken a legjobban. Jjó erőben van, így szelepszárszimmeringre gyanakszok.
Tavasszal lesz esedékes a motorgenerál, de nem tudom, addig milyen olajat használjak.
Hosszas motorfék után és hidegindításkor füstöl kéken a legjobban, mi kell neki?
Kopott 15 éves motornak jobbat tennék-e, ha a gyáritól eltérő sűrűbb 10w40-et használnám?
Lassan annyi olajat kér mint egy kétütemű. Használhatok adalékot, vagy marad a generál?