Samara. Értéke nulla, vonzereje marginális, mai szemünkkel már a hajdan használt „gépkocsi” jelzőt is fájó szívvel akasztanánk rá. De tud valamit, ami hihetetlen. Hiszen ez vadonatúj!
Címkék: lada, szamara, vaz-2108, vaz-21099
Hiszen milyen Mini az, amivel még be se tudok rendesen sedrinteni az ovi elé?
Nem tehet róla a tüncikém, bármilyen kedvesen néz, méretei megfélemlítőek.
Címkék: audi, q, használt autó
16 literes motor, 32 kerék és 25 méteres hossz – mire használnak a svédek ekkora dögöket? Íme a Scania vadonatúj kamionja.
Címkék: scania
Nincs menekvés, ezt a lépést előre lehetett tudni, a Jaguar is szabadidőautó készítésére adta a fejét. Övön alul vagy felül üt-e vajon az F-Pace? Teszt.
Címkék: jaguar, f-pace, alumínium
Ezer köbcenti? Lehet egy ilyennel egyáltalán közlekedni?
A frissített S-Crossban már csak turbós motorok vannak. Kiléphet a Vitara árnyékából.
Itt van talán az utolsó lehetőség, hogy stílusosan, fölényes mosollyal az arcodon vágj neki az önvezetés előtti utolsó éveknek.
A Rulettkerék mai epizódjában találkozunk egy négyéves A6 Avanttal és a tulajdonosával, aki két év alatt milliókat költött a szervizben.
Címkék: audi, a6, rulettkerék4
Hiába próbálna az ember rendesen viselkedni, képtelenség. Az M4-essel naponta egy burnout a minimum.
Címkék: bmw, m4, versenycsomag
Mert ez csak azt szereti. Tipord meg, szakítsd szét a száját, taposd telibe és akkor kacagva a szemed közé köpi a piros szájpecket. Az R8 után végre megint csináltak egy autót, ami él az ember alatt.
Címkék: audi, tt rs, öthengeres, rs, tt, kupé
Nem tudom, hogy a forma vagy az újdonság ereje teszi-e, de ezt az autót mindenki megnézi, körbejárja és mindenkinek tetszik. De milyen vele élni?
Címkék: volvo, v90, d5, inscription
Ha nincsenek dudák, nem szórakoztatnak skót szoknyás férfiak, azzal foglaljuk el magunkat, ami kéznél van. Most ez a Mokka X volt.
Címkék: opel, mokka x, 2016, bemutató
A hadseregnek szánták, divattárgy lett belőle, és hiába kerül 88 millióba, az ajtaja még mindig úgy csukódik, mint egy UAZ-nak. És ezt imádják benne.
Címkék: mercedes, g-osztaly, amg, v8, biturbo
Elfogadhatóan adja a japán márkát, bizonyos szögből a Prius ugrik be
Úrnak lenni jó. A legnehezebb kérdések úgy hangzanak, BMW, Jaguar, Lexus vagy Volvo?
Címkék: luxus, szedán, összehasonlító
A kaszni szép, a beltér kényelmes, a csomagtér hatalmas. Ráadásul lehet vele sietni is. Nagyon.
Címkék: renault, mégane, clio, grandtour
Nem lett könnyebb az Opel-egyterű, de úgy tűnhet, már szinte mindegy is, milyen az autó. Az számít, milyen szoftver fut rajta.
130 kilométert mentünk vele, mire észrevettük, hogy dízel. És a benzinesek még jobban mennek, úgy, hogy elakad a lélegzeted.
Fene csinos sellőt vetett partra az új Renault-hullám. Kérdés, van-e olyan jó, amilyennek kinéz.
Meredeknek tűnik, de így, hogy van belőle működő, sőt, hánytatóan durva verzió, a Nissan talán mégis megcsinálja az elektromos szafaládé kereskedelmi változatát. Mentünk vele.
Címkék: nissan, bladeglider
Még mindig nem komáljuk eléggé a koreai autókat, de talán most: jön a Kia Optima kombi. De mi vele a baj?
Címkék: kia, optima, gt, hibrid
Sokszor a legegyszerűbb megoldások a legcélravezetőbbek: a Fordnál nem tolták túl, csak éppen megcsinálták az ideális hibrid autót, szerintem a piac legjobbját is egyben.
Benzinest vagy dízelt? Kicsit vagy még kisebbet? Hamvasat, vagy lehet kicsit kopottas is? Nehéz a BMW-vásárló élete.
Él még egy Alfa 156 GTA, 14 évvel tesztautó kora után, garázst sosem látva? Mi az, hogy!
Címkék: lakossági tesztautó, alfa-romeo, gta, 2002
A méreteivel ugyan nem büszkélkedhet, de az árával és a felszereltségével annál inkább. Ez a legférfiasabb Fiat
Címkék: fiat, fullback, pick-up
Mutatós, böszme, van súlya: talán ezek a legfontosabb erények egy suvnál. Az Edge mégis kicsit el van tévedve.
Hülye a neve, jó a formája, egész kényelmes is, de ebben a formában azért még nem venné be a finnyás gyomrunk.
Címkék: nissan, kicks, rio, olimpia
Profi munka: amit ígér, tudja. De nem biztos, hogy mindenkinek ez az autó kell.
Címkék: audi, e-tron, quattro, tdi
Itt aztán elválik, mennyire érezhető a hátulja, hogyan fordul, és hogy sodorja csokorba a látogatókat a túlnyúlás.
A gép ami 37 tonnát cipel bármilyen terepen, és amire 4500 euró egy gumi.
Megértem, aki egész életében erre vágyott, ez a csúcs. Minden van, ködlámpa, centrálzár, klíma, fejtámlák hátul is, te jó ég. Ki kellett próbálnom.
Címkék: daewoo, matiz, használt
A hírnévlelakás többszörös olimpikonja a Laguna. De érdemes a hírnévre hallgatni?
Csókolom, magára szakíthatom az eget? Tetszik vagy sem, a BMW ezzel a durva, erőszakos formával nem tud mellényúlni. Jó ízlésű ember ugyan nem veszi meg, de nem is neki szánták. Ennek Porschét kell tipornia.
Nem megy el mellette senki, se nő, se gyerek, se idős, se dúsgazdag legalább egy röpke, kutató pillantás nélkül. Ennek a Volvónak is csak megszületnie volt nehéz.
Ilyen az, amikor a vásárló okosabb, mint egy egész marketingosztály. Ezzel a kivitellel kellett volna bevezetni a piacra ezt az autót.
Címkék: mercedes, cla, shooting brake, 180d
Az egy dolog, hogy 350 lóerős, de ahogy ezt előadja, az egészen félelmetes.
Könnyűfémfelnis, fullextrás tesztautó helyett itt van a szomorú valóság lemezfelnivel, dísztárcsával, de barátságosabb árcímkével. Érdemes megvenni?
Köbméterek, életstílus, terepképesség, olcsón. Illetve nem is annyira, pedig valahol itt lenne a lényeg.
Címkék: volkswagen, peugeot, partner tepee, caddy
Jó ötlet volt az Evo VIII-ra ilyen bakancsformájú járgányt építeni, kár, hogy azóta kihaltak az ilyen vicces SUV-ok.
Címkék: mitsubishi, outlander
Mesélt a marketinges, nevettünk, beszélt a mérnök, hinni kezdtünk, felmentünk a versenypályára és megtértünk. Itt a valaha készült legjobb középmotoros Porsche.
Annyira jó autó, hogy el is bizonytalanodik az ember: lehet, hogy egyszerűen csak hülyék vagyunk, hogy megértsük magasabbrendű zsenialitását?
Két Rav4, egy fapados és egy fullos. Az egyik közülük bomba vétel.
Élhető belterű, gusztusos hibrid jó vezetési élménnyel, de nem szabad túl sokat költeni rá.
Címkék: bemutató, kia, niro, 2016
Valaha a világ legjobb autójának tartották. Ma ott tartunk, hogy egy majdnem tökéletes autó.
Az óratekerők kedvence és a magyar használtautó-piac sztárja, így a kínálat zöme szánalmas állapotban várja vevőjét. Mindent az egymillió alatt kapható Audi A6-ról.
Címkék: audi, a6, használt autó
Elsőre nem érted, másodjára sem, harmadjára meg már kéne.