Egyetlen elfogadható magyarázat van arra, ha valaki nem Kia Riót vesz kisautónak: nem ismeri.
Címkék: kia, rio, renault, clio, volkswagen, polo, ford, fiesta, kisautó, b-szegmens
Milyen az új C-HR? Olyan, mint a Nissan Juke, csak szép/csak ronda. Oké, de jó?
Címkék: teszt, toyota, c-hr, 2017
Azt hiszem, manapság valahová ide kéne leszúrni az autógyártás origóját. Mindent tud, amit kell, semmit se csinál rosszul. És ha kell még sziporkázik is, csak kicsit persze, de jobban mint előtte.
Címkék: mazda, mazda 3, g120, facelift
Kisautó, kis pénzért, presztizzsel, és kivételesen csapda sincs. Az évszázad vétele?
Címkék: mercedes, a 150, használt, teszt
Akinek a második hely az első az vesztesek között, az ne alapítson prémiummárkát, mert a három nagy német gyártónak bérlete van a dobogóra. A Lexus azonban tud örülni egy negyedik helynek is.
Az biztos, hogy húsz év múlva is csodájára járunk majd, ráadásul nem drága és nem kér sokat az élményekért. Ezerötös szívómotorral a csúcson.
Venne egy sportkupét, hogy elvigye a sarkkörre csapatni? A legjobb döntés. Szállásügyben viszont lenne egy tanácsom.
Címkék: rovaniemi, toyot gt86, lappföld
Újra van lépcsős Mégane, hülye névvel, szívó benzinmotorral, valódi rugózással, mi kell még a magyar ugarra?
Címkék: renault, mégane, grandcoupé
Időnként egészen bizarr összeállítású haszonjárművek jelennek meg a tesztautók között.
Egy ideális, központosított világban a Fő Autókonstruktőr fogná ezt a két kocsit, s a felesleg kidobása után isteni masszává gyúrná őket. Mert így külön-külön egyik sem százas.
Címkék: citroen, c3, nissan, micra
Kezdetben volt az Adam. Megemelték, lett az Adam Rocks. Azt leültették, lett Adam Rocks S. Nem értik? Nincsenek egyedül.
Első blikkre tökéletesnek tűnt, csak attól féltem unalmas lesz már megint egy Renault-t isteníteni. Ezt mondjuk megúsztam.
Címkék: teszt, renault, grand scenic
Elég kicsi és (bőven) elég erős ahhoz, hogy sportos élményautó legyen. Még automata váltóval és összkerékhajtással is.
Címkék: bmw, m240i, kupé, xdrive
A nyugdíjas keresztezése a hülyegyerekkel, 440 ezer kilométeren keresztül.
Mókás, vagány városi SUV-nak készült a Mokka X, az új turbómotort viszont agyoncsapja az automata váltó.
Kerek csomag, kellemes design, jó ár, észrevehető, de nem fájó spórolás: az Ateca visszateheti a Seatot a térképre.
Címkék: teszt, seat, ateca, suv
Hogy a Shelby-verzió hatfél alatt gyorsult százra? Ez be sem indul! Ez legenda? A fotózáshoz is vontatni kellett!
Címkék: plymouth, horizon, használtteszt, talbot, chrysler
Ez egy komoly ígéret, sok mindent el is nézünk érte. Itt még szív a motor és nagy, az egyszerűség pedig csodálatos. Bár nem mindenhol.
Megéri? Hahahahahaha! Persze! Hogy ne érné meg?! Beárazta már valaki a boldogságot?
Címkék: bmw, 7, 740e, teszt, 2016, elektromos autó
Gyerekjáték a nagyfiúknak. És még a fa alá is befér. Jelszó: ne vedd el a gázt!
Nagy motor, automata váltó, összkerékhajtás, végeláthatatlan extralista, minden idők talán legrohadósabb Mercijében. Tuti vétel, vagy anyagi csőd?
Címkék: mercedes-benz, w210, e320, 4matic, automata
Nem az az érdekes ebben, hogy villannyal megy, heten férnek bele, lenyomja a Porschét és szárnyas az ajtaja. De mi az a 10 ezer dolláros gomb benne?
Címkék: tesla, model x, p90d, tannistest
Későn érkezett, de a Peugeot 3008 SUV visszateszi a márkát a térképre. Ami pedig rossz benne, az kikapcsolható.
Címkék: peugeot, 3008, hdi, suv
Nem kell prémiumautó ahhoz, hogy kitűnjünk a tömegből. De lehet-e olcsó az, ami divatos?
Hogy kinek való egy harmincnégy éves Maserati? Akinek az olasz autó nem egy ízlésesen becsomagolt problémahalmaz, hanem értékeli, hogy szenvedélyből is készültek.
Címkék: maserati, quattroporte, 1982
Az iparág legjobb fényszórója is kevés ahhoz, hogy az új Zafirát igazán megkívánjuk.
Címkék: opel, zafira, innovation, ecoflex
Ha piszkos az autó, az ember elviszi a mosóba és kész. De mi legyen, ha egy hidat kell lemosni? Pár millióból kijön egy hídmosás, de speciális gép kell hozzá.
Címkék: renault-simon, hídvizsgáló, hídmosó
Ez is Fiat Tipo, méghozzá az ötajtós, amelynek a VW Golfot kéne megizzasztania.
Úristen, terhet vinnénk a pickuppal? Most mi lesz?
Címkék: pickup, haszonjármű, platós
1000 köbcenti és három henger küzd a súllyal, a légellenállással, az utasokkal és főleg az előítéleteinkkel. Mire elég 75 lóerő?
Címkék: dacia, duster, logan, mcv, sandero, frissítés
Létezik olcsó, keveset futott, érdekes és szép öreg autó, csupán át kell nyálazni hozzá pár ezer hirdetést. Péter megtette, íme az eredmény és a tanulságok, mielőtt kintről vásárolna.
Címkék: mazda, xedos6, használtteszt
Nemcsak a pénzük és a tudásuk volt meg ahhoz, hogy egy sportos kupét csináljanak, hanem élvezték is a tervezés és tesztelés minden pillanatát. Az eredmény is ennek megfelelő.
Az önünnepeltetésnek elvileg vannak határai, vagy ha mégsem, hát kellene. A Mazda tudja jól, hogy piszok jó a kisautója, akkor mire ez most?
Családi autónak álcázott fegyver 50 millió forintért azoknak, ha nem szereted, hogy bárki gyorsabb lehet nálad. Az új E 63 AMG megroppantja a gerinced, de te könyörögsz a folyatásért.
Címkék: mercedes-benz, amg, e63amg
Ha így néz ki, ráadásul japán, nem mindegy, mit írok róla?
Címkék: suzuki, ignis, 2016, teszt
Tudják, mi történik akkor, ha egy olasz mindenáron német akar lenni? A Fiat Stilo megadja a választ.
Címkék: fiat, stilo, volkswagen, golf
Nem az a méret. Nem az a motor. Nem az a forma. De mégis... annyira szépen összejött itt minden - nehéz is elsőre érteni, hogyan.
Címkék: audi, q2, tannistest, év autója, coty
Az embernek az az érzése támadhat, hogy 95 lóerő bármire elég. Legalábbis ebben igen.
A helyzet az, hogy 2016-ban már nagyon-nagyon nehéz bármi eredetivel előjönni és szegény koreaiak szívják ezt meg, pedig nem akarnak ők rosszat, sőt…
Címkék: kia, optima, gt, sportwagon
A pickupok egyre személyautósabbá válnak, és eltávolodnak eredeti funkciójuktól. De merre tart a Hilux-mítosz: a Toyota beáll a sorba, vagy szembe mer menni a trenddel?
Kíváncsi rá, hogy milyen lett az új Volkswagen kishaszon? Kipróbáltuk az új Craftert!
Címkék: bemutató, volkswagen, crafter, 2016, andalúzia
Európában úgy tudjuk: a legnagyobb Mazda-autó a 6-os. Amerikában azonban elsüllyedne a márka, ha egy efféle apróságnál véget is érne a kínálata. Létezik egy sokkal nagyobb kocsi a kinti kínálatban. Sokkal, sokkal, sokkal nagyobb. Képzeljenek el mondjuk, egy Audi Q7-est.
Címkék: mazda, cx-9, usa, amerika, suv
Milyen 12 évesen a formás francia kisautó, a kis étvágyú egynégyes dízellel?
Címkék: használtautó, peugeot, 206, hdi
Egy Swift óriásnak tűnik mellette, de legalább hátul hajt és turbós – teszten az egyik legizgalmasabb és legritkább Suzuki.
Címkék: suzuki, cappuccino
Az ablakoknál bukik meg a japán francia: a Toyota mérnökei vajom láttak már gyereket élőben?
Címkék: toyota, proace, verso, family
Két nap egyenesen a havas autópályán, az új motorból egy sincs a bemutatón, hát akkor most mit írjak? Csendes?
Címkék: bemutató, facelift, ford, kuga, finnország
Hihetetlen volt, hogy meg merik csinálni, most meg itt van, meg lehet venni. Ezek tényleg megőrültek - kipróbáltuk a C-HR-t.
Nem egy jóárasított Q7-es, de nem is annyiba kerül majd. Hamarosan talán több lesz belőle, mint Superbből.
Ingyen parkolás, ingyen töltés, erős motor, nagy menés – minden együtt van ahhoz, tökéletes BMW legyen.
Nem akar már Golfot gyártani a Fiat, jól is teszi. Mert ez a remekül eladható műfaj meg épp a VW konszernnek nem megy.
Címkék: teszt, fiat, tipo, 2016