Két szülő, négy gyerek és a csomagjaik is kényelmesen elférnek a kompakt Honda FR-V fedélzetén – nagyon kevés autó tud hasonlót.
Ülésállítás mobilról? Sebességkorlátozás a tolatássegédhez? De a legjobb hír: mínusz 480 a kiló.
Címkék: land rover, discovery, 2017
A Bugatti Veyron dizájnere tervezte, de olcsóbb mint egy Lupo: létezik takarékos minimálautó a Suzuki Swiften túl is.
Címkék: seat, arosa, volkswagen, lupo
Az új Yaris szakít mindkét kockázatos megoldással, helyette ad egy nagyon érdekes 1,5 literes szívómotort, dízelt pedig csak titokban, pult alól.
Címkék: toyota, toyota yaris, új autó
Beindítom a kétliteres, 280 lóerős turbómotort, berakom D-be, aztán megpróbálom megint, és közben leplezetlen ellenszenvvel nézek a váltóbotra.
Címkék: alfa romeo, giulia, veloce
Nem megy, cserébe legalább sokat fogyaszt. Van, hogy a kisebb motor a jó választás.
Végigpróbálva a teljes palettát kijelenthetjük, hogy a Toyota C-HR-ből az alapváltozata a legjobb választás. Na, ez nem az, ez itt a csúcsmodell.
Azt se tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek – bár azt hiszem, inkább nevetek. Pszichedelikus, guruló hangárok helyett Civic néven ismét úgynevezett „autót” gyárt a Honda.
Araszoltam városban és andalogtam a Balaton északi partjának lankáin. Vajon sikerült-e elrontani a munkásautót?
Címkék: pickup
Lehet, hogy kicsit nagy fába vágta a fejszéjét a Seat azzal, hogy minden bajt egyszerre ki akart javítani a régi Ibiza után. Vagy bejön nekik a dolog? Könyékig belenyúltak.
Jó vezetni, jó benne lenni, és még praktikus is. De miért ilyen morcos?
Címkék: kia, picanto, bemutato
Egy millióval olcsóbb, mint ugyanez Mercedes-emblémával, de nem tudom, milyen embléma ás ár lenne az, amiért megéri.
Címkék: infiniti, qx30, teszt, 2017
Versenypályán nyúztuk a legkeményebb Golfokat, majd megnéztük, beváltja-e háromszáz kilométeres ígéretét az e-Golf.
Címkék: volkswagen, golf, e-golf, gte, golf r
Nem nehéz megjósolni, hogy az új Q5 folytatni fogja elődje szédületes eladási sikereit, megszeretni mégsem tudtuk.
Öt liter benzinnel városban, és nincsenek se sztereotípiák, se a nehezen emészthető forma. Miért nem jár mindenki ilyennel?
Vezettük az Swift következő kiadását, májustól már ezt árulják a hazai szalonokban. A külsején kívül mi változott?
Jó lett, ráadásul jó nagy. Vezetni is jó, a következő Insigniában meg talán már szundikálni is lehet a hátsó ülésen.
Címkék: opel, insignia, bemutató, 2017
Az Audi A6 második generációjából a kínálat túlnyomó része dízel. A jó állapotú 1,9-esekért nagy a versengés, de miért mumus a 2,5-ös?
Címkék: audi, a6, allroad, tdi
Ezek az alap SUV-ok nem összkerekesek, nem vittük őket még enyhe terepre sem. Olyan változatokat próbáltunk, és olyan körülmények között, ahogy azt az átlagember is teszi.
Címkék: suv, összehasonlító
Olyan nincs, hogy sávváltáskor nem engednek be. A gladiátorok sosem hinnék el, hogy létezik ilyen sok feltartott hüvelykujj,mint amit ő kap.
Címkék: cadillac, sedan de ville, 1979
Ilyen az, amikor a franciák a németektől veszik a technikát egy japán autóhoz, amit angolok raknak össze.
Erről gondoltam volna utoljára, de ez lett nálam évek óta az első tízpontos tesztautó.
Címkék: bmw, 530d, 2017, teszt
Minden alapanyag adott volt egy zseniális Mercedes-Benz E-osztály kupéhoz, csak szépen újra kellett csomagolni a technikát. És talán pont a csomagolás sikerült a legjobban.
Címkék: mercedes-benz, e-osztály, coupé
Countryman, mi? Vidéki csávó! Nézem, nézem, várom, hogy kiessen a kapanyél a krómrúzsos szájából. Há' mán alapossan belakmároztak kendtek, hogy ekkorára kigömblyödtek, az áldóját!
Címkék: mini, cooper d, countryman
Mi lehet az összefüggés a furcsa gép és a tej minősége között? Pedig van, nem is kicsi, mert a marha egy finnyás állat.
Címkék: rmh, kiosztókocsi, takarmánykeverő, silómaró
A Vesta már az új korszak szülöttje – vajon a Skodához és a Daciához hasonlóan új erőre kap a harmadik túlélő exszocialista márka is?
Új Volvo, amire nem ugrik a benzinkutas? Menőzni nem jó a terep V90, de itt legalább nem dísznek van az emelt has.
Címkék: volvo v90, cross country, teszt
Felejtsék el az unalmas modern autókról szóló sirámokat, a Fiesta ST200 bárkit megnevettet. Csak borzasztó vele lassan menni.
A Vitara persze komolyabb, az Ignissel viszont minden méter élmény: ha nyomod neki, azért, ha meg nem, akkor azért.
Későn kapcsolt, de ezzel alulról súrolja a prémiumságot a Peugeot. Ez még csak nem is zötyög, nem is üt – jó lenne tudni, így marad-e.
Címkék: peugeot 5008, bemutató
A névválasztás nem szerencsés, a Ka+ egész más autó, mint a korábbi névrokonai, de a maga módján figyelemre méltó.
Sokan csak legyintettek az új Giuliára, mondván, egy fecske nem csinál nyarat. Mostantól akkor ők is jól figyeljenek, mert itt a Stelvio, a második pro-level versenyző a sorban. Vezettük is.
Címkék: alfa romero, stelvio, cassino
Gyakran ígérnek olyat a gyártók, hogy az autó jól megy és nem fogyaszt, de van amikor tényleg így van. Például ebben a Polóban.
Címkék: lakossági, tesztautó, volkswagen, polo, bluegt
Ki mondta, hogy a Priust nem élmény vezetni? Csak itt nem a rövid féktáv és az oldalgyorsulás okoz örömöt, hanem a termelt wattok és a fogyasztás.
Címkék: toyota, prius, plug-in
Ezzel jó darabig nem maradsz észrevétlen, és nemcsak a szomszédod, de még a főnököd is irigyel majd érte. Pedig nem is az a legjobb benne, ahogy kinéz.
Szinte grammra pontosan megcsinálták a BMW X3 Audi-változatát, de csukott szemmel sem tévesztenénk össze a kettőt.
Van úgy, hogy ukrán barlangászok csodálattal néznek egy kisbuszra, ami után mi meg sem fordulunk.
Címkék: renault, trafic, passenger, használtteszt
Az alapoktól új autót építettek, ezért a Civic tizedik generációja egyetlen más Hondára sem emlékeztet. Kalandozás 3-tól 6 ezer fordulatig.
Címkék: honda, civic, bemutató
Megemelték, körbeműanyagozták, mégsem lett ronda. A V90 Cross Country tud valamit, amit a németek nem, de elég ez?
Címkék: volvo, v90, cross country, menetpróba
Kiderül, mit tud jobban a Peugeot a Bosch-nál, mennyit tudtak fejleszteni a Land-Rover ötletén, s hogy milyen mániára kaptak rá a 3008-as formatervezői. Mellesleg tesztelünk is.
Címkék: peugeot, 3008, bluehdi
Vannak bajok, de ez az 5-ös tartja magát. Mire figyeljünk, ha bevállalnánk egy korosodó dízel BMW-t?
Címkék: bmw, 5, diesel, hasznalt
Európa egyik kedvencévé vált az Opel Mokka – én meg sokáig értetlenül álltam a jelenség előtt. Ám történt egy s más, talán most már lassan nekem is átjön, miért.
Egyetlen elfogadható magyarázat van arra, ha valaki nem Kia Riót vesz kisautónak: nem ismeri.
Címkék: kia, rio, renault, clio, volkswagen, polo, ford, fiesta, kisautó, b-szegmens
Milyen az új C-HR? Olyan, mint a Nissan Juke, csak szép/csak ronda. Oké, de jó?
Címkék: teszt, toyota, c-hr, 2017
Azt hiszem, manapság valahová ide kéne leszúrni az autógyártás origóját. Mindent tud, amit kell, semmit se csinál rosszul. És ha kell még sziporkázik is, csak kicsit persze, de jobban mint előtte.
Címkék: mazda, mazda 3, g120, facelift
Kisautó, kis pénzért, presztizzsel, és kivételesen csapda sincs. Az évszázad vétele?
Címkék: mercedes, a 150, használt, teszt
Akinek a második hely az első az vesztesek között, az ne alapítson prémiummárkát, mert a három nagy német gyártónak bérlete van a dobogóra. A Lexus azonban tud örülni egy negyedik helynek is.
Az biztos, hogy húsz év múlva is csodájára járunk majd, ráadásul nem drága és nem kér sokat az élményekért. Ezerötös szívómotorral a csúcson.