Elmentünk a határig, hóban, sárban, 2000 méter magasan, az útszéli árokban. Az Ignis pedig mindenhova elvitt.
Magyarországon is bemutatkozott az új Opel Insignia. Rögtön mellé tettünk egy Skoda Superbet, csak hogy érezze a törődést.
Címkék: opel, insignia 2017, skoda, superb
Hiába minden, a Defendert megszüntették, a Discovery meg beáll a divatterepjárók sorába, gondolhatná a felületes szemlélődő. A képlet azonban nem ilyen egyszerű.
Címkék: land rover, discovery, td6
Száz lóerő alatt szinte már meg sem mozdul egy autó. Az 1,4-es Rióban ez megvan, csak egy kis virgoncság hiányzik.
Ez tűnik most a legjobb Suzukinak, ami nagy szó, mert bitang erős a mezőny.
Címkék: suzuki, swift, bemuató, 2017
Az 1,5-ös kisturbó a nagyobbik, de így is igazi luxuscikk. Ahogy a futómű, illetve az egész autó is.
Címkék: teszt, honda, civic, 2017
Két szülő, négy gyerek és a csomagjaik is kényelmesen elférnek a kompakt Honda FR-V fedélzetén – nagyon kevés autó tud hasonlót.
Ülésállítás mobilról? Sebességkorlátozás a tolatássegédhez? De a legjobb hír: mínusz 480 a kiló.
Címkék: land rover, discovery, 2017
A Bugatti Veyron dizájnere tervezte, de olcsóbb mint egy Lupo: létezik takarékos minimálautó a Suzuki Swiften túl is.
Címkék: seat, arosa, volkswagen, lupo
Az új Yaris szakít mindkét kockázatos megoldással, helyette ad egy nagyon érdekes 1,5 literes szívómotort, dízelt pedig csak titokban, pult alól.
Címkék: toyota, toyota yaris, új autó
Beindítom a kétliteres, 280 lóerős turbómotort, berakom D-be, aztán megpróbálom megint, és közben leplezetlen ellenszenvvel nézek a váltóbotra.
Címkék: alfa romeo, giulia, veloce
Nem megy, cserébe legalább sokat fogyaszt. Van, hogy a kisebb motor a jó választás.
Végigpróbálva a teljes palettát kijelenthetjük, hogy a Toyota C-HR-ből az alapváltozata a legjobb választás. Na, ez nem az, ez itt a csúcsmodell.
Azt se tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek – bár azt hiszem, inkább nevetek. Pszichedelikus, guruló hangárok helyett Civic néven ismét úgynevezett „autót” gyárt a Honda.
Araszoltam városban és andalogtam a Balaton északi partjának lankáin. Vajon sikerült-e elrontani a munkásautót?
Címkék: pickup
Lehet, hogy kicsit nagy fába vágta a fejszéjét a Seat azzal, hogy minden bajt egyszerre ki akart javítani a régi Ibiza után. Vagy bejön nekik a dolog? Könyékig belenyúltak.
Jó vezetni, jó benne lenni, és még praktikus is. De miért ilyen morcos?
Címkék: kia, picanto, bemutato
Egy millióval olcsóbb, mint ugyanez Mercedes-emblémával, de nem tudom, milyen embléma ás ár lenne az, amiért megéri.
Címkék: infiniti, qx30, teszt, 2017
Versenypályán nyúztuk a legkeményebb Golfokat, majd megnéztük, beváltja-e háromszáz kilométeres ígéretét az e-Golf.
Címkék: volkswagen, golf, e-golf, gte, golf r
Nem nehéz megjósolni, hogy az új Q5 folytatni fogja elődje szédületes eladási sikereit, megszeretni mégsem tudtuk.
Öt liter benzinnel városban, és nincsenek se sztereotípiák, se a nehezen emészthető forma. Miért nem jár mindenki ilyennel?
Vezettük az Swift következő kiadását, májustól már ezt árulják a hazai szalonokban. A külsején kívül mi változott?
Jó lett, ráadásul jó nagy. Vezetni is jó, a következő Insigniában meg talán már szundikálni is lehet a hátsó ülésen.
Címkék: opel, insignia, bemutató, 2017
Az Audi A6 második generációjából a kínálat túlnyomó része dízel. A jó állapotú 1,9-esekért nagy a versengés, de miért mumus a 2,5-ös?
Címkék: audi, a6, allroad, tdi
Ezek az alap SUV-ok nem összkerekesek, nem vittük őket még enyhe terepre sem. Olyan változatokat próbáltunk, és olyan körülmények között, ahogy azt az átlagember is teszi.
Címkék: suv, összehasonlító
Olyan nincs, hogy sávváltáskor nem engednek be. A gladiátorok sosem hinnék el, hogy létezik ilyen sok feltartott hüvelykujj,mint amit ő kap.
Címkék: cadillac, sedan de ville, 1979
Ilyen az, amikor a franciák a németektől veszik a technikát egy japán autóhoz, amit angolok raknak össze.
Erről gondoltam volna utoljára, de ez lett nálam évek óta az első tízpontos tesztautó.
Címkék: bmw, 530d, 2017, teszt
Minden alapanyag adott volt egy zseniális Mercedes-Benz E-osztály kupéhoz, csak szépen újra kellett csomagolni a technikát. És talán pont a csomagolás sikerült a legjobban.
Címkék: mercedes-benz, e-osztály, coupé
Countryman, mi? Vidéki csávó! Nézem, nézem, várom, hogy kiessen a kapanyél a krómrúzsos szájából. Há' mán alapossan belakmároztak kendtek, hogy ekkorára kigömblyödtek, az áldóját!
Címkék: mini, cooper d, countryman
Mi lehet az összefüggés a furcsa gép és a tej minősége között? Pedig van, nem is kicsi, mert a marha egy finnyás állat.
Címkék: rmh, kiosztókocsi, takarmánykeverő, silómaró
A Vesta már az új korszak szülöttje – vajon a Skodához és a Daciához hasonlóan új erőre kap a harmadik túlélő exszocialista márka is?
Új Volvo, amire nem ugrik a benzinkutas? Menőzni nem jó a terep V90, de itt legalább nem dísznek van az emelt has.
Címkék: volvo v90, cross country, teszt
Felejtsék el az unalmas modern autókról szóló sirámokat, a Fiesta ST200 bárkit megnevettet. Csak borzasztó vele lassan menni.
A Vitara persze komolyabb, az Ignissel viszont minden méter élmény: ha nyomod neki, azért, ha meg nem, akkor azért.
Későn kapcsolt, de ezzel alulról súrolja a prémiumságot a Peugeot. Ez még csak nem is zötyög, nem is üt – jó lenne tudni, így marad-e.
Címkék: peugeot 5008, bemutató
A névválasztás nem szerencsés, a Ka+ egész más autó, mint a korábbi névrokonai, de a maga módján figyelemre méltó.
Sokan csak legyintettek az új Giuliára, mondván, egy fecske nem csinál nyarat. Mostantól akkor ők is jól figyeljenek, mert itt a Stelvio, a második pro-level versenyző a sorban. Vezettük is.
Címkék: alfa romero, stelvio, cassino
Gyakran ígérnek olyat a gyártók, hogy az autó jól megy és nem fogyaszt, de van amikor tényleg így van. Például ebben a Polóban.
Címkék: lakossági, tesztautó, volkswagen, polo, bluegt
Ki mondta, hogy a Priust nem élmény vezetni? Csak itt nem a rövid féktáv és az oldalgyorsulás okoz örömöt, hanem a termelt wattok és a fogyasztás.
Címkék: toyota, prius, plug-in
Ezzel jó darabig nem maradsz észrevétlen, és nemcsak a szomszédod, de még a főnököd is irigyel majd érte. Pedig nem is az a legjobb benne, ahogy kinéz.
Szinte grammra pontosan megcsinálták a BMW X3 Audi-változatát, de csukott szemmel sem tévesztenénk össze a kettőt.
Van úgy, hogy ukrán barlangászok csodálattal néznek egy kisbuszra, ami után mi meg sem fordulunk.
Címkék: renault, trafic, passenger, használtteszt
Az alapoktól új autót építettek, ezért a Civic tizedik generációja egyetlen más Hondára sem emlékeztet. Kalandozás 3-tól 6 ezer fordulatig.
Címkék: honda, civic, bemutató
Megemelték, körbeműanyagozták, mégsem lett ronda. A V90 Cross Country tud valamit, amit a németek nem, de elég ez?
Címkék: volvo, v90, cross country, menetpróba
Kiderül, mit tud jobban a Peugeot a Bosch-nál, mennyit tudtak fejleszteni a Land-Rover ötletén, s hogy milyen mániára kaptak rá a 3008-as formatervezői. Mellesleg tesztelünk is.
Címkék: peugeot, 3008, bluehdi
Vannak bajok, de ez az 5-ös tartja magát. Mire figyeljünk, ha bevállalnánk egy korosodó dízel BMW-t?
Címkék: bmw, 5, diesel, hasznalt
Európa egyik kedvencévé vált az Opel Mokka – én meg sokáig értetlenül álltam a jelenség előtt. Ám történt egy s más, talán most már lassan nekem is átjön, miért.