Én is betoltam minden este, mert ez a BMW olyan okos, hogy nem megy be magától bárhová.
Címkék: bmw, 540i, xdrive, touring
Egy liter, három henger, régen ez volt a fapad, ma ez a csúcs. Na jó, most jár hozzá turbó meg villanymotor is.
Nagyszerűen sikerült a formaterv, a felszereltség is kiváló – írja a reklámszöveg-író utolsó szavaival.
Címkék: citroen, c-elysée, teszt, 2017
Új autó egy használt áráért, garázsból, kevés kilométerrel: az Opel pontosan ezt tudja. Rendhagyó használtteszt 2,5 közös év után.
Prémiumság és zajcsökkentés – ezekkel a jelszavakkal esett neki a Nissan a Qashqai-nak. Nem teljes sikerrel.
Címkék: nissan, qashqai, crossover
Az új Civic Type R ma a leggyorsabb elsőkerekes autó a Nürburgringen, én meg a Lausitzringen nyomhattam ki imént a szemét, Michelisz Norbi után lobogva. Lehet ennél jobb az élet?
Ellennék én bármennyit egy jól felszerelt Micrában, de inkább csak utasként. Ha ezt tudja ma a kisautós piac köszi, de maradnék használtautós.
Volvót általában nem azért vesz az ember, hogy a fölöslegesen izmos németeket kergesse vele.
Címkék: volvo, xc60, awd, r-design
Teljesen másra van szükség ahhoz, hogy egy gép önvezetőként elboldoguljon a szántóföldön, mint egy önvezető Tesla a közúton.
Címkék: new holland, tb.435, traktor, gps
A Yeti után újabb szőrös lénnyel jelentkezik a Skoda, ezúttal egy fajjal nagyobb méretben – most a Kodiaq jön, ami ugye, medve. Tud-e okosabb lenni a maci az előembernél?
A minikormány nem változott, de született egy új HDI, és kiderült: a Peugeot-tulajok imádnak menüből klímát állítani.
Öncélú autó, és még az öncél sem egészen világos: sportautós viselkedés egy fetrengő elnökkel a hátsó ülésen?
Címkék: bmw, m760li, teszt, 2017
Bő huszonöt év és egy világ választja el őket – csúcsmodellek egymás közt.
Címkék: mazda 3, mazda 323 txl
A Seat Leon FR a csúcsmodell Cuprához képest 30% menést, de 70% színházat kínál. Elég lesz?
Menő dolog egy Chevrolet, de meg szabad venni használtan? A közel tízmilliós autó ma már szinte gyanúsan olcsó: SUV, családi egyterűnek is jó, és dízel, összkerekes – ez lenne a nép Q7-ese?
Váratlan dolgokban jó, és a szokásos paraméterekben gyenge.
Címkék: teszt, mazda, cx5, suv
Hátsókerekes kis dög, még abból a korszakból, amikor a Toyota nem tudta, hogy ez az élményautó receptje.
Címkék: toyota, starlet, kp60, kombi
Egy ilyen autónál még annak örült a tulajdonos, hogy végre nem két-, hanem négyütemű motort kap a kocsi orrába. Valami egész másból viszont ebbe a konkrét példányba kevesebb jutott bárminél.
Címkék: suzuki, alto, használtautó, veterán, automata
A kétliteres fogyasztás az év vicce, nem is a vezetési élményre hegyezték ki az 530e-t. De panaszkodni nem fogsz.
Címkék: bmw, 530e, iperformance, hibrid, plug-in
Nem mindig a nagy motor a nyerő, a Koleos például az 1,6-os dízellel az igazi. Mire elég a japán technika egy francia bódéval?
Címkék: renault, koleos, dízel, 4x4
A Bangle-féle ötös BMW-k ára benézett kétmillió alá, annyit meg a hülyének is megér, nem? De mennyire élhető alapmotorral, és fáj-e ha alkatrészt kell venni hozzá?
Címkék: bmw, 5-ös, 5-ös sorozat, bangle, e60
Nem tévedés, ez a Mercedes csak Amerikának és Amerikában létezett – tehát igazi különlegesség. Nyissa ki mindenki a szemét, mert trükkös ugyan, amit látunk, mégsem átverés.
Címkék: mercedes, 123, 300cd, veterán
Nem terepjáró, de azért nem félteném kivinni a mezőre, ha hirtelen Adblue-t kéne utántölteni a traktorba.
Címkék: pickup
A leggyorsabb Porschék nem valók közútra, de legalább megismertük a downsizing szimpatikus arcát.
Címkék: porsche, 911, gts, turbo, macan, panaemra, boxster
Ki gondolta volna, a Renault Captur Európa legnépszerűbb kis hobbiterepjárója. Elegánsabb arccal és kellemesebb belsővel frissítették fel.
Címkék: renault, captur, suv, facelift
Négyliteres, V8-as turbódízel az évezred elejéről, minden földi jóval felszerelve. Mi baj lehet?
Rendesen telenyomták extrákkal, lassan már csak a rakodáshoz kell ember.
Címkék: volkswagen, crafter
Azt mondják, hisztis vagyok. Hogy én? Vaffanculo! Most mi van abban, ha akkor megyek, amikor én akarok?
Címkék: lancia, dedra, turbo, integrale
A csomagtartó tényleg Audi-szint, de mit kapnak az emberek?
Nem újságírók, hanem igazi felhasználók tesztelték az új Insigniát. Kritikusak, igényeik vannak, alaposak – videóval.
Címkék: opel insignia 2017, olvasók tesztelnek
Az Opel nagy dilemmája: hogyan mutassuk be a Crossland X-et, hogy közben ne hangozzanak el a Peugeot, Citroën, HDI és hasonló szavak.
Címkék: opel, crossland x
Ettől retteg minden gyártó. Amikor egy túl jól sikerült modellje kiöregszik, és elkerülhetetlenné válik az új bemutatása. Nem is sikerül mindig jól, de most ne fessük az ördögöt a falra.
Szerintem a BMW X3 agyonveri, de az Audi Q5-nél már jobb.
Címkék: alfa romeo, stelvio, bemutató, 2017
A Suzuki megoldotta a feladatot, amibe egyre több gyártó bicskája törik bele: tessék, így kell rendes szívómotort csinálni 2017-ben.
Mire elég 420 lóerő és 1700 newtonméter? De nyugi, van ennél még sokkal erősebb változat is, ha kevés lenne.
Címkék: fendt, vario, traktor, axiál
Lehetőségünk nyílt egymás után vezetni a sima Golfot és az elektromost. Érdemes-e dupla annyit fizetni ugyanazért és néhány kék csíkért?
Címkék: volkswagen, golf, e-golf
Nem elég, hogy gonoszul néz az új Picanto, úgy feldíszítették, mintha sportkocsi lenne.
Elmentünk a határig, hóban, sárban, 2000 méter magasan, az útszéli árokban. Az Ignis pedig mindenhova elvitt.
Magyarországon is bemutatkozott az új Opel Insignia. Rögtön mellé tettünk egy Skoda Superbet, csak hogy érezze a törődést.
Címkék: opel, insignia 2017, skoda, superb
Hiába minden, a Defendert megszüntették, a Discovery meg beáll a divatterepjárók sorába, gondolhatná a felületes szemlélődő. A képlet azonban nem ilyen egyszerű.
Címkék: land rover, discovery, td6
Száz lóerő alatt szinte már meg sem mozdul egy autó. Az 1,4-es Rióban ez megvan, csak egy kis virgoncság hiányzik.
Ez tűnik most a legjobb Suzukinak, ami nagy szó, mert bitang erős a mezőny.
Címkék: suzuki, swift, bemuató, 2017
Az 1,5-ös kisturbó a nagyobbik, de így is igazi luxuscikk. Ahogy a futómű, illetve az egész autó is.
Címkék: teszt, honda, civic, 2017
Két szülő, négy gyerek és a csomagjaik is kényelmesen elférnek a kompakt Honda FR-V fedélzetén – nagyon kevés autó tud hasonlót.
Ülésállítás mobilról? Sebességkorlátozás a tolatássegédhez? De a legjobb hír: mínusz 480 a kiló.
Címkék: land rover, discovery, 2017
A Bugatti Veyron dizájnere tervezte, de olcsóbb mint egy Lupo: létezik takarékos minimálautó a Suzuki Swiften túl is.
Címkék: seat, arosa, volkswagen, lupo
Az új Yaris szakít mindkét kockázatos megoldással, helyette ad egy nagyon érdekes 1,5 literes szívómotort, dízelt pedig csak titokban, pult alól.
Címkék: toyota, toyota yaris, új autó
Beindítom a kétliteres, 280 lóerős turbómotort, berakom D-be, aztán megpróbálom megint, és közben leplezetlen ellenszenvvel nézek a váltóbotra.
Címkék: alfa romeo, giulia, veloce
Nem megy, cserébe legalább sokat fogyaszt. Van, hogy a kisebb motor a jó választás.
Végigpróbálva a teljes palettát kijelenthetjük, hogy a Toyota C-HR-ből az alapváltozata a legjobb választás. Na, ez nem az, ez itt a csúcsmodell.