Mit ígérhet a gyár azoknak, akik vállalják a csalásmentesítést? Kötelező lesz? Hányan vannak egyáltalán?
Címkék: volkswagen, dízel, botrány, dízel-gate
Régen minden jobb volt. Naná, hogy az autózás is. Tényleg dízelt meg hibridet akarnak a mai fiatalok? És mi érdekli őket, ha nem az autózás?
Címkék: autózás, fiatalság, fesztiválok, rali, sport, hobbi
Valamiért most pont a VW-t mocskolják be, pedig a valóság sokkal szomorúbb: talán egyik autógyár sem mond igazat.
Címkék: volkswagen, botrány, hazugság, dízel-gate
"Ha egy Ferrarit látok a visszapillantóban, szó nélkül lemegyek a szélső sávba. De egy proli tdi ne akarjon mar kizavarni a külsőbe 130-nál a nyomorult 140 kehes bányalóval" -írják nekem.
Címkék: autópálya, közlekedés, szabály
Miért adózok valami olyan után, ami már nem az enyém? A probléma megoldása egyetlen osztás és egy szorzás lenne, ami 2015-ben tényleg nagy kihívás az állami számítógépeknek.
Címkék: gépjárműadó
Integetsz, hogy megint egy erőszakos köcsög. Megelőzlek, kimegyek a külső sávba, hiszen tök üres, te pedig visszamész a belsőbe, mert a te jogosítványod oda szól.
Címkék: autópálya, közlekedés, jobbratartás, kresz
A racionális választás rossz érzés: maga a megalkuvás. Szívesebben veszünk valami olyasmit, amivel mindenki rosszul jár.
Címkék: pitbull, terrier, 2015
20 milliárd forintnyi eurót vitt ki a Mercedes, ezzel ő a tavalyi rekorder, de a Suzuki és az Audi sem panaszkodhat. Hát mi, magyarok?
Címkék: mercedes, audi, suzuki, opel
50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk.
Címkék: traffipax, sebességhatárok, gyorshajtás