Drámai lemerülés a mélygarázsban, béna Nokia ügyfélszolgálattal

2008.01.25. 13:42
48 hozzászólás

Elátkozott nap volt. Olyan, amikor senkinek, semmi sem sikerül. Péter például belerúgott Powerbookjának töltőjébe, a drót persze elszakadt, és honnan az ördögből lehet este hétkor töltőt keríteni egy olyan eszközhöz, aminek az összes példánya már vagy halott, vagy nagyon vigyáznak rá, mert nem lehet töltőt szerezni hozzá.

Búfelejtőként meginvitáltam egy jó autómosásra, mert úgy terveztem, hogy a szerkesztőség mélygarázsában fogom elkészíteni az Avensis Versós cikk fényképeit.

Az autót lemosattuk, közben valaki telefonált, hogy töltő is lesz, mi pedig pici vízgömböktől csillogó halként lekanyarodtunk a garázs mélyébe.

Péter felment, és én elkezdtem fényképezni. A szép fényhatások érdekében bekapcsoltam a Toyotán a világítást, megfulladás ellen pedig leállítottam a motort.

A szerző Toyota Avensis Versóját fényképezi

Katt-katt-katt. Ez jó lesz, álljunk szépen, máshová. Katt-katt-katt. Most megint máshová. És megint.

És…nem villog egy kicsit fáradtan az a vészvillogó?

Krrr – csörömpölt a gyújtáskapcsoló elfordítására a behúzórelé, brrr – dühöngtem saját ostobaságomon.

Kicsit vártam, hogy hátha magához tér a kómába szédült akkumulátor, de az önregenerálóképességbe vetett bizalom ezúttal túlzottnak bizonyult.

Ott álltam a fotócuccal, egyedül, a tízpercenként lekapcsolódó automatikus világításban, este fél kilenckor. Gyorsan számba vettem, hogy ki lakik a közelben, aki segíteni tudna. Szegény Winkler nyert.

A szerző Toyota Avensis Versójának motorja mögött

Persze nem otthon volt, persze azért jött segíteni, persze a Toyota azonnal be is indult.

Nem indult be viszont a kihangosítója. Illetve a lámpa világított rajta, de nem működött. Gondoltam resetelem egy akkumulátorlekötéssel, de ettől csak a visszajelző aludt ki örökre, élet nem költözött a Bluetooth-os szerkezetbe.

Úgyhogy másnap felhívtam a Nokia ügyfélszolgálatát, hogy megkérdezzem, hol tudják szakszerűen megjavítani.

– Jó napot kívánok, elromlott a Bluetooth-kihangosítóm, hol lehet megjavíttatni?
– Bármelyik gépkocsi márkaszervizben.
– Nem beszereltetni szeretnék, hanem javíttatni, azt hol lehet?
– Bármelyik gépkocsi márkaszervizben.
– De én azt szeretném, hogy valaki olyan nyúljon hozzá, aki ért a Nokia termékekhez, biztos abban, hogy minden autószerviz szerelői képesek erre?
– A mi szervizeink csak telefonokat javítanak, kihangosítót nem.
– Köszönöm a segítséget!
– Viszlát. Tüüüüüüüüüüüüü…

Na drágáim, így lehet fokozni a vásárlói elégedettséget. És ne hívjatok, nem működik a kihangosítóm.