Heti merítés

2008.04.21. 09:30
22 hozzászólás

Folyamatosan figyelve az ítéleteket az a tendencia látszik, hogy az autóvásárló csak addig számít, amíg le nem teszi a pénzt. A kocsi legyen bármilyen jó, szinte biztos, hogy rontja az értékelést a szakszervizek hozzáállása és a szolgáltatás minősége (ki nem cserélt, de felszámolt olaj, stb.) is hagy kívánnivalót maga után, tisztelet a kivételnek. Mostani válogatásomban erre is lesz példa.

Apuci kicsi fia rossz fát tett a tűzre.

Ja és nem azért beszélek róla múlt időben, mert eladtam, hanem mert apám elkobozta. Azóta sem tettem túl magam ezen a traumán.

Vigyázat! Mérsékelten vízálló!

Amikor egy kb. 10-15 cm mély víztócsa bukkant fel előttem (milyen ritka is ez Budapesten). Gondolom, mint bárki más, én is áthajtottam rajta, csakhogy az autó utána megállt! A "jó" hír aztán csak ezután fogadott: a motor "vízkárt" szenvedett, azaz víz került a légszűrő beömlőnyílásán keresztül az égéstérbe, aminek következtében elgörbültek a hajtókarok és a szerviz szerint ez egy 3 Millió(!!!) forintos motorcserét jelent.(...) eset rövid leírása a fővezérnek, egy hét várakozás, majd ugyanaz a válasz: "nem rendeltetésszerűen" használtam!

"A mai autókat direkt úgy csinálják, hogy kicsi fékeződjön a kerék..."

Ekkor újra azt mondták, hogy fő fékhenger a hibás. Meg is rendelték az alkatrészt újra. Kérdeztem tőlük, hogy ha egyszer más cserélték és akkor sem oldódott meg a hiba, akkor most mitől fog. Ekkor jött a professzionális válasz: "reménykedjünk, hogy jó lesz".

Kis örömök az életben. 6000KM után!

Még mindig imádom a kocsit, és idáig még mindig sikeresen elkerültek a gyerekbetegségek Pl: se nyikorgó ülés, se zörej, se nyekergő fékek...