Van-e önnek kedvenc márkakereskedője?

2008.04.23. 17:32
44 hozzászólás

A Renault Global Quality Award díjról nem sok minden jut eszembe, igazából most hallok róla először. Ha viszont Audi sajtóközleményeket rendszeresen berakunk, nem különböztethetjük meg hátrányosan a Renault-t sem.

Díler és díler között biztosan nagy különbségek vannak. Hogy Carlos Ghosn milyen kritériumok alapján rangsorolja a Föld Renault viszonteladóit, ötletem sincs. Egyszer nagyon kellemesen meglepődtem egy Renault dílernél: a gödöllői Renault Békésihez hívtak haknizni. Adtak egy nullkilométeres Lagunát még a bevezetéskor, járjak vele pár napig, aztán csinálnak egy vevőtalálkozót, és ott mondjam el a véleményem. Gyanakodva kérdeztem, hogy és akkor ugye dicsérnem kell. Nem: a véleményemre kíváncsiak, tényleg. Akkor azért elcsodálkoztam, de persze elmondtam a véleményem, amit részletesebben meg is írtam, és egyébként céges píárosok között igen ritka, hogy valakivel el lehetne beszélgetni a terméke esetleges hibáiról. Az öreg Békési viszont egyáltalán nem sértődött meg, amiért kicsinek neveztem a hátsó teret meg a csomagtartót, és ezt még ma is csak emésztem. Na jó, és most lássuk a sajtóközleményt.

A Renault Hatvan IDÉN IS a LEGMINŐSÉGIBB

Képe Tibor, a Renault Hatvan márkakereskedés ügyvezető igazgatója második alkalommal vehette át április elején Párizsban, a legjobb magyar márkakereskedésnek járó Renault Global Quality Award minőségdíjat.

Carlos Ghosn, a Renault SA elnöke 2006-ban, hagyományteremtő céllal bevezette a Renault Global Quality Award minőségdíjat. A díj szerves részét képezi a „Renault Kötelezettségvállalás 2009” programnak, melynek célja, hogy a Renault tartósan a legjövedelmezőbb európai általános autógyártó legyen.  A számos kritérium mellett a minőség is kiemelten fontos szerepet kapott a tervben; minőségi kivitelezés mellett a szolgáltatás nívójára is vonatkozik ez a kritérium.

A díj bevezetésével a Renault elsősorban 34 ország márkakereskedéseit ösztönzi összefogásra, másodsorban pedig ügyfelei visszajelzései alapján aktuális és pontos képet kap törekvéseiről, és végül, de nem utolsósorban, az ügyfél-elégedettség közvélemény-kutatással mért adataira alapozza a díjak odaítélését.

A Képe Tibor vezette Renault Hatvan márkakereskedés számára duplán jelent örömet és elismerést a díj, hiszen tavaly is a legjobb hazai forgalmazóvá választott szalon egyike volt világszerte annak a 11 kereskedésnek, amelynek sikerült megismételnie az egy évvel ezelőtti sikert.  Carlos Ghosn, a Renault konszern elnök-vezérigazgatója ünnepélyes keretek között adta át Képe Tibornak a díjat a Renault, boulogne-billancourt-i kommunikációs központjában, aki úgy nyilatkozott az átvételt követően, hogy „ügyfeleink elégedettsége és kollektívánk következetes, magas színvonalú munkája nélkül aligha érhettük volna el ezt a szép sikert. Ezúton szeretném köszönetemet kifejezni ügyfeleinknek, munkatársaimnak és üzleti partnereinknek.”