Megint TC-magazin a boltokban!

2008.07.23. 13:19
79 hozzászólás

 

Újabb adag offline betűtengert izzadtunk ki magunkból - mit izzadtunk, csak úgy kiröppent belőlünk az egész. Mától, azaz július 23-ától a boltokban pompázik a 2008/2-es szám, de az Inmedio, a Relay hálózatában, valamint a nagyobb benzinkutaknál egész biztosan. Lehet, hogy az expresszsége miatt a hirdetési magazinok közé teszik, de ez senkit ne tévesszen meg, a legvérbelibb autós magazinról van szó. Ilyen címlapot keressenek.

Ezúton kérünk elnézést az előző, 2008/1-es Totalcar-Expressz magazin elosztásért azoktól az olvasóktól, vagyis csak leendő olvasóktól, akik lemaradtak róla. Tudjuk, hogy sokan nem találták sehol, másutt meg tucatjával hevert a polcokon. Nem a mi hibánk. Partnerünk az Expressz igazán sokat nyomott belőle, de aki a nyomtatott médiában valaha is dolgozott, tudja, hogy egyetlen, megkerülhetetlen, lényegében alternatíva nélküli központi lapterjesztőnk nem áll mindig a feladat magaslatán, márpedig az ő munkájába senkinek sincs beleszólása, még nekünk, sőt, még az Expressznek sem. Reméljük most egyenletesebben teríti majd szerte munkánk kicsiny gyümölcsét a drága anyaföldön.

 

Mi már láttunk az előszériát, sokkal szebb a nyomás, mint az eddigi TC-Exp magazinoké volt. A múltkor nagyot markoltunk, keveset fogtunk, de most végre nagyjából az látszik a képeken, amit szerettünk volna. Lesz például 2,5-2,8 millió forintos kombik tesztje, de a jaszkari verdák körében is teszünk egy hangulatos kitérőt nyolcszáz pénzzel a zsebben. Persze a csajok nem maradtak ki ebből a ckkcsoportból - már csak miattuk is érdemes megvenni az újságot, olyanok.

Winkler és Balázs Vitya megjárta Somogybabodot, történt velük egy előre sejthető, és egy nem várt dolog: sárosak lettek (hát persze) és nem haltak meg (csoda). Ezenkívül nézünk töréskár-költségeket tíz autón, szörnyű módszerekkel utasteret berhelünk, elgondolkozunk egy végtelen sokat futott, emelt Toyota pickupon, és előkerül egy olyan gép is, ami bárhova sorolható az autók spektrumában, kicsi, szockó áruszállítótól a V8-as szupersportkocsiig. Hogy mi az, a magazinban kiderül. Vegyék, vigyék.