Totalcar az OT Expón: Az olvasó nyomoz

2011.03.15. 08:03
81 hozzászólás

Irgalmatlan tempóban készülünk az idei Oldtimer Expóra, a telefonálás és a rögtönzött értekezletek, tárgyalások töltik ki a szervezői mag munkaidejének java részét. Eleinte úgy gondoltuk, kicsit elszaladt velünk a ló, hiszen lényegében nem létező típusokat, megvalósíthatatlan ötleteket halmoztunk fel afféle gigantikus idea-hegyként, de nagyon gyorsan be kellett látnunk, hogy - bármennyire is macerás - Magyarországon mindent be lehet szerezni, mindent le lehet gyártatni.

Kezdtünk bízni a sikerben, hiszen egyre inkább érezzük partnereink támogatását is, akik azért az utolsó pillanatban megtámasztanak minket, ha eldőlnénk. Minden flottul ment, a négymillió, külön futó szál lassanként egyesülni látszik, egyetlen pontban összpontosulnak: április 15-ében.

A nyitásra mindennek tökéletesnek kell lennie, az előző napok felvezető rendezvényei pedig garantált megdöbbenést váltanak ki mindenkiből, aki csak kicsit is fogékony a csoda iránt, amit a motorizáció jelent. Erről később.

Egy dolog azonban konokul keresztbe tesz nekünk, álmatlan éjszakákat okozva Csikósnak és nekem, tetemes telefonszámlát Bende Tibinek. Hiányzik egy autó, pontosabban egy autófaj: a korabeli, nagy, japán luxuslimuzin. És itt jön képbe a kollektív tudat, itt segíthet nekünk ön, százharmincezernyi olvasó.

Tud segíteni? Ismer valakit, akinek képgalériánk valamelyik típusa parkol garázsában? Netán van önök között olyan, aki rendelkezik 1980 előtti, hasonló autóval? Ha igen, küldjenek képet, telefonszámot, elérhetőséget, bármit. Vagy csak egy jó ötletet, hálánk nem marad el. Közösségünk ereje már számtalanszor bizonyított, nézzük, elbírunk-e ezzel a feladattal. Mi folytatjuk a keresést.

Segítségül, összefoglalva, amire nagyon szükség lenne a háromból, szép állapotban:
 - Nissan President (hetvenes évekbeli, nyolcvanas évek eleji verzió)
- Toyota Century (ua.)
- Mitsubishi Debonair
És ha a fentiek lehetetlennek bizonyulnak, akkor valami kisebb, de még mindig elég nagy és elegáns japán limó:
- Toyota Crown (1978 előtti, még inkább az 1974 előtti széria)
- Nissan Cedric/Gloria (1979 előtti) - Európában, ha jól tudjuk, 260C volt.
 Köszönjük.

Nissan President