2015.09.20. 10:01
37 hozzászólás

Doromboló gépállat

Amit kicsit nehezen sikerült megemészteni, az az alapjárat "megszűnése" volt. Egyszerűen magától leállt az autó. Szervíztől szervízig jártam vele, de nem akadtak a hiba okára. Bár az világossá vált, hogy a vezérlő elektronika mondta fel a szolgálatot. Végül egy NAGY MÁGUS, elmesélte mi a gond. 

Őfelsége magasrangú könnyűpáncélos hadosztályának szárazföldi egysége

Aki vásárláson gondolkodik: a dieselek sajnos alulmotorizáltak - magam is ilyet akartam, de a Range Rover érzés nem erről szól. Ha mindenképp repcés kell inkább egy Toyota Land Cruiser Prado-t ajánlok.

Csak beülök és megy

Olcsó alkatrészek, gyors javítás, olcsó fenntarthatóság. Első autónak ideális. Feltételezem, hogy a km órája vissza volt tekerve. 

11 év

11 év, 160.000km egy autóval, ugyanabban az ülésben. Ez bőven a tervezett avulás időszaka, tartottam is tőle, túl nagy volt a csend, valaminek illett már történnie.

Csipás - titokban hibrid

Írtam a szerviznek, hogy van-e mód az utólagos beépítésre, mire rövidesen jött a hívás, hogy talán, de előtte meg kell nézni az autót. (???) Egyeztettünk időpontot. Pár nappal később újra hívnak (ugyanabból a szervizből, csak egy másik ember), hogy megkaptak a kérdésemet és sajnos lehetetlent kérek... Mondom az embernek, hogy ne fárasszon, a kollégája nem ezt mondta, sőt időpontom is van már. Ja...akkor vihetem az autót.