Heti merítés Biturbó
Avagy ha egyszer beszippantott az olasz autós érzés, bármennyit is szívsz, nem szabadulsz. Az előzmény:
Az autót a rendszám betűi alapján olyan 1994 környékén regisztrálhatták az országban. Előélete így a homályba vész, de ez immár maradhat is így, lényegtelen immár. Az előző tulajdonos feltehetően behozta szülőföldjéről motorhibásan, de két esemény mindenképpen történt: előjött az a gyári hiba amely 1986-ig sújtotta a korai Biturbo modelleket.
...és a folytatás ugyanattól a szerzőtől:
Az autóban Bosch 2Si ABS vezérlő van. Ennek nagy előnye, hogy ugyan Multiecuscan-al ugyan nem olvashatók ki a hibakódok, viszont egy szál vezetékkel, a hárompólusú diagnosztikai csatlakozó kék-fehér drótjának testre kötésével a műszerfali lámpán, gyújtás ráadására kivillogja a hibakódokat. (Ilyen esetben célszerű a produkciót felvenni videóra, majd számolgatás megkönnyítése érdekében a videofájlt lejátszani olyan programmal, amely tud lassított lejátszást. Ilyen a VLC például.)
Korábbi merítések
- Te mit választanál?
- Porsche, Ferrari, Lamborghini, esetleg Rolls?
- Zsákba macska francia módra
- Szorgos olvasók frissítették tapasztalataikkal a Népítéletet. Van benne minden a franciától amerikaiig, közte egy kis némettel.