Heti merítés Biturbó

2017.11.02. 16:10
7 hozzászólás

Avagy ha egyszer beszippantott az olasz autós érzés, bármennyit is szívsz, nem szabadulsz. Az előzmény:

A Bitrubo Gransportja

25972

Az autót a rendszám betűi alapján olyan 1994 környékén regisztrálhatták az országban. Előélete így a homályba vész, de ez immár maradhat is így, lényegtelen immár. Az előző tulajdonos feltehetően behozta szülőföldjéről motorhibásan, de két esemény mindenképpen történt: előjött az a gyári hiba amely 1986-ig sújtotta a korai Biturbo modelleket.

...és a folytatás ugyanattól a szerzőtől:

Kerekei sem voltak

69757

Az autóban Bosch 2Si ABS vezérlő van. Ennek nagy előnye, hogy ugyan Multiecuscan-al ugyan nem olvashatók ki a hibakódok, viszont egy szál vezetékkel, a hárompólusú diagnosztikai csatlakozó kék-fehér drótjának testre kötésével a műszerfali lámpán, gyújtás ráadására kivillogja a hibakódokat. (Ilyen esetben célszerű a produkciót felvenni videóra, majd számolgatás megkönnyítése érdekében a videofájlt lejátszani olyan programmal, amely tud lassított lejátszást. Ilyen a VLC például.)

Korábbi merítések

Prémium szintű átverés
Kiváló marketingszöveggel adják a Vignalét, mely egyáltalán nem prémium modell.
Dolce Vita és a szabadság érzése
A kanyarokat szereti. Alacsony fordulatszámon is el lehet vele autókázni, de nem ajánlott.