Hello!

Hirdetés
2009.09.10. 15:45 Módosítva: 2009.09.11. 11:49
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Ki tudja, hogy melyik autó áll az alábbi elnevezések mögött – Pontiac Firefly, Suzuki Forsa, Chevrolet Sprint, Geo Metro, Maruti Esteem,Maruti Swift, Subaru Justy, Suzuki Jazz – Sedan,Suzuki Cultus,Lingyang, Changan, Chana, Gazelle,Holden Barina. Ez bizony a Suzuki Swift, amit a világ különböző tájain a fenti neveken forgalmaztak.

A modellt 1983-ban kezdték el gyártani SA-310 néven, ezt váltotta a Swift 1986-ban. A magyarországi térhódítása 1992-ben, az esztergomi Suzuki gyárnak köszönhetően kezdődött. Az itthon gyorsan népszerűvé vált autó már a Swift harmadik verziója volt. Az autó azóta további három ráncfelvarráson, és egy jelentős generációváltáson esett át, 2005 óta készülnek az új Swiftek. Ez a modell is frissült már egyszer, most pedig megérkezett a legújabb, limitált szériás Swift Hello.

Mind kívül, mind belül kiegészítők egész sorával gazdagodott a megújított modell. Az eddig is elérhető alumínium felni és ködlámpa kiegészült a króm kipufogóval, a krómozott hűtőráccsal, az elektronikusan visszahajtható, beépített irányjelzős visszapillantó tükörrel, melyek esztétikailag és funkcionálisan is sokat hozzátesznek az autóhoz. A Swift Hello négy színben kapható: a trendi gyöngyház fehér, az elegáns selymes ezüstmetál, a temperamentumos tűzpiros és a dinamikus párducfekete metál.

Ha beülünk is újdonságokat találunk, mint például a komfortérzetet növelő bőrkormány és az exkluzív Alcantara® üléshuzat, vagy a műszerfalon található dögös krómkeretek. A zenerajongók kényelmét a sebességérzékelős, kormányról vezérelhető CD/MP3 lejátszó szolgálja. A biztonságos autóvezetés élményét pedig itt is a 6 légzsák adja.

A Swift Hello limitált időszakban (2009. szeptember – december) és limitált példányszámban, 400 darab erejéig érhető el a Suzuki márkakereskedésekben.

® Az Alcantara az Alcantara S.p.a. által bejegyzett márkanév.

További információ

Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.