Eladnál, hirdetnél, ingyen?...verdám.hu!

Hirdetés
2015.07.14. 11:36 Módosítva: 2015.07.14. 13:51
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Magánszemélyként 10 darab, míg kereskedőként korlátlan számú jármű tölthető fel!

Minden új hirdetés 1 hétig főoldali fényújságon jelenik meg, szintén ingyenesen! 

Más oldalaktól eltérően nagy felületet kapott a főoldali fényújság és szintén szembetűnő különbség a profilképek mérete, melyek alatt csak legfontosabb adatok láthatóak.

Szűrésnél előnyös lehet a Top10, az ország-térkép és a részletes kereső is.

Egy adatlapot megnyitva a hirdetés részletes leírása található, térképpel kiegészítve.

Képeknél 10 darab a limit, akár HD minőségben is, melyek itt tovább nagyíthatóak.

Beállítható akciós ár és kereskedők esetében több telefonszám illetve a járművek ugyanitt funkció is.

Ezek a szolgáltatások szintén ingyenesek!

A belépés és a regisztráció a bal oldali menüben található. Egy email cím és egy jelszó kell csupán, illetve kereskedő esetében a kereskedés neve is.

A regisztrációt követően a megadott email-re egy aktiváló link megy, melyre kattintást követően lehet belépni.

Kereskedőként ajánlott a „kereskedés adatlap” kitöltése, így 3 telefonszám, cím, email és leírás is fixen beállítható előre.

A feltöltés során lehetőség van még feltűnőbbé tenni a hirdetést, zöld vagy sárga kerettel, illetve egyedi felirattal is. Ezek a választható szolgáltatások egy hétre 320-480 forintba kerülnek, amennyiben valaki szeretné kiemelni járművét.

Minden hirdetés 6 hónapig aktív és bármikor hosszabbítható további fél évvel.

Ajánlott a felvitt adatlap facebook megosztása, ezzel is növelve az eladási esélyeket.

A hirdetésfeladás díjmentes és ez a későbbiekben sem fog változni!

Sok sikert az eladásokhoz!

verdám.hu

Elérhetőségek:

Ügyfélszolgálat: info@verdam.hu

Médiaajánlat: media@verdam.hu

Hibabejelentés: admin@verdam.hu

Blog: www.verdam.blog.hu

Facebbok: www.facebook.com/verdám.hu

Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.