A Hyundai drukkerparkja szuper élményt nyújt az EB szurkolóinak

Hirdetés
2016.04.25. 13:17 Módosítva: 2016.04.26. 15:50
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

A 2016-os futball Európa-bajnokság hivatalos szponzoraként a Hyundai digitális rajongói parkkal kápráztatja el a szuperdrukkereket. A kifejezetten EB-fanoknak szóló játékban meccsjegyeket és izgalmas ajándékokat nyerhetnek azok, akik a legtöbb szavazatot kapják rajongói képükre.

A Hyundai egy aranyos kisfilmet alkotott, amelyben egy szenvedélyes focidrukker kisfiú szemszögéből mesélik el a rajongás valódi élményét. A videóban a kisfiú nagyon sok házimunkát vállal el, hogy meg tudja venni az EB-meccsre szóló jegyét, ám mire összegyűjti rá a pénzt, elfogynak a belépők. A szülei elviszik a Hyundai Fan Park-ba, ahol fantasztikus élmény várja; rengeteg rajongóval együtt szoríthat a kedvenc csapatának.

A szerencsések már a meccsekre szóló jegyekkel ülnek a zsebükben, de sajnos nem mindenki tud személyesen eljutni az EB helyszíneire. A Hyundai online Fan Park célja megadni az esélyt a legnagyobb focirajongóknak, hogy élőben követhessék kedvenc meccseiket a francia helyszíneken. Ezért semmi mást nem kell tenni, csak feltölteni egy képet a weboldalra, amely megmutatja, hogy ő a legnagyobb rajongó Európában.  A legtöbb szavazatot elért kép készítőjét a Hyundai ajándékjegyekkel jutalmazza. Amennyiben a nyertes rendelkezik már jeggyel, egy exkluzív személyi sofőrt biztosítanak számára, aki a stílusos érkezésben és távozásban áll majd rendelkezésére.

A második izgalmas videó közvetlen az EB előtt várható, úgyhogy érdemes nyitott szemmel járni!

További izgalmas infókat találtok a http://worldwide.hyundai.com/WW/Experience/Campaign/EURO2016/index.html oldalon.

Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.