5+1 dolog, amit nem tudtál a Heinekenről

Hirdetés
2016.10.11. 14:44 Módosítva: 2016.10.12. 14:27
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Korábbi cikkünkből kiderült néhány érdekesség a holland sörről. Például az, hogy Gerard Heineken az 1800-as években kezdett bele a kis családi vállalkozásba és, hogy a kezdetektől 3+1 alapanyagból (víz, árpamaláta, komló és az „A” élesztő) főzik a Heinekent. De már azt is tudjuk, hogy 192 országban fogyasztható a holland sör, így a világ szinte bármelyik pontján, ugyanolyan kiváló minőségben élvezhetjük. Vannak azonban olyan érdekességek, amiket eddig sokan nem tudhattak a márkáról, ezért most összegyűjtöttük ezeket:A Heineken sört 1873 óta főzik és a kezdetektől fogva családi vállalkozásként működik.Heineken sör íze a kezdetektől fogva, vagyis már több mint 140 éve változatlan, minőségét pedig mai napig őrzik. Minden ország sörfőző üzeméből sörmintát küldenek az amszterdami gyárba, hogy központilag ellenőrizzék le a Heineken ízét és összetételét.

  • A Heineken gyáraiban, az erjesztés nem függőleges, hanem vízszintes tartályokban történik, és 28 napig tart, ettől lesz a sör olyan tiszta és áttetsző.
  • A hatvanas évek elején egészen különleges sörös üveg jelent meg a piacon. Az úgynevezett WOBO palack forradalmi újításnak számított, hiszen a Heineken elsőként gondolkozott felelős vállalatként, és gyártott olyan csomagolást, ami újrahasznosításra is alkalmas.
  • John Habraken (mérnök) téglaként újrahasznosítható sörösüveg ötlete innovatív volt, azonban a valóságban nem működött túl jól, hiszen nem sokan szerettek volna üvegházban élni. Nem is értjük!
  • A Heinekennek Amszterdamban saját múzeuma van, a Heineken Experience, ahol egy interaktív kiállítás keretében bepillantást nyerünk a sörfőzés kulisszatitkaiba. A holland sörmárka legelső eredeti főzdéjét alakította át múzeummá, annak érdekében, hogy a folyékony kenyér szerelmesei még többet megtudhassanak a sörfőzésről.
  • A Heineken legújabb reklámjában egy teljesen hétköznapi jelenetet parodizál ki. A kisfilm főszereplője Benicio del Toro, éppen saját népszerűségét hozza párhuzamba a Heinekenével, amikor egy turista pár észreveszi őt, és készítenek vele egy szelfit. Csak a film végén derül ki, hogy a pár azt hiszi, hogy Antonio Banderas issza a világ egyik legnépszerűbb sörét nem messze tőlük.

Ezek után ki ne kapna kedvet egy pohár Heinekenhez? Fogyaszd felelősséggel!

További információ

Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.