Kalandra fel!

Hirdetés
2008.09.01. 10:09
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Negyven év alatt tizenkét millió vevő választotta a Hiluxot.

A Hilux tökéletes kalandtúra-jármű, s ezt nemcsak robusztus megjelenésével és kiváló terepképességeivel teszi egyértelművé, hanem azokkal a látványos kiegészítőkkel is, amelyek még jobban kihangsúlyozzák szabadidő-autó jellegét. A 16 collos könnyűfém keréktárcsák elegáns, egyedi külsőt adnak az autónak, a segédfényszórók pedig tökéletesen illenek kalandkedvelő egyéniségéhez. Az ezüstszínű motorvédő lemez harmonikusan egészíti ki az első lökhárító erőteljes vonalait, s az autó elejének markáns jelleget kölcsönöz a fekete orrvédő elem. A krómozott acél küszöbcső megvédi a karosszériát a nehéz terepen, s a látványra az ugyancsak krómozott bukócsővel tehetjük fel a koronát; ez az utasfülke mögé szerelhető szerkezet nemcsak praktikus, hanem rendkívül látványos kiegészítő elem is.

Társ a munkához

A teherhordáshoz és a terepezéshez például sziklaszilárd szerkezet kell, s a Hilux tartós létraváza, erős, ütéselnyelő futóműve mindennel megbirkózik. A professzionális felhasználók igényei persze ennél sokkal összetettebbek, ezért a modell többféle hajtáslánccal és felépítménnyel kapható. A mindennapos szállítási feladatokhoz tökéletesen megfelel a hagyományos kétkerékhajtású, alacsonyabb építésű változat, amely az autó későbbi feladataitól függően szimpla vagy extra kabinnal egyaránt megrendelhető. Akinek pedig arra van szüksége, hogy rakományát és utasait úttalan utakon is célba juttassa, az 4x4-es hajtásláncot is választhat az autóhoz, s ez a magasabb építésű változat dupla kabinnal, vagyis négy ajtóval és öt teljes értékű üléssel is kapható.

A tökéletes Pick-up

A Hilux kategóriájában ma már alapvető elvárás a tiszta üzemű, takarékos, erős és kulturált működésű motor. A Toyota kifejezetten ezen elvárások alapján alakította ki a 2,5 literes blokkot. A közös nyomócsöves technika és a köztes töltőlevegőhűtő alkalmazásának eredményeképpen a kis fogyasztású (kiviteltől és hajtásképlettől függően 7,4-8,3 l/100km) blokk 120 lóerőt teljesít. Ez a modern, turbódízel erőforrás magabiztosan mozgatja az autót bármely burkolt útfelületen, legyen szó városi utcákról vagy hosszan kígyózó országutakról, ha pedig véget ér az aszfalt, az igen széles fordulatszám-sávban biztosított 325 Nm nyomaték teszi rettenthetetlen, ellenállhatatlan társsá. Ilyen modern hajtáslánchoz természetesen korszerű divatos megjelenés illik: a merész, agresszív orrt még markánsabbá teszi a motorházfedél légbeömlő nyílása, valamint a jobban felszerelt verzióhoz kínált ködfényszóró.

A Toyota rendkívül sokféle praktikus kiegészítőt kínál a Hiluxhoz a különféle platóburkolatoktól a takaróponyvákon át a keménytetőkig; ezek persze nemcsak azok számára hasznosak, akik munkájukhoz használják az autót, hanem azoknak is, akik kirándulnak vele vagy éppen ez a mindennapokban használt családi járművük. Ők tökéletes kényelmet várnak el a Hiluxtól: a személyautókéhoz hasonló komfortot, rugózást és zajszigetelést, nem utolsósorban pedig olyan extrákat, amelyek kellemes légkört teremtenek az utastérben. A Toyota rájuk gondolt, amikor teljes bőrkárpitozást, krómacél küszöbdíszlécet készített a kocsihoz, s ugyancsak a komfort szintjét emeli a Bluetooth mobiltelefon-kihangosító készlet, akárcsak az igényes, CD-váltóval, mélyhang-sugárzóval kiegészíthető hifi, a klímaberendezés és számtalan más kiegészítő, amelyek még néhány éve is ismeretlenek voltak ebben a kategóriában./p

Negyven év alatt tizenkét millió vevő választotta a Hiluxot. A rendkívül népszerű pick-up öt kontinensen, öt generáción át bizonyított, és a most kapható, hatodik kivitel is azonnali sikernek bizonyult. A Hilux tehát megmutatta, mire képes, napjainkban pedig újabb kihívásokat keres, sőt elébe megy a piaci igényeknek, hogy új vásárlói köröket hódítson meg.

Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.