Ön Törökországból, Mexikóból vagy Franciaországból vesz inkább "japán" autót? Most leleplezzük őket!. Jön egyáltalán bármi is Japánból?
Az ORFK hozzájárult, hogy lehozzuk a főszerkesztőnkkel történt levélváltásukat. Erős tartalom egy borús keddre.
Az olvasó kifejti, miért is jó, ha a gyalogosfelismerő nem állítja meg az autót a gázolás előtt. Úgy érezzük, valahol igaza van.
Itt ez a kétliteres benzines, ami nyomatékra megközelíti egy dízel Vito adatait. Hogy van ez?
Na, ezért érdemes elmenni a márkaszervizbe és akár az előző tulajdonossal közösen lekérdezni a használt autó szervizadatait. Spóroljon okosan!
Írja a pénteki Peugeot-s videó főszereplője, aki nem szereti az önjelölt rendőröket, és - az első benyomások ellenére - jól bánik a szavakkal.
Nem árt tudni a VVT-i-ről, hogy a Toyota egy időben sorozatban cserélte őket, gariban.
Gergő a déli államban ülteti a verdát és hallgatja az Égésteret.
Ezt maga a Közterület-felügyelet vezetője írta nekünk. Úgy tűnik, haragszik ránk, de az autósokra is.
Csapatnál? Döngetnél? Sedrintenél de egy átlagos pályanapot nem bír el a büdzsé? Ez itt a te napod, a helyen, ahol (szinte) mindent szabad. Gyere, nincs sok helyünk!
Négyszázezres kár, mert a macskának kellett a motor melege, a kutyának meg a macska.
Súlyos baleset történt, megkeresett az áldozat családja, elkészült a cikk és most megtörtént a csoda, félig.
Vajon ki volt a surmó taxis? Eláruljuk a taxitársaságnak? Nagyon érdekelné őket, úgy tűnik.
Olvasónk kipróbálta, Magyarországon is működik a Connected Drive. Valaki rosszul tudott valamit.
Kínai webáruházban találtam H4-es tokozású LED fényszórót. Betehetem az öreg Opelembe?
Ezeket a táblákat, amiket én még életemben máshol nem láttam.
1,8-as benzinesem volt. Imádtam, de nem tudtam, amit már igen: prémium olaj kell neki.
Egy korrekt és célszerű emberi beavatkozással a jogtalan büntetés kiküldése megakadályozható lehetne, állítja.
Van három liter két üzem között, vagy aránytalanul sokat térítenek a benzineseknek? Az olvasó elmerült a számokban.
Olvasónk szerelte fel fémdetektorokkal a Suzuki gyárat. Nem véletlenül volt ezekre szükség.
Ez a hiba minden előjel nélkül, hangtalanul támad, kivédeni szinte lehetetlen. És nagy utána a baj.
Gondolná, hogy az Insigniában 74 ezer kilométer után megadja magát a kettős tömegű lendkerék? És azt, hogy egy Mazda 6 egy család legkevésbé kedves autója?
A "Az autót vesz? Így verik át" című cikkben szereplő márkaszerviz szerint nagyon rendben volt az állapotfelmérés. Ez lenne az év levele?
Róbert saját gyártású matricán hirdeti: kapja be a rendszer, élni így is lehet.
Balázs tudja, mi lesz, ha nagy lesz, csak azt nem, hol tanulja ki a szakmát. Sebaj, Rudi segít.