A próbarendszámot árusító cégeket eleve csalásra hozzák létre, állítja a bennfentes. Többen csalnak, mint ahányan nem?
Steyr-Puch, Mini vagy Fiat 500? Hölgy olvasónk rátalált Csikósra, aki elmeséli, miért parttalan szívás a veteránozás.
Corolla-komfortosítás kis ráfordítással, hogy élhetőbb legyen a mezítlábas kivitel.
„Két és fél órát vártál a helyszínelőkre? Neked szerencséd van! Vannak címek, ahová fél nap késéssel érkezünk meg."
Nem fogynak el a kamu hirdetések, amíg akad egyvalaki, aki benyalja a sztorit.
"A Puntót nem egy autóversenyző és nem egy forrófejű ember vezette, hanem apám. Óvatosan és figyelmesen vezető, szabálykövető ember volt."
Keddi cikkünk nyomán kaptunk egy érdekes levelet. A manipuláció elleni harc egyre hevesebb.
A zöld szervezet nem ellenzi az ürömi körforgalmat. A körgyűrű nyugati szakaszát már annál inkább. Elkerülő utat és dugódíjat javasolnak.
Persze a tehetős tulajdonosnak valamivel mégis vontatnia kell azt a jet skit - ez volt kéznél.
Talán utáljuk a régi szocialista autókat? Vagy lenézzük őket? Szó sincs róla. Csikós megmagyarázza.
Tegnapi Nepperűzőnkre reagált egy olvasó, aki tapasztalatból írja, hogy hátul is élvezetes a Celica.
Ha nálunk észre veszik a rendőrök, büntetni fognak. Saját magukkal viszont kevésbé szigorúak.
Beblokkolt mind a két első kerék, mert az alulméretezett csapágyak nem bírták a terhelést.
Olvasónk elégedetten használta a Mégane-t, egészen ma reggelig. Százezres jutalom a megtalálónak.
Elvonja a figyelmet, nem lehet kitapintani, lefelé kell bámulni. Tiltsák be?
Miért mostohagyerek a Seat, és a németek miért nem működnek együtt a Suzukival?
Kedves levél egy felhevült bölcsésztől, vigyázat, erősen szókimondó szöveg.
Kit érdekel, hogy francia, olasz, német vagy kirgiz? Az számít, hogy mit tud.
Elfogultak vagyunk vagy éppen ellenkezőleg? Elfogadjuk a véleményt vagy küzdjünk ellene?
Pista szerint feleslegesek a picike egyterűek. Olvasónk szerint meg nem azok. Kinek van igaza?
Szabad keverni a kétféle lengéscsillapítót vagy felejtsem el?
Az alsó szinteken az első óra parkolás ingyenes, így nem kellett fizetnem azért, hogy kiraboljanak.
Mi a veszélyesebb, ha nem látom a gyalogost az út szélén, mert olyan gyenge a lámpám, vagy az, ha illegális xenonnal járok? A calibrás közbeszól.