Úgy látszik, nem tanul a magyar és csodát vagy tuti vételt vár ott, ahol egyik sincs.
Tapasztalatlan balek voltam, az agyatlan süketség és vakság állapotába kerültem, ahogy kell. A sztori még így sem olyan tragikus.
Hamisított szervizkönyv, kamuzós nepper, roncsautó drágán. Olvasónk végigjárta a kerékrugdosás minden poklát.
Hosszú kínlódás után végre elismerték, hogy hibáztak. A golfosnak mégsem kell fizetnie.
Ha már a hivatalban nem mindenki gondolkodik ésszerűen, megteszi ezt egy okos autós. Tapasztalatból szól, hallgassunk rá.
Belelépett a fékbe, én izomból megfejeltem a kormányt, majd ő kaján vigyorral az arcán, kinyúlt a leengedett ablakon.
"Erős vevői igény van arra, hogy a kapcsolókat sötétben is megtalálja a vezető az adott márkára jellemző színű kivilágítás segítségével."
Terel amíg lehet, aztán hirtelen átmegy vadállatba: ̶ Idejössz, hogy fikázd az autót és most neked áll feljebb?
Százezerbe fájt, hogy rohantunk a sebészetre, a hatóság nem mérlegel. Ha látták volna a fiamat, most mérlegelnének.
Igazán különleges és ritka autó ez, de nem véletlenül kerül ennyibe. Bármennyire is Ferrari, ez a ló szeret állni. Viszont ha megy, akkor magáévá tesz azonnal.
Lehordunk, szennyezünk, úgy állunk hozzá, ahogy nem kéne. Szégyen gyalázat.
Egyértelmű kérdésre zagyva válasz érkezett a pártirodából. Olyanokat írnak benne külföldi rendszám-ügyben, hogy ketté áll a fülünk.
A duda és az üvöltözés legtöbbször semmi jót nem jelent, de mit lehet tenni, ha valaki szemben kanyarodna fel az autópályára?
Magyar lábra magyar zoknit - ez az elv akár autóra is alkalmazható. Képzeljék el a tízmillió Suzuki országát.
Ön téved. Azt fel sem merem tételezni, hogy szándékosan állít valótlanságot
Olvasónk figyelmeztet az Audi sötét múltjára, melyet megkímélt, kitűnő műszaki állapotúnak hirdet a tulajdonos.
Olvasónk nem Mondeóra, vagy i40-re alkudott, hanem Insigniára. Még mi is meglepődtünk.
Az ottani rendőrök valamiért hisznek az autósnak, továbbá nem minden rosenheimi rendszámú autóst vezetik adócsalók.
A tervek között látjuk már a kerékpározás 4-es metróját is, a hegyoldalba tartó útvonalként értelmetlen "kerékpáros hidat".
Egy 13 éves srácot ütött el a napokban - könnyen lehet, hogy az idióta gyalogos átkelő miatt.
Több dolog is rendezetlen az autósiskolák működése körül. Rossz jogszabályok, alkalmatlan szakemberek, a végén mindenki ráfizet.
A kormány eldönti, hogy kell a pénz, elkezdi ütni a NAV és a rendõrség vezetõit, ők elkezdik ütni a parancsnoki állományt, és ez így megy végig, az ostor pedig rajtunk csattan.
Nem hagyhatjuk, hogy a hímsovinizmuson bukjon el ez a csodálatosnak ígérkező karrier. Ön nem dolgoztatna női lakatossal?