Hamar ütött a vérszomjas a olvasó, először illett volna megvárnia a hivatal válaszát.
Ez a mutatós, de öregecske olasz autót simán használatba merném venni. De hogy veteránautó lenne - ahhoz azért még kicsit korán van.
Hosszabban fogalmaznak, mint az egykori miniszterelnök, de végül kiderül a lényeg: elkúrták.
Zoli lábra állítaná a jobb sorsra érdemes I-es Golfot. Segítsünk neki!
Tegnapi cikkünk nyomán számtalan olyan levelet kaptunk, melyek szerint a márkaszerviz még a tulajdonossal sem volt hajlandó megosztani a kért adatokat. Ilyen nincs, legyenek kemények, joguk van rá.
Árpád mai tesztje nagy port vert fel az alfás közösségben.
Meglepően könnyen. Az átépítés 175 ezres költségét már félúton meghozta, tavaly április óta.
Reménytelen eset vagy érdemes foglalkozni vele? Egyáltalán, megéri a sorbanállás?
Csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy igenis van különbség a gyári és az utángyártott alkatrészek között, főleg akkor, ha azok egyazon gyárból kerülnek ki.
"Ha ennyire rossz az olasz autó image, akkor miért kell a leghipnotikusabb márkához hasonlítani egy senkiházi BMW-t, vagy egy Königsegget?"
Teljes zűrzavar a gyorshajtási bírság körül: levelet írnak, de annak értelme nincsen.
"Menet közben hirtelen elállítódott a futómű,iszonyatosan kormányozhatatlanná vált a kocsi."
Olvasónk kompresszoros autót venne, de nem tudja, ezt is óvni kell-e, mint a hímes tojást.
"Városi kisautót keresek, mely teljesíti a következő kívánalmakat: mindenképpen automata/szekvenciális/CVT váltós legyen és legyen benne start/stop rendszer."
Ha büntetés előtt nem értesítették, tessék fellebbezni, és panaszt tenni az állampolgári jogok országgyűlési biztosánál!
Tény, hogy mifelénk elég ritka madár, de természetesen ismerjük. Kis képes autóhatározónk.
Ha esetleg a 70-80-as években vendéglátózott Svácban, neadjisten van a párnacihában pártízezer frankja, azt is beviheti a bankba.
A történtek miatt a Mini Club Hungary teljes mértékben elhatárolódik az autót vezető személy viselkedésétől.
A kint felejtett korlátozásnál traffipaxoló rendőr balladája, avagy hol tiltja ezt a szolgálati szabályzat?!
Olvasónk leleplezi az autógyárakat: sokszor azt is elrontják, ami működne.
Újabb tippek három és négy gyerek szállítására, az olvasóktól.
Nissan Qashqai? Jó, de céges autónak olyat választanék, amiből nem lehet arra következtetni, hogy a dolgozó életében a munka mellett öröm is lehet.
A Nokia egy random generátort is beépíthetett a navigációba, mert kétszer nem adja meg ugyanazt az útvonalat A-ból B-be. Na de ennyire?