G Mercimet töpörödött öregasszonyként is szeretném használni, de a szakszerviz előbb-utóbb kinyírja.
"Erre ők mutattak egy olyan sötét autót bazalt címszóval, amely köszönőviszonyban sincs a Dacia katalógusban lévővel."
Oké, nem túl nagy, de nemzedékek nőttek fel a kispolszkikban, mégsem halt ki Kelet-Európa. Viszont az orrában ott a sorhatos motor, és hátul hajt. Nos?
Nekem nem a lóerők számítanak, a vételár és a vezetési élmény már annál inkább, tehát az érdekelne, miből lehetne a lehető leggazdaságosabban kihozni a lehető legjobb vezetési élményt.
Kapitális hiba: nem ismertük fel az átépített borzalomban az Alekót. Mi lesz a következő? A kenyér?!
Szívesen olvasnám régi hot hatchek (Fiat Punto GT, Fiat Bravo HGT, Volkswagen Golf II GTI, Peugeot 205 gti, Ford Fiesta XR2, Renault Megan coupe, Reanult R 5 turbo, Alfa Romeo 145 összehasonlító tesztjeit.
1,5 milliót szánok az első autómra, de nem tudom mi legyen. Szerintetek Mercedes vagy BMW?
Remek kis használati utasítás, nem kevés jó tanáccsal. Cipruson, autóval.
Autógumi, műszerfal, ülések a természetvédelmi területen. Ha bántja a szemét, kinek kell szólni? Ki viszi el onnan?
"Nagyon zavar, hogy a középkategóriás autókról szóló cikkekben, mikor a konkurenseket említik, ritkán hangzik el francia autó neve."
A megbízhatóság nem mindenkinek jelenti ugyanazt. Vajon hányszázezer kilométer után lehet kimondani, hogy megbízható egy autó?
Hogy miért döglődik a magyar autópiac? Mert azt is szívatják, aki tényleg autót szeretne venni.
Meg nem tilthatom, hogy ilyesmire költsd el a pénzed, de azt javasolnám, hogy legalább ésszel tedd.
Persze, annak kicsi a valószínűsége, hogy tutira megáll a vonat, de sokat javít az esélyeken, ha a mozdonyvezető fékez.
Ki küld százhússzal a falnak (60-nal ki küld egymásnak..) autókat a Saabon túl? Eláruljam: mindenki.
Mivel az adót a készleten lévő autókra is kivitették, lehetetlen helyzetbe hozták a forgalmazókat.
Megvan a megfejtés. Tamás megírta, hogyan készül A Mercedesek gránitberakása. Egyszerű, nem?
Az olvasó segít: a G 500-as Merciben nem márvány volt. Ásványtani kitekintés, egy kis nyelvtanoktatással körítve.
Hosszú idő után rá kellett jönnöm, a közlekedés összes résztvevője közül a legtahóbbak mégis csak önök. Mielőtt bárki nekem esne, ezt gyalogosként, és nem autósként mondom.
Mikor mindent tökéletesen megcsináltam, már csak vissza kellett volna mennem a Duna Plázához; kitalálta az Árpád hídnál, hogy ott azonnal, ahol vagyok, egy ívben forduljak meg.