A július 7-i vasárnap megint jön a az autóztatós Parkoló Parádé. Jelentkezzen, aki autót hozna!
Beszélgettünk és sztorizgattunk márkatárssal, ismerőssel, rajongóval, és ami a lényeg: együtt parkoltunk már 25. alkalommal.
A május 19-i Parkoló Parádé előadásán utánajárunk a nagy dízelpánik okainak és kiderítjük, mennyi ideje maradt a benzinmotornak.
A motorépítés hazai világsztárja, Dr. Hanula Barna járja körbe a villanyforradalom témáját a színpadunkon. A Mesterkurzus persze megint csak egy lesz a rengeteg program közül.
A filmre kevesen emlékeznek, de a Lada velünk marad örökre. És most csak egy mezei autótakaró adta az ötletet.
Adott egy Audi A6 Quattro és egy 530xd, hasonló tömeg és kerékméret, mennyivel tudhat a BMW gyorsabban kanyarodni?
A szerszámok vizsgálatával foglalkozó szakember elmagyarázza, miért is jó a Lidl ütvecsavarozó és mit nem várhatunk el tőle.
És kijavítanak pár dologban, amit rosszul tudtunk. Ritka értékes olvasói levelek az elsietett Boeingről.
A fák még ki sem zöldültek, de a Parkoló Parádé már dübörög. Ennyien még sosem voltunk.
Azt mondom - szerencsére. Mert így könnyebb lett eldöntenünk, mit nevezzünk a TC AMTS-standjára.
Annyira eszelősen, csodálatosan jó volt a PP, hogy legszívesebben mindenkit megöleltem volna.
A Hyundai importőre sokallja a két modell közötti árkülönbözetet, és elküldte saját számításait.
A kéthengeres rozsdaboglya kapott egy lehetőséget, hogy megmutassa magát
"Olyan érzésem soha nem volt, hogy megcsináltatjuk, hurrá, végre jó az autó, csak használni kell."
Kihajt a fű Hungexpón, hát kihajtunk a Hungexpóra. Észre sem veszed és beindult a PP-szezon.
Olvasói levelek Washingtontól Texasig. Na, mi idegesíti a legjobban arra a magyarokat?
Rengeteg levelet kaptunk, az olvasók sorra kapják a riasztó üzeneteket az új, magyar autós lekérdező rendszerből. Egyelőre nyugodjanak meg!
Olvasói levélre jött olvasói levél Amerika mélyéről, ahol rend van és nyugalom, egyedül a jobbra tartás nem nagyon megy.
Amerikában se csak kisangyalok vezetnek autót, sőt! Mondja a marylandi Laci, aki azt is megfejti, miért nem használnak arrafelé tempomatot.
Korábban egy zágrábi kereskedés árulta az autót, de más fotókkal és kevesebb kilométerrel. Gondoltam, hátha a horvátoktól került a belga tulajdonú, luxemburgi rendszámú autó az angol cég lengyel raktárába.
Mit tehet a kezdő, ha nem gyakorolhat eleget és mit tehet a szerviztulajdonos, aki a felkészületlen kezdőkkel találkozik? Két olvasó, két nézőpont, egy probléma.
Jönnek a hidegek, most pont jó lesz visszanézni az évadzáró Parkoló Parádé képeit!
A villanyautózás felfutásának egyetlen oka van, az pedig anyagi. Mondja az ott élő Tamás.
Ha létezik piszok nagy mázli egy autós életében, akkor olvasónk esete biztosan az. Példáját minden érintettnek tananyagként ajánljuk.