BMW X5 Balatonvilágosról
2010.08.26. 11:40 - TotalCar
Autó: BMW X5
Évjárat: 2008
Mikor lopták el: 2010.08.15.
Ajtószám:
Rendszám: M-SR 117
Alvázszám:
Szín: fekete
Honnan tűnt el: Balatonvilágos
Lopásvédelem:
Ismertetőjelei, egyedi cuccok: Krómkeretek, küszöbök,
Visszavásárolná?: nem




Kommentek
2010.08.26 12:49:03brabus
akinek x5-re telik, az nem hal bele az elvesztésébe
(ettől függetlenül aki lelopna, annak kötél!)
2010.08.26 12:59:18Martinm5
anyád!
2010.08.26 13:04:47kerdesek05
akinek x5öse van úgyanúgy fáj neki mintha suzukiját lopták volna el. semmi különbség nincs brabus
2010.08.26 13:14:03WiZARD
nem is a kereke króm, csak a kerete
2010.08.26 13:27:42eszemmm
Szegény müncheni átlagpolgár, eljön a Balatonra találkozni Karl-Marx-Stadt-i rokonaival, és miközben a tejfölös lángost csöpögteti végig a pirosra sült sörhasán, ellopják az autóját:)
Egyénként sajnálom, őszintén.
2010.08.26 14:00:19A más villogány
Imádom az ilyen balfékeket. Ha már drága autója van, akkor ne bánkódjon, ha ellopják, igaz? Tipikus magyar tradicionális irinység.
Magyarország, én így szeretlek. (Csak sok kötsög van.)
2010.08.26 14:14:10grivesztábornok
monnyon le aki ellopta!!
2010.08.26 14:14:42grivesztábornok
Kolompár Orbán (Kiskunmajsa, 1963. szeptember 24.) magyarországi roma aktivista, az Országos Cigány Önkormányzat (OCÖ) elnöke. Különösen ismertebb a 2007-es évtől lett, amiért sorozatosan szervezett ellentüntetéseket a Magyar Gárda rendezvényei ellen, illetve a Gyurcsány Ferenc által indított Magyar Demokratikus Charta által szervezett tüntetésen is mozgósította a cigányságot, szavai szerint a legnagyobb tüntetést produkálva a cigányság életében....)
2010.08.26 14:18:59kigyurt álat
Nyilván magyar állampolgáré volt az autó, és csak a regadó miatt volt német rendszáma. Tehát lopott a magyar államtól, az ilyeneket nem sajnálom. Szóval lop a tolvaj, lop a tulaj, az állam meg a regadót lopja.
2010.08.26 14:22:07kigyurt álat
Az viszont pozitívum, hogy nem vásárolná vissza.
2010.08.26 14:28:38oceanearth
patkány nép vagyunk ez van sajna. kárörvendeni a más kárán, mert ő többre vitte...
vicc ez az ország komolyan.
2010.08.26 14:31:59grivesztábornok
"ellehetmennikéremszépen...."
2010.08.26 14:35:14anyádbogár
nyilván magyar emberke, ha ide (is) lejelenti a lopás tényét. de biztos csak a cégtől kapta használatra a kocsit adminisztratív vagy képviseleti melóra :-P
2010.08.26 14:45:41kigyurt álat
oceanearth: hol látsz kárörvendő hozzászólást tied előtt? Ha viszont az én mondatomra értetted, akkor felvilágosíthatlak, hogy nem kárörvendek. Minden tolvaj kezét levágnám.
2010.08.26 15:15:02Mzee3000
Ha magyar tulaja volt, akkor nem sajnálom. Utálom az élősködőket, akik külföldi rendszámú, német, szlovák, vagy spanyol luxuskocsikkal furikáznak, így megspórolva több millát, de megkárosítva az országot és egyben engem és téged. Ha külföldi volt, akkor bizony rossz fényt vett az országra, és remélem megtalálják a kocsit.
2010.08.26 15:18:13oceanearth
"akinek x5-re telik, az nem hal bele az elvesztésébe" "Tehát lopott a magyar államtól, az ilyeneket nem sajnálom."
abba bele sem gondolsz, hogy nem kellene olyan feltételeket teremteni, hogy ne érje meg ennyire? konkrét példa. XC-60 Rdesign. magyar rendszám 15millió, szlovákkal 10misi.
nincs olyan gazdag ember, aki 5 milliót szívesen kifizet csak azért, hogy valami politikus elsikassza.
2010.08.26 15:23:23Szittyakürt
oceanearth: Bosnyák rendszámmal kell kocsit venni, azt nem szívesen piszkálják a tolvajok...
2010.08.26 15:25:03Mzee3000
2010.08.26 15:18:13oceanearth: ez egy ördögi kör. Abba is bele kéne gondolni, hogy nem lenn ilyen magas az adó, ha többen fizetnének. Minél több az ilyen szemét, annál többet fizet a becsületes. A kérdés az mi lesz ha már senki nem fog fizetni semmit és egész Magyarország külföldi rendszámú autóval jár majd.
2010.08.26 15:25:27Anulupapa
Véleményem szerint akinek van pénze egy ilyen presztízsautóra, az menjen be a kereskedésbe és vegye.
Na csak a volán mögött legyen "úr", hanem a kasszánál is...
Egy X5 szlovák rendszámmal olyan, mint egy céges Focus körülbelül :D
2010.08.26 15:29:07glutamin
Csak nekem tűnt fel, hogy az itt felsorolt lopott kocsik zömében semmilyen extra lopásgátló nincs (váltózűr meg hasonlók)?
2010.08.26 15:29:40Anulupapa
Amúgy minél több van valakinek, annál nagyobb fillérbaszó....
2010.08.26 15:38:30Mzee3000
2010.08.26 15:18:13oceanearth ja és ironikus lehet, de a BMW lehet, hogy pont az ellopott adóból van.
2010.08.26 15:47:42Hurrá Torpedó
úgy utálom akik a rendszámon rugóznak. unioban vagyunk, és így bármelyik uniós rendszámmal furikázhatok. ha már legálisan bárhol dolgozhatok, akkor ott veszek kocsit ahol akarok. (magyar rendszámom van, és itthon dolgozok, és fizetek adót)
ugyanakkor én azokat rühellem akik kimennek külföldre melózni, ott élnek, de magyar lakcímük van, és az adóhivatalnak nincs bejelentve a külföldi munka, így nem adóznak egy kanyi vasat sem, de bezzeg szavazni hazajön a köcsögje...
2010.08.26 15:58:13regent123
Hurrá Torpedó:
De adóznak, csak nem magyarországon, hanem ott ahol a jövedelmük keletkezik. Szavazni meg ott szavaznak ahol állampolgárok. Ha magyarországra jön egy német dolgozni, akkor öö viszont magyarországon adózik és németországban szavaz.
Szerinted hogyan kellene? A német dolgozik magyarországon, de hazaadózik németbe, viszont ha már itt van, akkor beleszól, hogy piripócsfalván (ahol a cég be van jegyezve) ki legyen a polgármester?
Gondold át ezt még egyszer, és ne rühelld ööket. Vagy legalább ne ezért.
2010.08.26 16:09:14Brigi \"B. A.\" főnöke
"Szavazni meg ott szavaznak ahol állampolgárok."
Nem, ott szavaz, ahová a lakcímkártyája szól.
2010.08.26 16:10:11g@zember
[link]
aki meg tudja nézni az oldalt, láthatja hogy mi történik 1tolvajjal 1olyan országban, amire Európában azt mondanák hogy fejletlen. Konkrétan a kezét és a lábát vágják le, hogy se futni se lopni ne tudjon többet, ja és mindezt nyilvánosan... Nálunk is csak 1-2 ilyet kellene mondjuk a nagyvárosok főterén megejteni, el gondolkodnának páran... "2hét alatt rend lenne":)
2010.08.26 16:12:09Leoalo
Minden tiszteletem a mindentudó magyar igaz embernek, aki okos tekintetét ráemeli egy rendszámra, majd dolgos kezének mutatóujját magasba emelve meginti a megtévedt honfitársat. Pontosan tudja, a másik csakis csalhat, hisz ő is csal úton, útfélen. Miért ne tenné az is. Csak ez a megátalkodott nem szégyenli magát egy X5 kormánya mögött ülni! Hogy sülne ki a szeme!!! Meg dögölne meg a tehene, ha lenne neki olyan. Minde1 itt járt a jó Lacibetyár és helyretette a világ rendjét, ellopta a flancos verdát.
Én 10 éve élek Németországban. Ott a családom, ott lakásom, ott a cégem, ott fizetem az adót. És néha hazajövök a barátaimhoz, rokonaimhoz. És, óh! Irgalom atyja ne hagyj el, most rendeltem egy X5-öt! És van még 2 másik autóm is. Amit én hallgatok a sok okostól itthon! A kedvencem a "nektek olyan egyszerű odakint!" Egy pár embert mérgemben kivittem magammal. Egy sem maradt a "nagy jóban" 3 hétnél tovább.
És olcsóbb az autó kint? A regadó persze lehet, hogy olcsóbb, de a benzin pl még mindig drágább. És én 50%-ot adózok a fizetésem nagyobbik részéből. És be is fizetem!!!!! Dolgozom napi 16 órákat, 5 alkalmazottat fizetek, és nincs egyetlen éjszakám sem, amikor ki van kapcsolva a telefon. Amit csinálok MINDENKI előtt nyitva áll. Egy fillér nélkül indultam, soha egyetlen fillér támogatást nem kaptam. Szégyelnem kellene, hogy telik egy BMW-re? Nem teszem. Ebben az országban addig nem lesz felemelkedés, amíg az emberek nagyobbik fele nem fogja fel, hogy kapitalizmus van.
2010.08.26 16:13:27g@zember
@Leoalo: ott a pont, teljesen igazad van!
2010.08.26 16:14:51regent123
Brigi \"B. A.\" főnöke:
Igen, a magyar önkormányzati választások idején, a magyar állampolgár. De a bajor tartományi választásokon nem szavazhat Gipsz Jakab, akkor sem ha müncheni bejelentett lakos.
Ugyanígy Hans Übermensch sem szavazhat piripócsfalván akkor sem ha bejelentve ott él már két éve, és oda fizeti az adót, ha nem magyar állampolgár.
2010.08.26 16:18:18Leoalo
"De adóznak, csak nem magyarországon, hanem ott ahol a jövedelmük keletkezik. Szavazni meg ott szavaznak ahol állampolgárok. Ha magyarországra jön egy német dolgozni, akkor öö viszont magyarországon adózik és németországban szavaz"
Marhaság! Én magyar állampolgár vagyok, de minthogy tisztességesen minden szabálynak megfelelően kijelentkeztem, és nincs állandó magyarországi lakcímem nem szavazok sem námetországban, sem otthon. Ha bejelenteném magam otthon akkor igen.
Adót ott fizetek, ahol élek és ahol igénybe veszem a szolgáltatásokat. És az én adómból IS fizetik fél európa felelőtlen politikusait. Görögöket, francia parasztokat, magyar metrót stb...
És akkor jön egy ember, aki arra büszke, hogy a világ legalacsonyabb egykulcsos adóját vezeti be, ha baj lesz, majd segít az eu (értsd elsősorban a német adófizető, aki a fizetése felét adja be a közösbe). Nem sajnálom a németeket. Meg persze minden általánosítás torzít. De nagyon el vannak néhányan tévedve a nagyerdőben......
2010.08.26 16:22:20videojatektesztek.blog.hu
Ejj ejj ejj lopásvédelem : ????
Pont ma olvastam valahol hogy teljesen ráálltak az x5/6-ra, garázsból lopkodják ki őket!
Amúgy nem tudom milyen értéket képvisel/t, de ezek szerint nem volt casco, mert azért 15 felett biztosító már kér egy-két dolgot, 20 fölött meg GPS a minimum!!
A sok gyökérnek meg grat, sztereotip emberkék, honnan veszitek hogy valakinek nem lehet akkora érvvágás egy BMW, mint neked egy 3 milliós kompakt. Lehet ő erre áldozott, lehet még maradt is neki, de általában nem a barom fajata ír ide főleg BMW-sek közül, amúgy meg miért nem rögtön szerzi vissza amúgy is bömböse van akkor maffiózó lehet ő is lopta el nem de........
2010.08.26 16:24:32glutamin
"És akkor jön egy ember, aki arra büszke, hogy a világ legalacsonyabb egykulcsos adóját vezeti be, ha baj lesz, majd segít az eu (értsd elsősorban a német adófizető, aki a fizetése felét adja be a közösbe). "
Ez egyelőre álom kategória, majd ha lesz ilyen, akkor lehet köpködni. Egyelőre elég rendesen adózik a normálisan bejelentett magyar.
2010.08.26 16:27:03Leoalo
"Ez egyelőre álom kategória, majd ha lesz ilyen, akkor lehet köpködni. Egyelőre elég rendesen adózik a normálisan bejelentett magyar."
Lehet. Nekem egészem más gyakorlati tapasztalataim vannak. Legyen neked igazad.
2010.08.26 16:29:11paancser
Leoalo szerinted az Ingolsadt-i Audi gyárban dolgozó melós aki hajszálpontosan ugyanazt, és ugyanúgy dolgozik mint a mosómagyaróvári Audi gyárban egy magyar melós, miért keres ötször annyit, mint a magyar?
2010.08.26 16:30:54glutamin
[link] Van itt miből lefaragni.
Hogy a témához is szóljak. Senki nem szereltet az autójába extra lopásvédelmet (váltózás, riasztó stb)? Mert a felsorolt aotók többségében semmi ilyet nem látok.
2010.08.26 16:31:52Csabby
Azt gondolom hogy kívülállóként nem tudjuk megítélni egy autóból sem, hogy tulajdonosa honnan szerezte a rávalót...lehet hogy Leoalo is a belét kiköpi és ezért futja neki ennyire... de lehet hogy valaki maffiózó. Majd ha a sok "okos"ember képes lesz iszonyatosan sokat tenni egy "X " típusú autóért, akkor járhat a kereplője... de általában akkor már nem jár. Mert bizonyított...
2010.08.26 16:33:05Nigger bácsi
Majd csak összejön bodzaszedésből egy új X5...
2010.08.26 16:35:15Csabby
Nigger bácsi:
kis álom-kis autó...nagy álom-nagy autó...
szerintem.
2010.08.26 16:37:53Leoalo
paancser:
Azért, mert ez egy piacgazdaság. És mert ott ennyit tudott kialkudni. Persze azért a telekárak a költségek sem ugyanazok, de nem ez a lényeg.
Ott ezt a bért tudták kialkudni maguknak. De hagy kérdezzek valami mást. Ha a magyar ugyanannyit keresne mint az Ingolstadti, akkor minek hozná ide a gyárat a német?
Ha felemelik háromszorosára a győri fizetéseket miért is ne menne tovább romániába? És a győri melós miért nem megy ki Ingolstatd-ba? Mert van itt egy kis háza, és ha ott bérelni kellene egy hasonlót, akkor fele annyi nem maradna neki, mint így.
2010.08.26 16:44:59Leoalo
Csabby:
Ezer oka lehet, miért telik valakinek ilyen kocsira. Lehet szerencse, nyerhette, lophatta, megdolgozhatott érte, örökölhette, kaphatta a cégétől, akármi. A fő választó vonal szerintem ez: Ártott valakinek, hogy megszerezhesse? Sértett törvényt? Ha nem, akkor senkinek SEMMI köze hozzá, honnan van. Ha igen, akkor meg az állam kutya kötelessége, hogy vegye el tőle a bűnös úton szerzett vagyont. Egy szerencsés államban nagyon valószínű, hogy aki nagy autóban ül, az az első csoportba tartozik, hisz különben a jól működő állam már elvette volna.
Nálunk nem ez a helyzet.
Én L dolgozni. további jókat
2010.08.26 16:47:35Csabby
Leoalo:
Igen, sajnos igazad van...sok sikert!
2010.08.26 17:43:57megint
Leoalo, én azon csodálkozom, hogy a németek szó nélkül tartják el a fél uniot. Nem értetted viszont amit írtak neked, a rendesen bejelentett magyar igenis adózik, nem is keveset.
2010.08.26 17:44:5873140
van rajta 0% önrészes casco. miért vásárolja vissza? :)
Amúgy akár német, akár hazai rendszámos, akár csal, akár nem, ez itt nem lényeg.
A lényeg, hogy az ilyen tolvajszemétbandának, aki autót lop, kötelet adnék kérdés nélkül.
Akinek lopták már el autóját/motorját, az tudja, milyen érzés a parkolóban a hűlt helyét találni a féltett házikedvencnek.
Na.
2010.08.26 18:12:40akos696
Én is azt vallom, hogy aki 20 milláért vesz autót, annak kevésbé fájhat, mint a lakótelepi család 1.0ás swiftjét viszik el.
Aki normál esetben 20 misit ad egy autóért, annak legalább 50 van még, vagy egy jól működő cége, vagy egy igen jól fizető állása, plusz valszeg cascoja is. A lakótelepi család belefeccölte a családi vagyont, amit 20 éva alatt gyűjtöttek össze, egyéb esetben részletre vették és fizetik még 10 évig az autó hűlt helyét.
No, és ezért lehet viszonylag olcsón kapni x5 bontott cuccot. :) Ez a gazdasági körforgás.
Ettől még nyilván elítélem a lopást, de más a súlya, hiába nagyobb az értéke.
2010.08.26 18:14:02citroenfan
ha van pénzem ott veszek autót ahol akarok,és olyan rendszámmal ahol akarok ,nem csoda hogy ezt a szemét országot nem gazdagítja,kár hogy a magyar rendszámot nem lehet átiratni bármi másra.
2010.08.26 20:11:36karlov
Azért ez tényleg fájdalmas már,hogy itt köszörüli a nyelvét a sok okos ember...
Aki meg kiment külföldre csodát csinálni az meg miért ment ki ha ott minden sokkal rosszabb ,mint otthon?!Én ebben érzek némi ellentmondás.
2010.08.26 20:29:29DonVincenzo
Leoalo
"Én 10 éve élek Németországban. Ott a családom, ott lakásom, ott a cégem, ott fizetem az adót. És néha hazajövök a barátaimhoz, rokonaimhoz."
Nagyon unatkozhatsz itthon ha interneten böngészel és kommentelsz.
Magyar ékezetes billentyűzeten.
...tudom,nem a tied hanem valami itthoni rokoné
Na haggyá mááá :)
2010.08.26 20:38:00karlov
Egy dolgot kéne mindenkinek csinálni....DOLGOZNI.
Elosztani való javakat csak munkával lehet létrehozni.
2010.08.26 21:31:28waffen55
Dolgozni és nem pofázni! Ennyi a titok nyitja. amúgy meg haaz összes kisebbséget levesszük tehát görögöket svábokat is stb. akkor vagyunk kb. 7,5 ; 8 millióan. Mi következik ebből? Ha mondjuk mindenki mezőgazdasággal foglalkozna akkor Oroszország kis hányadát sem tudnánk kajával ellátni és ők simán megveszik az ütődött, kukacos almát is - mindent felzabálnak és fizetni is tudnak. Mit akarsz rubelt vagy dollárt? :) Az itt baj, hogy a legtöbb ember még mindig csipkerózsika álmát alussza, ahelyett, hogy végre felébredne és nekifogna DOLGOZNI.
2010.08.26 21:34:57lacke1
Vicc ez a váltózáras GPS-s dumák tömkelege, tényleg.
Nem vagyok műszaki egyetemet végzett, de a BMW X5 speciálisan egy olyan autó, amelybe ha be tudsz jutni, utána már megfelelő laptop és program segítségével, amit szerintem sokan meg tudnak szerezni könnyű elkötni.
A műszerfal alatt található egy speciális szervízcsatlakozó, melyre rácsatlakozva szervízmódba kapcsolva az autót már vihető is.
A GPS csupán azért vicc, mert egy valamirevaló tolvajnál van GPS blokkoló, és az nem százezres tétel, főleg ha X5-öt visz, mert akkor az már nem kispályás.
MIután blokkolta a jelet a GPS antenna könnyen megtalálható, és antenna nélkül a künyü meg ugye semmit sem ér.
2010.08.26 23:23:57dagger
hányszor kell még leírni:
A GPS védelemnek két működési módja van.
1. lekérdezésre adja meg a koordinátákat (általában GSM modulon keresztül, pl: smsben)
Ezt ha leárnyékolják/zavarják a GSM(!!! nem a GPS) antennát vagy frekvenciát akkor nem működik.
A tulaj csak a következő lekérdezéskor jön rá, hogy a rendszer ki van lőve.
Ez szerintem a legsemmitérőbb módszer.
2. folyamatos adatkapcsolatban van pl egy szerverrel.
Ennél ha kilövik a GPS-t vagy a GSM modult akkor a kapcsolat megszakadására azonnal riaszt!!!
Tehát a második esetben detektálható a riasztás ténye és megvan a hatástalanítás előtti utolsó ismert koordináta is, ami közel sem biztosan a parkoló ahonnan ellopták. És a GSM modul leállásától függően egyéb extra védelmi funkciók beindítására is lehetőség van.
Tehát 99%-ban a GSM modult blokkolják NEM A GPS-t, hogy az autó ne tudjon kommunikálni a tulajjal, mert akkor még távolról aktiválhatóak lennének az egyéb védelmek. De a 2-es esetben így is "elárulják magukat" ennek az ellenszere csak az lehet hogy az adott rendszerre rákapcsolódva, hamis adatokkal látják el azt.
2010.08.27 01:05:57Leoalo
"Nagyon unatkozhatsz itthon ha interneten böngészel és kommentelsz.
Magyar ékezetes billentyűzeten.
...tudom,nem a tied hanem valami itthoni rokoné
Na haggyá mááá :)"
Éppen kicsit több mint 8000 kilométerre vagyok Magyarországtól szabadságon és még mutatóban sincsen egyetlen magyar billentyűzet sem a környéken. De már sikerült megugranom a "hogyan telepítsünk többféle billentyűzetkiosztást a rendszerünkre" című feladatot. Ha gondod akad vele, fordulj hozzám, vagy egy átlagos 12 év feletti gyerekhez bizalommal. Nézd csak: éáű, ßäâ és mindez ugyanazon országból, ugyanazon gépről! MÁGIA.....
Nem is értem mit gondoltál. Ülök egy meghitt lakótelepi lakásban és lázas pillanataim egyikében beleélem magamat, hogy van egy BMW X5-öm. Ez annyira jól sikerül, hogy amint meglátom, hogy néhány agyatlan azon örvendezik, hogy elloptak egy német rendszámú X5-öst, mindjárt föl is háborodok. De a hitelesség kedvéért, hogy legyen ütős a felháborodás, generálok egy fedősztorit is. Vaze.... Lebuktam... Gratulálok! Sherlock, rettegj, jön a konkurencia.
2010.08.27 08:06:02Nigger bácsi
Csabby
Nigger bácsi:
kis álom-kis autó...nagy álom-nagy autó...
szerintem.
Ahha sz.ted...
Én inkább ingatlanba fektettem a lovét.... Abba picit értékállóbb, mintha egy X5-ben lenne..
2010.08.27 08:33:18Mzee3000
2010.08.26 16:12:09Leoalo: ha van 3 autód, akkor miért pont a legújabb, X5-ödel jössz haza, amikor tudhatnád jól, hogy itthon lopják, másrészt irigyek az emberek. Csak nem felvágsz vele a rokonoknál?
2010.08.27 08:37:17Mzee3000
2010.08.27 01:05:57Leoalo: OK, egy buzi vagy, de amit az előbb írtam igaz lehetne, mert biztos vagyok benne, hogy van rá példa.
2010.08.27 15:14:26Leoalo
"ha van 3 autód, akkor miért pont a legújabb, X5-ödel jössz haza, amikor tudhatnád jól, hogy itthon lopják, másrészt irigyek az emberek. Csak nem felvágsz vele a rokonoknál?"
Micsoda bomlott, kisebbségi komplexusoktól terhelt elme gondolhatja azt, hogy én azért veszek autót, hogy felvágjak vele.
Mindhárom autónak meg van a célja és az értelme. Van egy kisautó az asszonynak bevásárolni, gyereket fuvarozni. Van egy autó amivel dolgozom. Járok évente 70-80ezer kilométert főleg német autópályán. Ehhez van egy gyors, megbízható, dízel autóm, amely gyakorlatilag kétszemélyes. És lesz az X5, mivel az elődjének (dárgább, nagyobb, erősebb) lejár a lízingje. Mivel egy hazaruccanás 1700-1800km és mivel ezt legtöbbször két gyerekkel, kutyával tesszük kell egy autó ami erre méretben és kényelemben alkalmas. Miért X és nem sima 5? Nem.... nem flancból, hanem mert az anyósomhoz a faluban olyan földút vezet föl a hegyre, mely rendes autóval nyáron sem járható, nem hogy télen. És hogy végképpen elkeserítselek, az X5 messze NEM a legdrágább autóm, tehát fölvágási célra inkább a dolgozós autót használnám, de abba csak cipőkanállal fér be a család.
Kívánom neked, nyerj a lottón és tapasztald meg, hogy emberek hogyan tudnak megutálni kizárólag az autód alapján, anélkül, hogy bármi rosszat tettél volna nekik, vagy bárki másnak. Tanulságos lenne!
2010.08.27 15:16:52Leoalo
"OK, egy buzi vagy, de amit az előbb írtam igaz lehetne, mert biztos vagyok benne, hogy van rá példa."
Te meg egy értelmes, okos, művelt vitapartner! Gratula!
Példa mindenre van. Olyan emberre is, aki nem általánosít hogy a saját prekoncepcióját igazolja, és nem buzizik ha kifogyott az érvekből. Csak ritka....
2010.08.27 17:03:53megint
Mzee3000, "ok egy buzi vagy", ez téged minősít, óvodás szint.
2010.08.27 19:48:45bmw_330d
g@zember:
személyesen találkozunk?
elmondanám önnek az álláspontomat azzal kapcsolatban amit írt,belinkelt.
2010.08.27 20:17:52-Gabi-
ha valaki lop
nyilvános kézlevágás:net+ rtl tv2 m1 éjfélkor közvetit
ha embert öl?nyilvános kivégzés+net,rtl tv2 m1 közvetít...ezt kellene,meg lenne az elrettentés
2010.08.27 20:37:21Leoalo
-Gabi-
Tudnál egy példát mondani, hol működik ez jól a világban? De olyat mondjál kérlek, ahol te is szívesen élnél. Északkóreában van ilyen, de ott a szövetségi kapitánynak is kényszermunka jár, ha a világ egyik legjobb csapatától kap néhány gólt a csapata. Szóval?
2010.08.27 21:01:43bmw_330d
-Gabi-
nem ez a megoldás te paraszt,
nem lehet rád jobb szót mondani,a te fajtádnak az állatkertben a helye,egy ketrecben.
2010.08.27 23:02:39stonegossard
Kedves Drága Szerető Honfitársak!
Az én autóm tűnt el. 76 embernek adok munkát, és mindenki be van jelentve mindenki után adózok. Szegény gyerekként alapítottam egy vállalkozást és mielőtt bárki kérdezi Ausztriában és Németországban Münchenben is van fióktelephelyünk. Ezért müncheni a rendszám, mivel a forgalom nagy része Németországban és Ausztriában keletkezik , ott próbálok költségelni. Nem vagyok cigány, felsőfokon beszélek németül és diplomám van. Az autó az első új autóm volt és egy álmomat valósítottam meg vele.
2010.08.27 23:33:04stonegossard
Írtam vagy két oldalt és eltűnt mint az autóm :(
2010.08.27 23:54:12stonegossard
Szóval csak annyit akartam írni, hogy:
Mindig minden adót befizettem az alkalmazottak a cég és magam után,bármilyen hihetetlen. Segítettem életemben, akin csak tudtam. Éppen ezért nem értem miért velem történt. Nem loptam és nem vertemát soha senkit.10 évet dolgoztam fizikai szellemi munkát egyaránt. Alkalmazottból vállalkozó lettem, nem azzal foglalkoztam, hogy másnak miért van. Nem irigykedtem és acsarkodtam, mint itt egyes kommentelők. A legrosszabb az egészben, hogy mindez a házasságom előtt egy héttel történt. Ennek ellenére csakazértis az öcsém Golf IV-ese volt a " lakodalmas autóm". Ez sem érdekel csak igazságtalan, hogy ebben az országban bárkitől bármit elvehetnek büntetlenül. És ez az irigy kommentelőkkel is előfordulhat. Biztosan tudom, hogy annak esetleg nagyobb veszteség ha családi suzukit lopják el, amivel dolgozni jár a családfő vagy az anya naponta orvoshoz hordja a gyerekét. De a tehetetlenség okozta fájdalom mindkét esetben ugyanaz. A okosoknak üzenem, hogy éppen másfél hónapja szereltek a gyári lopásgátlók mellé más eszközöket is, ami meg kellett volna, hogy akadályozza, hogy elvigyék. Mégis elvitték. Amit el akarnak el fognak vinni. A biztosító talán 6 hónap múlva fizet valamennyit.a 2 és fél éves autón még 6 hónap törlesztés volt. Mára kidobott pénz. Én nem nyafogok, újra el fogom ezt érni, csak azért tettem közzé ezt a felhívást, hátha tud vagy látott valaki valami, mert bíztam az emberek segítőkészségében. Nem akarom visszavásárolni, mert annak nem adok pénzt, aki meglop.
2010.08.27 23:57:02stonegossard
Azon a környéken több ilyen jármű eltűnt, függetlenül a rendszámtól. Az acsarkodóknak pedig, akik azt hiszik, hgy attól, hogy szerintük valami világraszóló üzenetet hoznak a világ tudomására, azzal, hogy másokat fikáznak csak annyit üzenek, hogy ennek az országnak dolgoznia és összefognia kellene. Mert amíg te azon gondolkodsz és meggyanúsítasz másokat, anélkül, hogy bármit is tudnál róla, hogy lopta amije van, inkább azon gondolkodjon, hogyan teremthet munkahelyeket és vajon ő maga mennyivel járul hozzá az államkasszához, vagy hogyan segíthet azon akit valamilyen kár ért és nem az X5-ről beszélek. Üdv Stone Gossard
2010.08.28 01:01:37megint
stonegossard, igazad van, de valamilyen szinten megértem a megkeseredett magyar embereket is, dolgoznak és nem jutnak előrébb, ellenben azt látják az utakon, tv-ben, hogy csalással, sikkasztással következmény nélkül lehet nagy lábon élni, persze van egy másik rész is aki csak sír de nem tesz semmit, csak irigykedik és rágalmaz, nagyon is kísért még az a 40 év főleg a felfogásban.
2010.08.28 05:53:33Fikamatyi
76 ember munkaja nem termel ki egy ilyen autot Magyarorszagon legalis korulmenyek kozott.
2010.08.28 12:34:41Make Valamit
Lopta rá a pénzt, persze. Láttam hogy akinek van pénze, hogy vesz ilyet: előttem fizette ki a BMW szalonban az új X5-öst egy szatyorból. Még hallottam ahogy elmentek mögöttem hogy a kereskedő megkérdezi: "Ez az asszonynak lesz?" bzmg. Az magasról tesz rá hogy mennyi a regadó.
2010.08.28 14:55:20stonegossard
Fikamatyinak: mint írtam Ausztriában és Néemtországban is van telephelyünk; azaz irodánk és megbízásaink, a 76 ember pedig nem egy hónap alatt termeli ki, a másik, ha figyeltél volna hitele volt rajta 36 hónapig. Azaz Havi 1450 Eur a törlesztése egy ilyen autónak... Ezt igenis el lehet érni tisztességes munkával , de te is csakirigykedni tudsz nem pedig letenni valamit az asztalra. JA és "kint" is csak magyarok az alkalmazottaim, ottani bérszínvonalon fizetve. De látom senki sem segíteni akar csak a száját tépi.
2010.08.28 16:25:52Leoalo
2010.08.28 14:55:20stonegossard
Ne magyarázkodj! Úgyis készen van már az ítélet. Nem hallottad? "76 ember munkaja nem termel ki egy ilyen autot Magyarorszagon legalis korulmenyek kozott."
Hogyan is lehetne? Hiszen ez a tisztelt hozzászóló nem keres annyit, tehát az de facto lehetetlen. Csak ha lopsz. Fogadd el. Ő jobban tudja nálad.
Otthon 2 fajta ember nem kívánatos. Az egyik aki kilóg a tornasorból lefelé. Az cigány, csirkefogó, ingyenélő. A másik, ez lennél te ugye, aki fölfelé lóg ki. Az adócsaló, ügyeskedő, pénztőkés, erkölcstelen haszonnal operáló stb. Itt lehet jó erkölcsbe ütköző a haszon...
A jó munkásember átlagos. A munkásosztály vas ökle lesújt az árdrágítókra! Kádár élt, Kádár él, Kádár élni fog! Csak most nagymagyar zászló alatt vonulnak a követői és a nemzetköziségből a "közit" kihagyják. Húzd meg magad, gyakorolj önvizsgálatot, és lásd be, gazember vagy! Ha nem az lennél, akkor tisztes szegénységből óbégatnál állami segítségért.
Eladtak már néhány ezer ilyen autót otthon. Nem is beszélve a kategóriatársakról. ( ML, Lexus RX, Q5-Q7, Touareg, stb) Ez a sok ember mind csaló? Persze a csaló is szeret jó autóban ülni, de minimum a 90% tisztességesen kereste a pénzét. De minimum törvényesen. Csak nem ők szerepelnek a Mónika show-ban. Otthon nem sikk sikeresnek lenni. Sírni, a másikat fikázni, fölfelé nyalni, lefelé rúgni, az menő.
Nehogy valaki is félreértse. Minden tiszteletem azé, aki sokat dolgozik és küszködik a kevés pénzéért. Csak ne higgye már senki, hogy ha neki valami miatt nem megy jól, akkor másnak sem mehet, csak tisztességtelen eszközökkel.
Remélem meglesz az autód! Sok szerencsét
2010.08.29 17:34:13stonegossard
Köszönöm
2010.08.30 16:47:00Rekspa
stonegossard letolvajozása hasonló lehet, mint az a szerencsétlen srác, aki mozgássérült és BMW-vel jár. Talán itt a TC-n volt róla egy cikk, hogy addig, míg nem látják a kerekes széket, majdnem le is köpik.
Sajnos az emberek legtöbbször nem ezekkel az emberekkel találkoznak, hanem azokkal, akik tényleg simlisek.
2010.09.04 09:05:06lökjétekapadlólale
Bár naivitás, de remélem még meglesz az autód Stone!
Szánalmas hozzászólások tömkelegét lehet olvasni, ebből látszik, hogy bunkó, irigy és tudatlan emberek is előfizethetnek a netre. Az ilyen mentalitású emberek még egy albán kecskepásztor új gidáját is elszámoltatnák vele bazdki. Honnan van, miből vetted,stb. Akinek inge, nyugodtan magára veheti.
2010.09.04 15:01:17donphobos
Leoalo kommentjeit jó volt olvasni, van pozitív példa is végre a sok tahó előtt. Kár hogy nem nagyon tanulnak belőle, megy az "agyarország" tempó.
Stonegossardnak remélem megkerül az autója vagy kártalanítja a biztosító.
Az igazi út nehezebb, de azon jár akinek van gerince.
2010.09.06 21:12:32geotrinus
Kedves Leoalo!
Büszke vagy rá, hogy 16 órát dolgozol, 50%-ot adózol, tehát méltán tarthatsz igényt három autóra, kint Németországban. Megsúgom neked, nem vagy egyedül. Én is 16 órát dolgozom, éjjel-nappal bekapcsolva a telefonom, 50%-ot adózok, és mégse futja még egy autóra sem. Javaslom, gyere haza és itt próbálj meg boldogulni, vagy ha ez nem megy, akkor kérlek ne kiabálj a partvonalról...
2010.09.21 22:49:51XSB
Hülyéje, képzeld, a windows-t, meg a macet be lehet állítani magyar karakterkiosztásra. Nem kell magyar billentyűzet hozzá, csak egy beállítás (tegnap jöttem USA-ból, és minden gépet magyarul használtam).
amúgy, igaza van a németországban lakó úrnak. Kint a magyar emberek java része sehol se érzi jól magát, mert ott az embertől elvárják, hogy DOLGOZZON, és ne a nemi szervét lógassa egész nap. Ha nem dolgozol, közlik, hogy akkor most egy hét fizetetlen szabadság. Ennyi.
És valóban, ott sem tejföl az élet. Összességében valószínűleg könnyebb egy DOLGOZÓ embernek, de ott az adócsalás nem akkora divat, mint itt.
És igenis, amint összeszedek kb 20 millió FÉLRETEHETŐ forintot, veszem a Nissan GTR-em. Német rendszámmal. Azért, mert én nem fogok 3-4 milliót fizetni egy olyan országban, ahol a fizetésem felét eleve elviszek adóként, az elköltött pénzem 25%-a elmegy ÁFA-ként adóba... tehát, magyarul, én bruttó 50 millió forintot kerestem, ebből marad kb 26-28 millió, bemgyek a kereskedésbe, megveszem a kocsit... 4 milló regisztrációs adó, 5-7 millió ÁFA, a kocsi meg igazából kerülne nagyjából 10 millió forintba.. na persze.
Az pedig, hogy ki milyen rendszámmal megy, mindegy. Jelenleg nem ütközik törvénybe, és szeretné inkább Ő elkölteni a pénzét..
A lopás pedig lopás. Bűn. Ennyi.