Olvasói levelek a luxusautókról

2008.10.22. 14:20

Feladó: B. Renato
Küldve: 2008. október 22. 7:51
Címzett: Winkler Róbert
Tárgy: luxus081022

Szia Robi!

Nekünk is volt bőrös, de klímás cabrionk (Astra F). Klíma és ülés fűtés nélkül én soha ven vennék ilyen autót.
Miért kell a bőr?

Mert, ha leszarja egy madár könnyen tisztítható, autómosásnál nem kell vele pepecselni. Nekem ezek az érveim.
Na és persze jól néz ki. Egy plüss kárpitos cabrio az én szememben nagyon "gagyi" kinézettel bír.
Kánikulában viszont valóban nem kellemes a forró bőr, de az autó ahogy elindul egyből lehütti a menetszél. (pedig az Astra fekete volt) Természetesen gyorsabban amortizálódik, de valamit valamiért :)


Tisztelettel:

B. Renato

 

Feladó:
Küldve: 2008. október 22. 10:28
Címzett: Winkler Róbert
Tárgy: luxus081022

Hali!

Főnököm 2 éve vett 530d-t. A fél millás navigációt csak azért vette meg, mert ha egyszer el akarja adni, anélkül nehéz lesz... ugyebár HU térkép az nincs, minden útvonal úgy kezdődik, hogy mejn el "Bratislava"-ba (bocs a szóért, leírni is szégyellem, dehát ezt írja)...

Natehát, mikor ezt az autót vette, nézett Lexust is. Azért nem vett, mert még pénzért sem voltak hajlandóak dönthető hátsó üléseket adni... Szegény teljesen padlón volt, "sznóbordozom, csóró vagyok" komplexusban szenvedett 2 hónapig... De most komolyan! Ciki ha az ember síel? Csak azért, mert a dönthető ülés az "ciki", amolyan vándorcigányos, ezért járjon a gazdag ember síboxal? És ha vezetni is szeret? Kész elmebaj...

Én pecázom, viszonylag komoly szinten (a pecabot hosszú tárgy ugye). Ha egyszer kőgazdag leszek, válasszak a hobbim és az autóm között?? NEMÁR!

üdv,

 

Feladó: Zoltán
Küldve: 2008. október 22. 9:06
Címzett: Winkler Róbert
Tárgy: Mercedes extrahoz kapcsolodo vicc

Tisztelt Totalcar!

A mercedeses extrakhoz kapcsolódó vicc, ha még nem ismernék.

Üdvözlettel:
H. Zoltán

Józsi bácsi úgy kigazdálkodta magát, hogy év végén megengedte magának, hogy a traktor mellé, és a gázpalackos Wartburg helyébe egy szép nagy Mercedest vásároljon. Elment az első útjába eső szalonba, és kiválasztotta a neki legjobban tetsző Mercit.

Mivel sokat hallott az új kocsikról, megkérdezte, hogy ha már ilyen szép árat fizet érte, mondaná el a szalonos, mi van benne. Semmi extra, mondta a szalonos, és sorolta, miféle extra nincs benne. Hát az hogy lehet, csodálkozott Józsi bácsi! Úgy, hogy minden extráért külön kell fizetni, ha bele akarja rakatni.

Nagyot csavarintott Józsi bácsi a bajszán, merthogy bajszos volt, meg így szokott bosszankodni. Nem volt mit tenni, külön kifizette az összes extrát.

Teltek a hónapok, de Józsi bácsi bosszúsága tovább bimbódzott . Nem nyughatott a lelke a különös eljárás miatt, revánson tanakodott.

Már egy év is eltelt, amikor a sok tehene közül az egyikre furcsa jelentkező akadt. Az illető nem volt kíváncsi a tehénre, nem akarta megnézni, nem akarta megvizsgálni, hanem csak embert szalajtott érte, hogy rakja föl a teherautóra, aztán szállítsa a hétvégi házához, hangulatnak. De ízibe a számlát küldje el postán, majd megy az utalás.

Az elszalajtott ember még az árát sem kérdezte, úgy csukta föl a teherautóra. De mielőtt beröffentette volna a motort, Józsi bácsi
megkérdezte:

- Árulja már el, hogy ki fia-borja ez a vevő?
- A Mercedes-nél dolgozik - mondta az ember, és átadott egy névjegykártyát a számlához. -Valami fejes.
- Aha - válaszolta Józsibácsi, és elbúcsúztak. Józsi bácsi beballagott a konyhába, elővette a legnagyobb számlatömbjét, és nekilátott.

Alapmodell: 1 db tehén: 1000 euró

Felár:

– színválaszték, tarka 50,- euró
– marhabőr huzat 100,- euró
– termo üzemű tejtartó 50,- euró
– 4 db lefejtőszelep 12,5 euró/db
– 2 db polírozott szaru lökhárító 17,5 euró/db
– trágyázó berendezés (bio) 60 euró
– téli, nyári paták 28 euró
– patánként üzemeltethető első és hátsó fék 70 euró
– kipörgésbiztos lábak 20 euró
– félautomata légycsapó 20 euró
– polifonikus dallamkürt "bú" hangzással 70 euró
– külön-külön lecsukható szemek 60 euró
– kérődzős típusú hajtóanyag hasznosítás 150 euró
– színre fújt behajtható fülek 20 euró
– a hátulján fűtött kesztyűtartó 30 euró
– 100 liter vagy két hét teljes körű garancia 80 euró

Összes felár: 893 euró

A tehén teljes ára: 1.893,-euró

 

Feladó: Károly
Küldve: 2008. október 22. 8:20
Címzett: Winkler Róbert
Tárgy: luxus081022

Hello!

Ilyen szarrágás azért van a "népautóknál" is, amik rettentő idegesítőek tudnak lenni. Pár példa: van egy Mondeo meg egy Fiesta a családban, mindkettő kb. 5 éves, és az alapnál eggyel jobb felszereltségű. A Mondeóban van pl. 6 légzsák, klíma, meg egy rakat elektromos kütyü, ami alig várja hogy elromolhasson, de valaki hatalmas ésszel kispórolta a műszerfalvilágítás fényerőszabályozóját. Ez egy filléres dolog, viszont így már fordult elő néha, hogy a relés fényváltó miatt (ezért is ölni tudnék) 200 km-t tettem meg autópályán reflektorral, és csodálkoztam, hogy egy szürke Mondeo is milyen jó hatékonysággal takarítja le maga előtt az utat.
A másik ilyen idiótaság a Fiestában az, hogy nincsenek kapaszkodók. Ez még egy függönylégzsákos kisautóban elmegy, de itt van össze-vissza egy vezetőoldali meg egy utasoldali légzsák és slussz. És mivel a kocsi keskeny de magas, élmény bármilyen nyomvályús útszakasz (az utasnak mindenképp, mert kapaszkodni azt nem tud).
De hogy ne csak a Ford kapjon, az Opelnek is érdekes elképzelései vannak. Például vegyük a Vectrákat. Vectra B: Ablakemelő kapcsolók száma összesen: 2/6 (elöl/elöl-hátul elektromos ablakemelő), ugyanis nagyon kreatívan a kapcsolókat a váltó mellé telepítették, így ha a vezető a jobboldali ablakokat akarta birizgálni, akkor kerülgethette a váltóbotot. De a Vectra C sem jobb, ott meg ugye egy váltókapcsolóval tud váltani az első és a hátsó ablakok vezérlése közt.
Legyen a végére egy kis Skoda: az Octavia extrái közt volt (vagy van?) a hátsó ablaktörlő. Na ne.
Vagy jónéhány márkánál a feláras hátsó középső fejtámasz.
És még sorolhatnám. Az rendben van, hogy a gyárak takarékoskodni akarnak, de jó lenne, ha nem ilyen idegesítő módon tennék.

Károly