Passat, C-Merci, 320d esetleg S60?

2009.04.09. 16:52 - papptibi

Tárgy: Segítség: C-osztály, 320d vagy esetleg Passat?
Dátum: Wed, 8 Apr 2009 07:23
Feladó: Bence
Címzett: Papp Tibor


Kedves Papp Tibor!
Az olvasói levelek között láttam, hogy mások is gyakran fordulnak önökhöz kisebb-nagyobb problémákkal, kérdésekkel. Én is szeretnék tanácsot kérni öntől amennyiben ez lehetséges. Autóvásárlás előtt állok. 2005-ös évjáratú vagy annál fiatalabb használt Mercedes C-Klasse (200 cdi, 220 cdi), BMW 320d (E90), VW Passat vagy esetleg Volvo S60/V70 típusú autók között gondolkodom.
Mercedesből a 180 vagy 200 Kompressor még érdekelne, de a többi típusból mindenképpen dieselt szeretnék. Sajnos rosszakat hallottam a Passat 2.0-es dieselmotorjáról, ezt sajnálattal vettem tudomásul hiszen mindig is egyik kedvencem volt a kategóriájában a Passat, az 1.9 105 lóerőst meg gyengének gondolom. Nagyon tetszik még az Alfa 159 is, de nem tudom mennyire lenne jó vétel egy Alfa...
Kérem segítsen engem némi információval, hogy melyik típus tűnik a legjobb választásnak, illetve kérem tájékoztasson nagyvonalakban az alkatrészárakról, hogy melyik autóé a legkedvezőbb, és melyiké horribilis, mert ezekhez a márkákhoz a VW kivételével még nem volt szerencsém tulajdonosként. Előre is köszönöm a segítségét!

Tisztelettel: Bence

Kedves Bence,

a kérdésedre csak általánosságban lehet válaszolni, tehát a konkrét döntést a piacon található konkrét autók műszaki átvizsgálása alapján hozd meg, mert az elvileg megbízható autót is ki lehet készíteni, például azzal, hogy 3-4 évig nem szervizelik, vagy hasonló. Ráadául a kérdésed elsősorban a dízelekre vonatkozik. Ezek pedig kényes jószágok, Magyarországon pedig könnyű beleszaladni egy tankolásnál rossz minőségű üzemanyagba, függetlenül, hogy PD TDI-ről van szó, vagy common railről. Szóval, én erősen elgondolkodnék azon, hogy külföldről behozni esetleg érdemesebb ilyen értékű autót, arról nem is beszélve, hogy reálisabb km-óra állással kaphatnád meg őket, mint itthon, ahol optimista becslések szerint a használt autók 90 százalékának visszatekerték az óráját, a pesszimisták szerint pedig 99 százalékának. Pláne, az ilyen dízel messzemenős kocsiknál, aiket előszeretettel vesznek a cégek. Aztán bizonyos csatornákon értékesítik, és egy gyors tulajdonosváltás után harmadolt futásteljesítménnyel tűnnek fel a kereskedőknél. Tudom, az euró árfolyama és a regadó miatt manapság minden korábbinál kevésbé éri meg külföldről behozni.

Talán a cégautós előélet az, amiért a Passatot a legkevésbé venném. Illetve, ha venném, csakis ismerősi körből, magánszemélytől. Amúgy a Passat nem lenne rossz kocsi, a három német közül a legtágasabb, kényelmesen rugózik, már nincs benne az a soklengőkaros Audi futómű elöl (mint az előzőben), hogy állandóan gond legyen vele. Tényleg csak szigorú átnézés után venném meg. Már csak azért is, mert a VW alkatrészek lényegében nem olcsóbbak, mint egy Mercihez. Sok chiptuningos is akad a piacon, ami nem lenne baj, ha nem tolnák ki az ilyenek szemét a tulajok. Még egy dolog: a három közül ez a legzajosabb.

A C-osztály valamivel papásabb autó, kényelmes rugózással, korai példányt nem vennék belőle, de a késői példányok lényegesen jobbak. Kellemesen mormogós utazóautónak ideális, hosszú távon, a Népítéletben csak páran panaszkodnak elektronikai hibákra. Ennek sem olcsó a szervize, ha márkaszerviz, mindháromnál ez a helyzet.


A BMW 320d-tulajok még ennyit sem panaszkodnak, nyilván itt sem filléres tétel  szerviz. Itt egyetlen extra kiadás lehet, a defekttűrő abroncs, amivel több a baj: a gumisok is utálják szerelni, és ha újat kell venni, tutira nincs raktáron. És nagyon drága. Ami a 3-as utasterét illeti, kevésbé kényelmes, mint a másik kettőé, hátul ugyan el lehet férni, de hosszú távon nem olyan kényelmes a testhelyzet, amiben ülni kell. A csomagtartója is ennek a legkisebb, ha a limuzinokat nézzük.

A dízeltémához kapcsolódva megkérdeztem az Istvánko Bosch Szervizben az injektor-árakat, és meglepő eredmény jött ki:
a BMW-hez és a VW-hez kb 140 ezer forintba kerül egy ( a Passatnál PD-elemről van szó), a Mercedesnél (itt motorszám-függő) 140 és 180 ezer ft közötti. Szóval, ha baj van, akkor itt sincs lényegi eltérés.

Ha mégis benzines Mercedes mellett döntesz, akkor ott a magasabb városi fogyasztásra készülj fel - viszont az egész dízelkockázat-téma fel sem merül.

A Volvo S60-asok értékvesztésének mértékére talán magyarázatot ad a Népítélet: sajnos, itt vannak műszaki problémák, az automata váltó például kerülendő. A D5-ös motor és a 2.4D ég és föld, ha mégis Volvót kellene vennem, én az előbbit választanám. Ám az S60-nál arra is fel kell készülni, hogy a hátsó tér igen szűk a fenti kocsikhoz képest, nem tudom, ez mennyire szempont nálad.

És az Alfa? Nekem is tetszik, de csak kívülről. ( Többet nem merek írni, mert egyszer már kihúztam a gyufát az alfásoknál :) Tényleg gyönyörű, bár a 120 lóerős dízelnél döglöttebb motort keresve sem találni a piacon, ezt mindenképp kerüld. A belső tér kivitelének minősége azonban elmarad a németekétől, a népítéleten viszont még nem tűnt fel igazán beteg példány - igaz, viszonylag kicsi az itthoni minta, nem túl régi a típus.

Remélem, segítettem:
Papp Tibor

Ui: jelszó még egyszer: vétel előtt átvizsgálni!

Kommentek

  • 2009.04.10 13:50:59Lord heckman

    Vegyél ladát :) az is sokat fogyaszt, lutri, de legalább olcsó, és nem fikáznak érte :)



    amúgy még mindig japán.... 2.2 dízel accord.... (vagy ha virgoncabb, kicsit szűkösebb vas kell: IS200 Lexus)... Valaki említette a Thesis 2.4 dízelt.... 3 milláért már hozzád vágják... nem tudom, jó-e, de 3 milla sztem vicc egy olyan autóért.. még ha picit gyakrabban romlik is el.... 1 millával olcsóbb, mint egy c merga... abból az egymillából jó sokat lehet szervízben :)

  • 2009.04.10 14:01:53McK

    Phatphinder

    Ez a nap poénja volt,megmosolyogtattál,köszi.

    Először azon mosolyogtam,amint az oktató nem jár 100 alatt..:D

    Komoly palánták lehetnek az ottani nebulók..:D

    Másodszor pedíg a Passat 99-szériájának a leggyengébb része a futómű. 8 lengőkar van az elejében,plusz a "kutyacsontok" ebből valami mindíg lóg.

    A Passatnak sok előnye van.

    A futómű pont nem tartozik közéjük..:D

    De ez privát vélemény,ettől te gondolhatod másként.

  • 2009.04.10 14:07:07Phatphinder

    McK

    Nem véleményt írtam, ez van. Az is igaz h 100 alatt nem jár. Egy időben kitalálták h minden román rendőrnek legalább C-s jogsi kell, a megyében minden rendőrt ő oktatott így a büntetések sem okoznak neki gondot. Senkit nem akarok meggyőzni, én nála tanulok jelenleg is.

  • 2009.04.10 14:07:50loláb

    vwman 2009.04.10 11:45:29

    Bagoly mondja...olvasd már vissza az Opelt, és a koreai autókat minősítő hozzászólásaidat, egy hangyalábnyit nem kulturáltabbak.

  • 2009.04.10 14:07:53Carfan

    kalandrover 2009.04.10 13:00:01



    De ha nincs semmi baja, és meg vagy vele elégedve eszed ágában sincs eladni. Annyira hülye mégsem vagy:) Amik piacra kerülnek az esetek elég nagy részében lefutottak, TK-ból újjáépítettek vagy valami gyári hibás istencsapások. Ami esetleg tényleg rendben van általában rokoni/ismerősi körben elmennek...

  • 2009.04.10 14:08:50Phatphinder

    McK

    Nem azt írtam h a tanuló megy 100-al, oktató a foglalkozása és ha vezet akkor ez a tempója.

  • 2009.04.10 14:17:09vwman

    megjött loláb az astra huszár :D szerintem én már írtam neked,hogy az ügyifogyi véleményeid nem érdekelnek

  • 2009.04.10 14:21:02McK

    Értem én,de ha ezzel oktat,akkor 100km-ből csak 10 -et megy vele ő.

    Nem vagy otthon í típusban,ez nem baj,én sem tudok hímezni,csak ezzel megtévesztesz más hozzád hasonlóan hozzá nem értő embereket,miszerint annak a fajta Passatnak erős,megölhetetlen futóműve van,pedíg ennek pont az ellenkezője az igaz.

    Bonyolult,drága,folyton elromlós szar.

    Ez a tény.

    Aki ért hozzá,látott ilyet,megerősíthet ebben.

    Az újabb modellnél,mint ami a cikkben szereplő már nem ilyen rossz a helyzet.

    Az elődje meg egy igásló(97-ig gyártott),mindent kibír.

  • 2009.04.10 14:34:14Phatphinder

    McK

    A passtot hajtja, a poloval oktat. Nem mondtam hogy ennek a típusnak jó a futóműve. Azt mondta az oktató h azért van ilyen sok vw (nem csak passat) Romániában, mert ez jól bírja az ottani állapotokat.

  • 2009.04.10 14:37:19kalandrover

    Carfan!



    Így van. Eszemben sincs eladni, azért lett újan véve. Nálunk még vissza van 8-10 éve, meg 200.000 km, aztán eltoljuk a Skálába.



    Itt a falunkban a szeméttelepet híjják így.:-)

  • 2009.04.10 14:37:22kalandrover

    Carfan!



    Így van. Eszemben sincs eladni, azért lett újan véve. Nálunk még vissza van 8-10 éve, meg 200.000 km, aztán eltoljuk a Skálába.



    Itt a falunkban a szeméttelepet híjják így.:-)

  • 2009.04.10 15:05:07Yolsos

    vwman ! TE félfogyatékos egy mv6 os omegám van 3000cm3 BENZINES! és 27 éves vagyok nem 17. Ha lenne terepjárom, kamionom, traktorom, haszongépjárművem, buszom, Munkagépem na az diesel lenne az biztos, mert oda kell a nyomaték meg a kisebb fogyasztás! A csattogó diesel személyautodat meg baszd meg! Bűzölögj vele nyugodtan. 2000 fordulaton főleg egy jó kis 1.2 tdi vel. REmélem van egy jó kis 1.9 pdtidjkdudhsjmdfi passatod és mikor széthullik benne valami fizetsz a szervizbe 2-3 kilot a javításra. De nem baj mert nyomatékos és keveset eszik. Hajrá!!! jah és ketyeg és büdös és .....

  • 2009.04.10 15:23:18Phatphinder

    Már megint dízel kontra benzines vita. Nekem hol dízel,hol benzines autóm van. Ki mit szeret, úgy se tudjátok egymást meggyőzni, ez az a kérdés amiben nincs abszolút igazság. Mindig jönnek ezzel a traktorhanggal meg füsttel, meg nem nyomatékos, sokat eszik. Szerintem ma már vannak olyan turbós-kompresszoros benzinesek amelyek normálisan fogyasztanak és nem kell forgatni őket, meg vannak olyan dízelek (talán egy két japán) ami elég csendes hidegen is. De inkább nem mondtam semmit, nehogy valami vitát kavarjak.

  • 2009.04.10 15:26:27vwman

    Yolsos

    omega muhahahahahaha akkor van mire büszkének lenned :D igen az omega a megbízhatóság mintaképe :D nekem egy 2éves 170lovas passat 2.0TDI-m DSG, beige bőrbelső,érintős navi,solar tető meg néhány apróság azaz a rendelhető összes extra benne,eddig 78000km-t raktam bele és kötelező szervizeken kívül más probléma nem volt vele.

    Legyél boldog a bontószökevény autóddal foltozgasd az öreg múmiád,és gyűjtsd a lesajnáló mosolyokat miközben pöfögsz önelégülten :)





  • 2009.04.10 15:41:16bbvw

    Birom mert valahanyszor valaki valamiben segitseget ker mindig egymasnak esnek a felek a dizel contra benzines temaban. 1. Aki dizelt vesz nem feltetlenul fillerbaszo (ismerosom szep vagyonnal rendelkezik es V10 es Touareget vett nem benzinest, nem hinnem hogy az a V10 kevesebbet enne mint egy 3000-es V6 benzines ) 2. Atlag embernek aki varoskozott autokazik ne kelljen dizel mert az sz@ra megy rovid utakon hamar. 3. V akarhanyas benzinest pedig az vegyen aki tudja azt tankolni meg fenntartani....Volt nekem dizelem is benzinesem is mindeniket masert szerettem.... Annyit meg hogy hosszu utakra a dizel verhetetlen... apam Pug 406-osa 2.0 HDI 110 lovas dizele folyamatos 150-160-as temponal 3200-at forog 5-odikben es 7.4-et fogyaszt olyankor....ja es baromi csendes....Az ufotechnikas 1.6 FSI (110LE) Golfom 160 hoz 5800-at forog es 12.6-ot eszik ja es uvolt.....

  • 2009.04.10 16:59:17www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059

    Továbbra sem értem, hogy minek ajánlgatnak itt sokan japán autókat, fordokat, opeleket, mikor a levélíró azzal kezdte, hogy Passat, C Mercedes, 3as BMW és Volvo közül szeretne választani. Ráadásul 4ből 3 dízellel kéne neki mindenképp. Mi a jó istennek kell 3.000-s sorhatos meg V8-as benzineseket tukmálni akkor? Értő olvasás? Valószínűleg nem véletlenül szabta meg a kritériumait.



    Arra meg igazán kíváncsi lennék, mit tudnak felmutatni azok, akik lefillérbaszóznak egy dízeleset, csak úgy. Eléggé vadparaszt mentalitás... "Az autó benzinnel megy" - jah, kérem szépen. Mekkora jólét van itt.

  • 2009.04.10 17:21:22loláb

    @vwman

    Fúú öcsém, most nagyon megmondtad...

  • 2009.04.10 17:30:53HA5NX-1

    Szerintem azokkal a hozzászólókkal, akik szerint az az überfasza ami nekik van s mindenki más hülye, ne foglalkozz. Közülük legtöbben nem tesznek mást, miont úton-útfólén megpróbálják igazolni saját döntésüket, s pont azzal, hogy mindennkit aki másként dönt(ene) lehülyéznek... Elég alacsony szint...



    Nincsenek általános igazságok.



    Neked kell döntened, hogy mit szeretnél. Nekünk pl. van használtan vett japán benzines, újjonan vett olasz dízel autó a családban és mind a kettő jó döntés volt.



    Kérdés, hogy mi számít. A felsorolás alapján a presztízs előtérben van. Akkor pedig egyértelműen kiesnek a japánok - Lexus-t kivéve - és hát a Passat sem igazán számít presztízsautónak a Lajtától nyugatra. Mondjuk talén egy fokkal jobban, mint a Mondeo vagy a Vectra.



    A "dízel jobban szennyez" sommás megállapítás igaz is meg nem is. A CO2 kibocsájtása kisebb, mert kevesebbet fogyaszt. S ha részecskeszűrős, akkor teljesen nyugodt lehetsz.



    A felsorolt típusok között van különbség a megbízhatóságban, ha szalonból hozod ki, de 3-4 év használat után már sokkal többet fog számítani a várható megbízhatóság szempontjából az előélet, mint az embléma. S ez még akkor is igaz, ha milánói címeres emblémáról van szó. (Most adtam le egyébként a 156-omat 1,9 MJET motorral és semmi okom nem volt arra, hogy ne ugyanezt az emblémát valasszam, csak ezúttal méár 2,4-es motorral)



    S végül, mert eddig semmit nem mondtam :-) én ezek közül a 159-es Alfát vagy a 3-as BMW-t vinném és a Passatot semmiképp, de ezek az én szubjektív preferenciarendszeremből adódnak, azazhogy ha egy nő jól néz ki és jó vezetni ;-) akkor ki érdekel ha néha odaégeti az ebédet :-)





  • 2009.04.10 18:28:29vwman

    loláb elég szégyen vagy nem akartalak még kiosztani is,elég neked az,hogy csak egy szaros g astrára fussa,elbánt veled az élet,de lesz ez még rosszabb :)

  • 2009.04.10 20:07:00Egeg

    Mindenkinek ilyen dízele van, meg olyan....5-6-7 millás kocsim, bőrrel, DSG, faszom...és még válság van???

    Nem semmi!!!

  • 2009.04.10 21:47:59Yolsos

    Még szerencse vwman hogy te tele vagy lóvéval és lefikázhatod azokat akiknek nincs annyi pénzük, hogy 10 millios autóval mászkáljanak. Biztos jó sokat dolgoztál, hogy ennyi pénzed van. Büszke lehetsz rá gondolom milyen becsületes munkával jutottál eme hú de fantasztikus diesleszarodhoz! De a bontóból szabadult szarommal önelégülten könnyedén otthagylak mint egy darab szart a hulladék étolajjal is mükődő hitvány vw fasszatoddal együtt!

  • 2009.04.10 21:50:03Yolsos

    Aztán füstölhetsz vele úgy 3000-es fordulatig mert akkor már közeleg az elkerülhetetlen leszabályzásés azt még megközelíteni se érdemes, mert azonnal 500 000 szerviz a pdtkcjsdbdjhdin :D

  • 2009.04.10 22:01:48Tóth Ágas

    ha azért akarsz dízelt, mert tetszik a nyomatéka (vagy a hangja), azzal nem lehet vitatkozni, de ha a cél a megtakarítás, akkor érdemes utánaszámolni. és az egyenlőségbe belevenni a common rail dízelek szervízelési költségeit is.



    cimborám megszívta már páréves használt dízel Mondeóval és Mazda 6-tal is. arra nem tudtam rávenni, hogy számolja ki, mennyit tudott volna autózni abból az összesen másfél millió forintból, amit összesen a két autóra költött 2 év alatt. ennyi pénzért nagyon sok benzint adnak..

    de őt ez nem zavarja: a lényeg, hogy 6 literrel elmegy! :))



    az újfajta dízel kb 150-180 ezer km-ig tényleg klassz, jól húz, keveset fogyaszt, megbízható. aztán jön a feketeleves.. menetrendszerűen. szerencsétlen dolog egy ilyen autó életciklusának azon a pontján tulajdonossá válni, amikor időszerűvé válik a méregdrága szervizelés. egy ilyen helyzetben már lehetetlen pénzt megtakarítani egy hasonló kategóriájú benzinessel szemben. (az előnyt az előző tulaj már learatta.)



    a dízelek tartósságáról szóló mítosz a régi dízelekre igaz (de azok nem 7, hanem 17 mp alatt vannak 100-on).

  • 2009.04.10 22:22:46vwman

    yolsos van egy ital nagykerem meg egy éttermem,és becsületes munkával szereztem minden egyes forintot,nem minden pénzes ember bűnöző,tipikus balkáni mentalitásod van,vagy szimplán irigy tróger vagy

    szerintem 100körül már szétesik a taligád,úgyhogy ne nagyon gyorsulgass vele :) omega muhahahaha talán falun még menő,de lehet hogy ott is szemberöhögnek :D nem mondták még neked hogy vegyél normális autót?

  • 2009.04.10 22:53:13misoka

    Hello szerintem legjobb választás 2008 Fiat ducato 2.8jtd

    nagy a csomitarto belehet rakni egy franciska ágyat

    a motor nyühetetlen jol is néz ki tartosan 160 nal lehet vele

    tögymörögni 14lityiböl ki jö

  • 2009.04.10 22:54:27misoka

    vagy passat B4 1996 1.9TDI 110 paci

  • 2009.04.10 23:46:56s4tch

    Felsoroltak közül: kompresszoros, ráncfelvarrt Merci. Korrekt a fogyasztása, viszonylag tartós, hosszú fokozatok miatt kellemes utazóautó.

    Felsoroltak közül, minimális változtatással: 325i. Piszok jó kocsi, és kevésbé kockázatos egy akármennyit futott 320d-nél.

    Más, nem tucat középkategóriás: Legacy. Közepes anyagminőség, magas fogyasztás, de jó értéktartás, kimagasló aktív biztonság, kellemes vezethetőség, boxerhang, remek járáskultúra, stb.

    Még egy nem tucat középkategóriás: IS220/250. A hátsó helykínálaton kívül nehéz ebbe is belekötni.

    ...és én vakmerő módon bevállalnám az Alfát, a 2,4-es JTD baromi finom, és talán a legszebb autó a mezőnyben.

  • 2009.04.10 23:51:17megint

    Yolsos, figyelj, 1.1-es suzukival nem fog menni, tudom azt hiszitek a népíteletek alapján,hogy a 320-as bmw-ket lenyomjátok, de nem fog menni, komolyan. Tudom, most egy világ omlott össze benned, de inkább így 14 évesen mint később, jah és a mikulás nem létezik. Nekem is egy diesel szarom van, és a legdrágább gázolajat tankolom mol kártyával, így 15 forinttal olcsóbb, nyilván nem ér fel a tiédhez, de erre futotta.

  • 2009.04.11 02:31:05Pasas

    Fekete autó bézs bőrrel. Az igen. Akárhol gyártották.

  • 2009.04.11 07:39:32Yolsos

    Megint!

    Miről beszélsz???

  • 2009.04.11 07:51:31Yolsos

    Kedves vwman! Nagyon elvagy te tévedve ezzel a 100km/h val. 260 as óra van benn és azt teljesíti a mai napig az ősrégi omegám. De még az árával együtt se költök rá annyi pénzt amennyit te költesz kötelezőstül mindenestül a dieselszarodra úgy egy 5 éven belül még! (ja és gondolom még cacsot is pengetsz tök fölöslegesen arra a mozdonyra)ÉS akkor mikor eléred a fasszatra fordított vételár+ 5 milla javítást akkor majd keress meg, hogy röhöghessek rajtad te becsületes milliomos fasz! aki még az agyát is játsza, hogy milyen gazdag!

    Ja és én nem azért vettem ezt az autót, mert szerinted falun még menő! Hanem, mert megy és erős. és opel! NEm érthetetlenül drága vw dieselszar. És mivel csóró vagyok erre futotta. Mondjuk azt nem értem te honnan szereztél becsületesen annyi pénzt, hogy megnyisd az éttermet és az italnagykert. Gondolom apuci segített hozzá...

  • 2009.04.11 08:35:093.0tdi quattro

    Nálam a lista ugy nézne ki hogy passat,és merci utána.

    merciből volt 270 cdi avantgardom nem volt vele semmi baj.2003 as volt.

    igaz téged nem ez a fajta motorú érdekel.

    Tavaly nyáron volt passatom a 2.0 diesel 170 pacival sportline felszereltségü.

    nagyon megvoltam elégedve vele,azóta is családban van fater használja.

    ha járatos vagy picit használtautó ügyben nem tudnak átvágni egy esetleges vételnél.

    rétegmérő legyen veled és nem árt ha egy szakszervízben megnézeted de vigyázni kell azzal is hogy a kereskedő lehetőleg ne legyen járatos a márka szervizben mert nagyon könnyen összetudnak játszani a szervizessel és akkor máris kész a baj!

    és igenis az átvizsgálásnál legyél jelen a jobb helyeken megengedik és még a kocsi alá is besétálhatsz!

    ragaszkodj hozzá!!!!

  • 2009.04.11 08:37:22kalandrover

    Gyurma73!



    260? Csápos emelőn a bádogosnál.:-)

  • 2009.04.11 08:45:13poháralátét

    a dizel az a tehezautokba valo

    ha háromszor körbeautozom a földet se jön vissza az ára

  • 2009.04.11 08:45:42vwman

    260 ezen jót röhögtem :D apukád nem mondta még,hogy ami bele van írva a kilométerórába,annyit nem megy az iparihulladék opeled :)

    egyre szánalmasabb dolgokat írogatsz,de legalább lehet rajtad röhögni :)

    5milliót meg szervizelésre maximum 100év alatt költök,nem baj az a fő hogy tisztába vagy a szerviz díjakkal.





  • 2009.04.11 09:02:02The Good Boy

    yolsos: Nem te vagy az a gokartos világbajnok sztrítrészer, akinek omega népitéletét egyszer már lehozták a heti meritésben? Mert ha igen, több kérdésem nem is lesz. Szórakoztató vagy!

  • 2009.04.11 10:08:38alfan

    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16V

    sztem jó választás:

    külső: a legszebb

    belső: a legszebb

    1.9 jtdm 16V --a 150 ló ideális mind erőben, mind nyomatékban, mind fogyasztásban

    a szervízköltsége nem magasabb, mint akármelyik más "nagyé"

    értékvesztés = legalább jó áron hozzá lehet jutni egy ilyen SZÉPSÉGHEZ

  • 2009.04.11 12:11:09loláb

    vwman, még szerencse, hogy egy étterem és egy italnagyker vezetése mellett van időd a totalcaron edukálni a népeket...

  • 2009.04.11 12:58:15vwman

    loláb én is örülök,hogy van szabadidőm,jöv héten megyek horvátországba hajókázni,meg búvárkodni, :) és ha neked is van egy kis szabadidőd told el az astrádat a bontóba,de az is lehet,hogy kilóra többet adnak érte :)

  • 2009.04.11 13:19:29Egeg

    Alfan!

    Teljesen igazad van!

    Csak a 159...egyszerűen amazing!!:)

  • 2009.04.11 13:22:18Egeg

    Miért kell egymást szidni? Valakinek Swift van, vkinek Omega, vkinek Passat....



    Nem mindenki teheti meg h. 6-7 millás kocsikkal futkozik, meg h. a 3 éves Mercimet egy új BMW-re cseréltem stb.

  • 2009.04.11 13:49:39loláb

    vwman, marha jó neked, hogy te minden beírással egyre gazdagabb leszel...

    A fantáziád ugyan lehetne kicsit élénkebb, pl Horátországban búvárkodni egy Ferrarit is mellényzsebből kifizető, jól menő étteremtulajdonosnak már tíz éve sem volt menő.

    Az már csak hab a tortán, hogy a két diplomád mellett a helyesírásod, szóhasználatod, stílusod egy 16 éves gyerekével egyezik meg.

  • 2009.04.11 14:05:02vwman

    loláb de megmondtad,tudjuk te jól kereső g astra tulajdonos vagy :)

    szerinted mennyire teszek rá,hogy mit hiszel,és te mivel foglalkozol,mert azt nagyon titokba tartod,vagy annyira szánalmas,mondjuk a g astráddal már alapba az vagy :)

    veled ellentétben,nekem nincs szükségem fantáziálgatni,mert mindenem megvan,de ha nem hiszed körbevezetlek bármikor

  • 2009.04.11 14:17:26loláb

    Nem kell körbevezetni, de áruld már el, hogy mit csinálsz, ha csak grósszal haladsz, és elszakad a vorstag? Vagy ha balcsapáson haladsz, és a luvoldalon jön egy vitorlás, akkor kinek van elsöbbsége?

  • 2009.04.11 15:38:05vwman

    loláb próbálkozni lehet,de megvan a kisgép hajó és vitorlás vezetői vizsgám 4éve :) grossnak írják,és akkor a nagyvitorlával megyek,gross=nagyvitorla,vorstag pedig az árboc merevítő drótkötél,

    de mivel merev vorstag van a vitorlásomon,lehetetlen hogy elszakadjon,és utolsó válasz pedig neki van elsőbbsége

    egyéb kérdésed van? :)

  • 2009.04.11 19:01:57Kisjankó

    ...nyomjátok gyerekek nyomjátok!



    Két napja esténként azzal (is) szórakozok, hogy Yolsos és vwman alázását olvasgatom. Hasonló vitáról ovis koromból vannak emlékeim, persze akkor matchbox volt a téma. Szerintem ez jobb, mint egy kabaré.



    Öööööö... akkor most mit is vegyen a kedves levélíró?



    U.i.: Kellemes Karácsonyt mindenkinek!

  • 2009.04.11 19:39:10loláb

    Na, egye fene elhiszem, hogy nem kamuzol és hogy már legalább 20 éves vagy, ha négy éve van jártasságid.

  • 2009.04.11 20:19:21McK

    Te vw menő manó..

    Felétek az autó típusával mérni a másik cerkáját?

    Golfclub tagságid,meg VISA-d oszt van é..?

    Mer anélkül nem élet az élet..

    G Astrából kevesebb lenne valaki,mint Te a Solartetős szarodból?

    Ühüm..egy embert tudnék mondani neked,aki megvenne kilóra és szeletelve dobálna az Adrián a cápáknak,hogy jobban kapjanak,pedíg 10 éve egy IV-es Golfal jár..

    Egy ilyen autó csak az újgazdag magyaroknál vagyonmérce..tele hitellel persze.

    Tudod,egy valamit megfigyeltem.

    Az igazán bölcs,tehetős emberek nem többnek akarják mutatni,mint amilyük van,hanem kevesebbnek.

    Aki mindíg villant,az mögött általában sokkal kevesebb van,és ők szoktak nagyon sírni,amikor kipukkad a lufi,és mehet vissza kapálni..

    Vigyázz,nehogy Te is így járj.

    Addíg is kivánok jó szórakozást az Adrián,és leld örömöd a Passatodban,volt nekem is,4 éve..jó autó az.

  • 2009.04.12 00:06:50olcso

    Kisjankónak igaza van:P

    vwman te az elején normálisnak tűntél, de most elvesztetted a fejed és LEHET RÖHÖGNI rajtatok



    am V5ös Toledonk van és piszokul m1 és zörög is. Asszem 103.000 körül futott, de néha naon nehezen m1ek ugy mint egy kisebb diesel cucc...

    akinek szüksége van, v1e a dieselt.

    városi fogyi nemszámit, mert diesel busszal járok, mert kibirom...


h i r d e t é s

KeresésKeresés

IndapassIndapass

Totalcar áruház

csapágyazás, kormány
VW GOLF 1.6 Kombi 1993-1997
698 Ft
kapcsoló, tolatólámpa
BMW 6 650 i Kupé 2005-2013
3116 Ft
ékszíj
MERCEDES-BENZ S-CLASS 350 SE,SEL lépcsőshátú 1976-1980
1572 Ft
További termékek »

Totalcar Magazine

A body reborn without the aid of Botox
There is just a very thin line between a useable classic and a wreck. When I bought my 1962 Ponton Mercedes I thought it is one of the former. After having looked at it a little closer, I had a suspicion: could it be the latter?