Hülyék! Az egy Aleko!

2010.08.01. 20:53 - Vályi István

Feladó: tokmindegy

Dátum: 2010. augusztus 1.

Tárgy: A szemetek pattanjon meg

Címzett: tcolvasok

Elég szégyen, hogy egy autós portál szerkesztőjeként nem tudsz különbséget tenni egy Lada Samara és egy Moszkvics Aleko közt. A cikkben bemutatott autó ugyanis egy Alekóból lett átalakítva és nem Samarából, amit szerintem az autókhoz csak egy röffenésnyit is konyító ember egyből meglát.

Kedves Tökmindegy!
Igen, igazad van! Az egy csodaszép Aleko volt valaha , most pedig egy Museko. Természetesen szórjuk a hamut a fejünkre, sőt a cimlapos kollégáéra is, aki nem ismerte fel ebben az átépitett borzalomban azt a rég halott ipari hulladékot, ami az Aleko volt. Ne haragudj, minden bizonnyal megzavarta, hogy a legautentikusabb forrás is Ladát említ.

Mi pedig balga módon hittünk orosz-ukrán elvtársainknak. Sőt! Szinte mindegyik lap, amelyik a hírt átvette. Remélem, kedvesen, óvón bíráló soraiddal őket is megtisztelted, ahogy minket is most, vasárnap. Köszönjük!

Üdvözlettel
Vályi István
omm

u.i.: Hétfői értekezletünkön a vétkes kolléga mezítelen hátát természetesen addig ütjük egy lánc végén lógó, 302-es Gaál-féle Lada vezérműtengellyel, amíg csak el nem énekli fejből az Aleko szelephézagját (melegen), valamint az autó külső méreteit és nem ír helyben a kocsi formatervét taglaló tanulmányt (min. 22 flekk). A fotót elküldjük!

Szóljon hozzá!

Kommentek

  • 2010.08.01 21:36:29Devil2

    GYUSZI BACSl: Csak ne olyan hevesen a hülyézéssel, vannak olyan, mondjuk így Aleko-k, amiknek a csomagtérajtajára cirill betűkkel Moszkvics felirat került a gyárban. Ezeket többek közt a szerbek kapták.

  • 2010.08.01 21:36:39ColT

    Legalább elsimertétek hogy hibáztatok :)

  • 2010.08.01 21:38:31szalai

    Ez az autó mg annyira nem is csúnya. A beleöltmunkaóra és az anag árából már egy komolabb autó is kaphatott volna a kolléga 8persze ez nem biztos)

  • 2010.08.01 21:39:362108face

    Pedig Winkler az tv-s Aleko "40x tulajdonképpen" tesztjében azt mondta, hogy egy frissen érettségizettek első autójának a rég halott ipari hulladékot ajánlotta. :D

  • 2010.08.01 21:41:07Devil2

    ommm: Yvan Muller. Nincs két pont az u felett.

  • 2010.08.01 21:44:48atabi

    akkor is 1 nagyképü pöcs

  • 2010.08.01 21:45:4222szabi

    azt tényleg rohadtul fel lehetett ismerni

  • 2010.08.01 21:46:20nikó 78

    Szerintem meg egy megkövült ALEKO-tulajdonos,ragadott billentyűzetet.Rosznéven véve,hogy már-már elfeledett imádata tárgyát elnéztétek.Ha netán felbukkanna egy "átvarázsolt" OLCIT,nehogy elkövessétek ugyanezt a hibát!!!!

  • 2010.08.01 21:46:25Stock

    ommm! lehet hogy nem jön át.., de én nagyon csipázom a stílusodat és kitűnő írónak tartalak!
    DE! egyre több a sztárhiszti.. vasárnap is dolgozol?! hűha, más is!
    ha pedig a melódban hibázol, (és főleg ha az a melód, hogy oszd az észt) akkor az a minimum, hogy alázatosan hallgatsz!!!!
    nem volt ez egy olyan dúúrva levél..
    nem kéne Winkler stílusában minden olvasót lekezelni, akinek igaza van!

    üdv!

  • 2010.08.01 21:51:55Pipi

    Alekosként hozzá kell szólnom:)
    A Moszkvics motorosok Moszkvics 2141-2 néven jöttek ki, a Lada és Ford motorosok már Aleko néven.
    Amúgy meg nem volt ipari hulladék, csak nem jókor jött be és a szerelők vagy már vagy még nem értettek hozzá. Meg nem volt versenyképes az épp bejövő nyugati importtal szemben.
    Viszont erre a levélre a válasz az lett volna, hogy OK, elnéztük, sorry, a stílusodon meg csiszolhatnál. Ez így azért kicsit durva szerintem is.

  • 2010.08.01 21:53:59Pipi

    És a hátuljáról nagyon simán fel lehet ismerni:) Ha már itt tartunk.

  • 2010.08.01 21:57:052108face

    Pipi! Ilyen márkát lehet ipari hulladékozni, amiből alig van. :)
    Nem tudom, hogy a Samarát le merte volna e vagy a kockát. Jönnének akkor most a háccsókerekesek, VFTS-esek izivel anyázni. :D

  • 2010.08.01 21:57:20szunyii

    Az u.i. kurvanagy :DDD

    Istenem ebbe belekötni, sok ideje van tökmindegy úrnak :D

  • 2010.08.01 22:01:13vallerGPS

    @ommm: "Egyértelmű. Hogy vasárnap este egy tudálékos, lehülyéző olvasónak valahogy nincs kedve senkinek hegedülnie."

    Akkor válaszlolj hétfőn, de ne ebbena sértett, hisztis stílusban.

  • 2010.08.01 22:03:49Pipi

    szerintem az eredeti oldalon azért ladázzák le amúgy, mert vélhetően Lada motoros.

  • 2010.08.01 22:04:40Pipi

    annyiban meg igaza van az olvasónak, hogy függetlenül attól, mennyire volt jó autó, illene felismerni. Ha nem is azt, hogy Aleko, hiszen az elég ritka itthon, legalább azt, hogy nem Samara...

  • 2010.08.01 22:14:07BURNINGHAND

    valaki segítsen már és csináljon egy szemléltető ábrát amiből kiderül, honnan lehet megállapítani micsoda is volt valójában. Egy kicsit már érdekel.

    már nem.

  • 2010.08.01 22:16:10Pipi

    az oldala és a hátulja nagy karakteres. legalábbis nekem, aki ismerem. de azt a vak is látja, hogy nem samara.

  • 2010.08.01 22:28:442108face

    [link]

    vs.

    [link]

  • 2010.08.01 22:31:04Tarkabarkasz

    Kedves Kommentelők. Én tizedjére olvasom el a választ és ettől cizelláltabb helyrerakást régen nem olvastam, pedig Pista sem az ilyesmiről híres. Sajnálom, hogy még mindig akadnak köztünk olyanok, akikből kirobban a minősítés egy fikarcnyi hiba láttán. Ez persze mindenkinek csak jó lehet, hiszen nyilván az ilyen ember nem hibázik soha. De az sem kizárt, hogy az autóskártyából csak az ALEKO maradt meg emlékbe neki...

  • 2010.08.01 22:40:50Pipi

    melyik autóskártyában volt aleko? Instant get!!!!!!

  • 2010.08.01 22:48:57vadparаszt

    gyerekektől - gyerekeknek

  • 2010.08.01 22:50:47kohlenbrenner

    az az aleko nem az ami elöl hajt? azt frissen érettségizettnek?
    a legközelebbi lehetőségnél kérem fáradjanak egy 2107-esért
    köszönjük
    :):)

  • 2010.08.01 22:54:54Pipi

    elöl hajt, és?

  • 2010.08.01 22:55:19GYUSZI BACSI

    a következőkben a Tavriját kell átalakítani az ukrán pajtásoknak és akkor nem lesz min vitázni, hogy Moszvics-e-é-e vagy Aleko-e-é-e

    Devil2: Lada 1200-ből is volt olyan, amin a hátulján "turbo" felirat volt hihihi

  • 2010.08.01 22:57:20Pipi

    az elsőkerékhajtás kis teljesítmény esetén az élményfaktort leszámítva mindenben jobb a hátsónál.

  • 2010.08.01 23:02:25joselin

    Ez egy chrysler 1310-es

  • 2010.08.01 23:04:38joselin

    Mármint a leánykori neve. A Talbot megszünése után eladták a ruszkiknak.

  • 2010.08.01 23:04:49TSiga

    Majd akkor riadózzatok, ha megépítik a Tavria WRC-t!

  • 2010.08.01 23:13:18joselin

    Hülye vagyok, 1307-es

  • 2010.08.01 23:31:50stargazerhu

    Szerintem elég paraszt módon cinikus a "kedves" Vályi István válaszlevele. Erről annyit, hogy a Nissan-os reklámnál sem ismerték fel az autó típusát, hisz GT-R-t írtak a 370Z helyett eredetileg! De igen, persze a hülye olvasó a hibás, hogy észreveszi a hozzá nemértést, igen őt kell cinizmussal leszerelni. Bravó! Innentől kezdve lényegtelen is, hogy miből csinálták ezt a borzalmat!
    Azt majd ne felejtsék el a Totalcarnál, ha nem lesznek olvasok (mert bunkók velük), akkor nem lesz pénz sem, és mehetnek dolgozni! ;)

  • 2010.08.01 23:36:15McK

    Azért nekem ez kicsit erős.
    Egyrészt a levélíró kurvára igazat mond.
    Ez egy Aleko.Tény.

    Tévesn lett megnevezve,ez is tény.
    Stílusával semmi gond nem volt,szintén egy tényt írt le,miszerint egy autós portál szerlesztőjének illene felismerni.

    Egy ilyen levélre két válasz létezik.
    Ez,amit adtatok.

    Meg lehetett volna azt is,hogy tisztelt levélíró,köszönjük.
    Tévedtünk,van ilyen,hisz mi is emberek vagyunk.

    Én ezt olvastam volna szívesebben.

  • 2010.08.01 23:39:57stargazerhu

    Én is.

  • 2010.08.01 23:50:46kohlenbrenner

    a 2101-es ezerkecske sem egy lóerőgyár, mégis lehet vele poénos dolgokat csinálni. ha meg az ember megtalálja a heggesztőt...
    na egy alekoval ilyet nem lehet...

  • 2010.08.01 23:53:38kohlenbrenner

    most néztem meg a képeket:) rohadt jó az a norton comandert idéző kijelző:):)

  • 2010.08.01 23:54:44kohlenbrenner

    ja és a comander az commander

  • 2010.08.02 00:07:47Pipi

    kohlenbrenner: egy autó alapvetően nem arra készül, hogy lehegesszék a diffijét és csapassák. persze lehet ilyet játszani vele, de ez jellemzően a megjelenésük után cc 20 évvel történik (ld. LAda, BMW E30 stb) és talán nem ez az első szempont a tervezésnél. A hátsókerék tényleg jó játék, én is szeretem, de továbbra is tartom magam ahhoz, hogy hétköznapi használtra az elsőkerékhajtás sokkal jobb.

  • 2010.08.02 00:15:06marek098

    Perzse! Hát hogy nem lehet észrevenni a szinte döntés nélküli hátsó ajtókeretet és a leghátsó ablak alján megbúvó Moszkvics-féle ruszki hokiütőt (copyright: BMW, és a baloldalon) elhelyezett szívatót??? xD xD
    Bár imádom a szovjet autóipari "merényleteket" de amikor ezt (természetesen munkaidőben) megpillantottam EnglishRussia-n annyira letaglózott, hogy tőlem írhatták volna azt is, hogy egy ZIL-ből faragták :)

  • 2010.08.02 00:26:15ocsisajt78

    En imadom Pista irasait, de ezen valahogy nem tudtam mosolyogni sem... szvsz ez "kicsit" atment azon a bizonyos lathatatlan kepzletbeli hataron, amit en kulturalt visszavagasnak hivnek :|

  • 2010.08.02 00:30:51sznorbi2

    kohlenbrenner:
    Légyszíves mondj egy olyan kocsit a 70-es évekből vagy a 80-as évek elejéről ami 1200 ccm létére egy lóerőgyár volt.
    Még 10 éve a VW poloba és a Seat Ibiza és Cordobába az 1.4-es moci is 60 lovat tudott és a Lada már előtte majdnem 30 évvel létezett az 1.2-esével. Tehát akkor mit is nevezünk lóerőgyárnak a maga kategóriájában azonos motor hengerűrtartalommal?
    Az ismerős kb. 20-22 éves Toyotája az 1.6-os motorral 75 ló lakozott benne, a Ladánál ez már az 1.5-ös motornál létezett jó pár évvel előtte.
    Azt az időszakot nézzük amikor még ezek kezdtek az utakon futni és ne a mai túlvezérelt csodamasinákat vegyük alapul a 30 évvel ezelőtti technikának! Egyébként melyik az a gyártó aki a mai világban elektronikai módosítás nélkül majdnem 3X-osára tudja a motor teljesítményét növelni?

  • 2010.08.02 01:08:32csak john

    Szánalmas!
    Nem elég nektek, hogy tévedtek, még gyalázzátok az olvasót?
    Nem gondoltam volna, de nálatok mindig van még lejjebb!

  • 2010.08.02 01:16:34tomoo

    Sokkal inkább unszimpatikus ez a válasz, mint szellemes. Teljesen mindegy, hogy mennyire lényeges dolog miatt írt. Bár amennyire néha belemész te is a részletekbe (ami nagyon jó és menj is bele, mert ezért olvasom többek között a te írásaidat is) akár azt gondolhatná az ember, hogy az. Ha csak neki küldöd el is bunkónak tűnik, a főoldalon végképp. Remélem a jövőben inkább a tőled megszokott szívvel-lélekkel megírt teszteket, élménybeszámolókat olvashatom. Ilyet nem kérünk, én biztos nem.

    Ja igen vasárnap van. És?!

  • 2010.08.02 01:34:20KuKori

    Degeci vagy, Ommm? :DDD

  • 2010.08.02 04:32:04!MegaStorm

    Pista válasza teljesen rendben van, és az olvasó észrevétele is. Nemtudom mit kell ezen elakadni...

  • 2010.08.02 06:41:19arthur877

    "szerintem meg az Aleko az nem Moszkvics többé, hanem a Moszkvics helyett lett Aleko ... "
    Gyuszi Bácsi!
    Nekem is volt anno egy ilyen szekerem újonnan, és a forgalmiba azt vésték be, hogy Moszkvics-Aleko 21412...
    Ez volt a hivatalos neve.

  • 2010.08.02 06:58:17feriúr

    Szemből be..arás!!
    Van a neten egy-két hasonló orosz verda,pl samarák iszonyat komolyan átgyúrva, tavria ami citroen saxo egy az egyben
    Egyébként nem volt egy rossz autó alapból,én egy lada motorost vezettem párszor.
    Ennek is mint a többi orosz csodának, a botrányos anyagminőség volt a buktatója
    ui.:Pipi! Kihagytad a német piacra készített változatot! LADA ALEKO! Ott igy árulták

  • 2010.08.02 07:14:15Tokle

    ez a válasz nemütött akkorát... vagyis semekkorát. de ezzel csak én lennék így? hajnal hasad...

  • 2010.08.02 08:02:18GHud

    Mondjuk elég lett volna az autentikus forrás 3. hozzászólásáig eljutni, hogy legalább a gyanú felmerüljön, hogy ez nem Lada.

    Mellesleg nem díjazom, ha az olvasó beír, igaza van, és írtok egy cinikus választ, mert meg vagytok sértődve. A tisztelet az olvasó iránt meg smafu.

  • 2010.08.02 08:08:08mtk001

    EZ egy Aleko alapú szörnyeteg, ami egész komolyra sikerült. Kis Berry White-os beütéssel. Nem is titkoltan : SMC jelzés.

    Egyébként az Alekoba LADA motort is raktak, gyárilag, mert a Moszkvics motor szar volt a nagy karosszériához.

  • 2010.08.02 08:10:04Degeci Sanyi

    2010.08.02 01:34:20KuKori
    az hát, egyenesen a szomszédom, annyira degeci!
    Na faszommm, ezelőtt meg most se tudtad palástolni a rohadt tót víredet, tökéletesen illesz a tc-s bandába.
    Megsúgom más meg vasárnap feketézik hogy a hétköznap lenyúlt túlórapénzét összekaparja, vagy megcsinálja amit a napi 12 óra mellett nem tud. Húzz el betonozni faszikám, azt azután durrogj!

  • 2010.08.02 08:43:08lrrtm1

    jomunkàsember ez a pista....amugy meg mindenkinek igaza van (a maga modjàn)

  • 2010.08.02 08:56:14Andrzei

    Arrogáns gyökerek vagytok, akik nem bírják a kritikát. Helyes válasz ez lett volna: "Igen, valóban hibáztunk, javítjuk! Köszönet az észrevételért!" Ehelyett ez a sértett picsogás. A levélírónak nem, nektek viszont minden esetben jómodorral kellene válaszolni. Persze gondolom ehhez túl nagy ászok vagytok, és nektek ne szóljon be senki ugye?

  • 2010.08.02 08:57:47Andrzei

    Ja igen, az meg őszintén ki a szart érdekel, hogy vasárnap is dolgoznod kell? Mondj fel ha nem tetszik! Sokat nem vesztenénk...

  • 2010.08.02 09:05:00esef

    Nyugat-Európába meg Lada Aleko néven ment...

  • 2010.08.02 09:06:26!MegaStorm

    Nah, gyűlik szépen a tahógyűjtemény :D

  • 2010.08.02 09:07:14!MegaStorm

    esetleg aki nem értené hogy miről van szó:
    [link]

  • 2010.08.02 09:07:39kawa550

    Szerény véleményem szerint a válasz vagy 2x olyan paraszt volt mint az olvasó itt olvasható levele.
    + az olvasónak még igaza is van.
    És kíváncsi lennék, ha a valaki a golf I-et meg a D opelt keverte volna össze, akkor is ilyen elnézőek lennének-e a kedves kommentelők, holott azok manapság pont olyan szar ipari hulladéknak tekinthetők mint az orosz ipar termékei.

  • 2010.08.02 09:19:22Csumpi Hálidéj

    Ommmm!!!

    Leszarni, hogy ki követte el először a hibát! Ha észreveszed (akár másét is), javítsd ki!


    Ebből a cikkből látszik, hogy képesek vagytok arra is, hogy bárminemű kritika nélkül bármit átvegyetek

    Nyilvánvaló hülyeségeket benne hagyva az anyagban, arra próbálván hivatkozni, hogy a forrásban is így volt.

    Ha már átvettétek tőlük a cikket, tartoztok nekik annyival, hogy megírjátok TI a tévedést, nem a levélírót szólítva fel erre.

    Én a magam részéről csak itt láttam ezt a cikket, meg sem fordult a fejemben, hogy nem ti fotóztátok. Milyen forrásanyag?

  • 2010.08.02 09:36:22Tiborion

    Kedves Gyuszi Bácsi, üdv Mindenkinek!

    Én 2 éve váltam meg az Alekom-tól, és ott ugy volt a forgalmiban, hogy gyártmány: Moszvics, tipusa: Aleko.
    Tehát Moszvicsnak hivták a gyárt, ahol készült az vas, de Aleko volt a tipusneve!
    További info: www.aleko.hu

  • 2010.08.02 09:38:22Tiborion

    Bocsnánat: Moszvics - Moszkvics

  • 2010.08.02 09:49:322108face

    kawa 550 egyetértünk. Mondjuk nem csak a G1 és D Kádett, de szerintem egy Lancia Deltat meg Fiat Tipot is összetévesztenének ekkora átalakítással. :D LOL

  • 2010.08.02 09:50:19GYUSZI BACSI

    pedig az Aleko az márkanév és nem típusnév

    én 1992-ben dolgoztam nekik egy munkán és akkor szó sem volt Moszkvicsról (bár az közismert, hogy abban a gyárban készült)

    de hogy a forgalmiban miért volt Moszvics azt nem tudom (bár ha azt veszem, hogy minden ezüst színű autónak szürkét írnak a forgalmijába, akkor persze minden lehet)

  • 2010.08.02 10:19:58Kerti Gábor

    Nem mindegy, hogy melyik autóból van a átalakítva? Akkor is egy nagy rakás sz@r marad. Jól teszitek, hogy megveritek a cikk íróját, vezérműtengelyt neki :D:D:D

  • 2010.08.02 10:35:46Alhazred

    a t. szerkesztőség a közelmúltban két nissan modellt is összekevert, de se ezt, se azt az esetet nem írnám a hozzá nem értés számlájára, kicsit alaposabban át kellene nézni a dolgokat - amire valószínűleg nincs idő. viszont ez az oda-vissza anyázás gyerekes.

    ellenben kipróbálnék egy jó kondiban levő aleko-t, kevés autóban fértem el eddig ilyen jól, mint anno abban.

  • 2010.08.02 10:38:27okostojgli

    Az végülis hogyan derül ki, hogy Aleko-e a gép és nem Lada?

  • 2010.08.02 10:46:01arthur877

    Nézd meg oldalról!
    Gyuszi Bácsi!
    Miért vitatkozol a jó öreg szocialista elnevezésen?
    Ha többen is mondjuk a magyar hivatalosat, akkor hajolj meg előtte!
    Mint írtam a Gyártmány: Moszkvics-Aleko, Típus: 21412
    Ez volt minden 1500-ös moszkvics motoros gép neve

  • 2010.08.02 10:58:39gpack

    váltója-e manuális? :D

  • 2010.08.02 11:04:45Tommi

    "biker_kolee

    :D

    Mi is beszoptuk. De javítottuk. :))

    Üdv: Csúnyáék."

    Konkrétan ÉN. Hozzáteszem, késő este, nem megfelelő odakoncentrálással mértem fel az autó arányait a fotókon. Elnézést kérek mindenkitől.

  • 2010.08.02 11:06:33Tommi

    "biker_kolee

    :D

    Mi is beszoptuk. De javítottuk. :))

    Üdv: Csúnyáék."

    Konkrétan ÉN szoptam be. Hozzáteszem, késő este, nem megfelelő odakoncentrálással mértem fel az autó arányait a fotókon. Elnézést kérek mindenkitől.

  • 2010.08.02 11:26:39condiman

    igaza van a levélírónak, aki kicsit is ért az autókhoz, rögtön észreveszi, hogy nem Szamara

  • 2010.08.02 11:35:51stargazerhu

    Ma vele, holnap lehet épp veled lesznek ilyen kedvesek a totalcarosok. Ilyenkor azt kéne, hogy 1 hétig senki nem klikkel az oldalukra, azt biztos észrevennék, és lenne vmi hatása is az itteni puffogásainknak. Amúgy is, szerintem a Vályi pont szarik az olvasók fejére....csak öncélú. De nálunk, ahogy a való életben, úgy itt a weben sem lehet összehozni összefogást:) Én már volt, hogy egy hónapig nem jöttem ide hozzájuk, egy azt hiszem Winkler féle arrogáns írás miatt.

  • 2010.08.02 11:42:00vikk007

    Az oroszok, még most is így hívják:

    Москвич-2141

    Ha Aleko, ha nem:-)

    A motorja az tuti lada 1,6, (vagy 1,8 Ford diesel)

    Ha pedig,nagyon utánna keresnénk, biztos forgalomba hozták LADA- ként is a Lajtától nyugatra...

    de "tessék csak hülyézni...."

  • 2010.08.02 12:03:07Pavel_

    Korának szocialista társaival összevetve egyáltalán nem rossz az Aleko, főleg a Lada motoros kivitelek, az 1.5 moszkvamotoros verzió nem az igazi. 1.8D itthon alig van, csak néhány pickupban.
    Viszonylag csendes, gyárilag 5ös váltó, jó hosszú áttételek, ez a Lada motorral egész jó fogyasztást és menetdinamikát biztosít. Elsőkerékhajtás de hosszmotor, brutálisan elölre van tolva a motor a motortérben, ami egy az egyben VAZ-2106 motor, más karbival, szelepfedéllel, karterral és olajszivattyúval.
    További infók és tuning: www.aleko.hu

  • 2010.08.02 12:15:52Meddwe

    Hú, a fene egye meg. Nekem volt egy Talbot Horizonom. Eleinte mindig rossza autóba akartam beszállni. Összetévesztettem a Golffal.Különben ekkora ráncfelvarrásnál, akár Samara is lehetne.

  • 2010.08.02 12:18:34vikk007

    [link]

    Akkor: Moszvics? Lada? vagy talán: Simca?

  • 2010.08.02 12:28:03Clandestino

    Kedves omm!

    A válaszleveledben megütött stílussal csatlakoztál Csikós kollégádhoz. Az olvasói levelekben/postokban megfogalmazott kritikákra való reagálás gyökérségi szintje mindkettőtöknél a 10-es skálán 10-es. Gratula.

  • 2010.08.02 12:29:572108face

    Szögezzük le, Ladához köze nincsen. Attól még, hogy odaadták nekik a őskövület Zsiguli motort még nem lett belőle Lada. Ladának megvolt a saját ferdehátú modern alsóközepese, új fejlesztésű motorral.
    Aleko Simca licence (vagy lopás?)[link] , a Samara meg Samara.

  • 2010.08.02 12:44:42gnme

    alekó?

    anyós kérdezi abban hány tyúk fér (tod a' esti beülés a rókák elől)?

    thx

  • 2010.08.02 13:05:56vikk007

    Szögezzük le, Ladához köze nincsen


    ?????????????

    Akkor a hülye britek, ( hogy felvegyem a kedves panaszos stílusát )" Mé' árrújják, Lada-alekóként?"

    Egyébként, meg a tizes skálávalkapcsolatban, ha a kedves olvasó is, a köszönés helyet, egyből hülyézéssel nyit , akkor mi ez a sértődés.....

  • 2010.08.02 13:14:572108face

    Lehet hogy brit Lada importőr árult Alekot is, azért. Vagy mert Lada motoros volt, kitalálták ezt a marketing nevet az angolok.
    Mutass nekem egy olyan fotót Alekoról, ahol Lada logo lenne az orrán. :)

  • 2010.08.02 14:11:22Csiribacsi

    "GYUSZI BACSl

    szerintem meg az Aleko az nem Moszkvics többé, hanem a Moszkvics helyett lett Aleko ...

    szóval, kedves levélíró, te is hülye vagy (:"

    Moszkvics 21412 Aleko
    Lada 21099 Samara

    Attól mert felvette az Aleko nevet még Moszkvics maradt.
    [link]

  • 2010.08.02 14:30:10Szabi01

    Most jut eszembe, ez mekkora szójáték!
    (Remélem jól írom)
    Moszkvics= AZLK= Avtozavod imeni Leninskogo Komsomola

    Tök jól ki jön belőle az ALEKO mozaikszó is!
    Ez valami késői komcsi humor lehet! :-D

  • 2010.08.02 15:36:17palinkasa

    Jugóban mindegyiken ott volt a Moszkvics felirat.A zastavák is átvedlettek Yugóra de attól még ugyanaz!A Tavrija meg Zaporozsec.Amen.

  • 2010.08.02 16:23:31!MegaStorm

    Atyaég, ennyi baromságot összehordani...
    Nagyon ráértek gyerekek! :D

  • 2010.08.02 16:32:07karel_atya

    Aki kurvanak all, ne sirjon, h* basszak... :)

    Vagy amilyen az adjonisten? Mindig keverem... Gondolom, hogy mekkora lendulettel rakta volna ki omm edesapam LADAjanak a kepet anno, mikor elloptak, ha hasonlo stilusban fogalmazom meg a levelem.

    Btw, most ilyet hajt az oreg, de szeriat... :)

    Aldasom...

  • 2010.08.02 16:32:47!MegaStorm

    A sok fikagép talán jobban értené a választ, ha Pistánk tett volna pár vigyorgó pofát (szmájlit) néhány mondata végére.
    Lehet ezt a választ többféleképpen érteni.
    Én nem a rosszat feltételezem elsőre, ezért nem azt veszem le belőle hogy lefikázta volna az olvasót, hiszen el is elhangzik a levélben a "köszönjük"...
    Most nekem lehet esni, hogy miért védem a válasz íróját :P

  • 2010.08.02 19:32:042108face

    én meg a Golf II-t.

  • 2010.08.03 00:08:37ZasTempra

    Én az egész orosz történelmet belelátom abba az autóba :D ... Egyébként nekem is feltűnt hogy a hátulja Alekós, de igazából teljesen mindegy, szebb attól sem lesz :D

  • 2010.08.03 01:27:12haghia-sophia

    Öööö nekünk volt egy Alekónk
    Csaj vagyok nem értek az kocsikhoz,itt NYC-ben nem fut európai járgány sürűn :)
    a "Moszkvics" AZLK illetve ALEKO gyártmány(valójában Simca 1307)ebböl jutott nyugatra is.Nekünk Lengyelországban volt de lepasszoltuk a Polonezhez hasonlóan...
    A Lada a Ladja drakkar szerű hátul vitorlás-evezőshajó neve,asszem a "ladik" szó is innen van...a jelvényen is ez van ugye :)
    Valahol mutattak egy régi rally moszkvicsot talán Gruppe B?

  • 2010.08.03 02:00:41Brigi \"B. A.\" főnöke

    Eltelt egy nap, és még egy grammar-naczi sem talált ide. Majd én.

    "szelephézagját" --??? Ez mi? Legközelebb olyanokat ís írtok majd, hogy "alvázját"? :D
    Legalább meglesz a program a jövő hétfői értekezletre is. A fotót a regisztrációnál megadott címre kérem.

  • 2010.08.03 07:53:42nyelv-ész

    Ki lehetett volna jönni ebből az égésből úgy is, hogy bocsi, éberségpróba volt, első helyes mnegfejtőnknek küldjük a TC bögrét - és akkor mindenki vigyorog egyet, és nem írnak be százan anyázó kommentet.
    Talán majd legközelebb...

  • 2010.08.03 11:03:35Wonder Deer Hunter

    Ommm:

    Szerintem elég lett volna annyi válasznak, hogy köszönitek az észrevételt... így most az van, hogy el is b...tok és még kicsit tücskők is vagytok... na, de mind1... nem lehet minden építő!

  • 2010.08.03 12:52:56Pipi

    haghia-sophia: a lada szónak tudtommal semmi köze a ladikhoz, Lada a szláv mitológiában az ifjúság és a szépség istennője.
    gruppe B Aleko:
    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

  • 2010.08.03 12:55:23Pipi

    a szelephézag amúgy 0,15 lada és moszkva motornál is:)

  • 2010.08.03 13:42:01haghia-sophia

    2010.08.03 12:52:56Pipi
    ez volt az...csak én még valami újságban láttam...kb 3 lehettem amikor ezt csinálták...
    A szláv mitoszra erősen hatott a keleti viking varég(varjag)russz hatás...az ukrán cimer Rurik jele:szemből egy viking(russz)hajó

  • 2010.08.03 13:52:26haghia-sophia

    Szinte minden istennek van szláv megfelelője
    Thor(Donnar) Mjölnirjét Molnija(villám) néven Perkunas forgatja

  • 2010.08.03 18:14:29Pipi

    elképzelhető, ezért írtam, hogy tudtommal:)

Szóljon hozzá!

 
Ehhez a bloghoz csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá.
 

KeresésKeresés

IndapassIndapass