Ezt már ne vedd meg!

2012.04.14. 16:09 - Olvasó

Dátum: 2012. április 13.

Tárgy: "Ezt ne vedd meg"-blogba való Audi

Feladó: János

Címzett: Winkler Róbert

Kedves Róbert!

Remélem jó helyre írok: szeretnék ajánlani egy autót az "Ezt ne vedd meg" blogba.
Egy 1992-es Audi 100-asról van szó, ami természetesen nem egy mai darab, ám jelen példánnyal valaki mégis megjárhatja elég rendesen.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/100/audi_100_2.0-5680018
János vagyok, az említett gépjármű ELSŐ tulajdonosa. 1991-ben hoztuk el a BUD144 rendszámú Audi 100 2,0 típusú autót a Jennersdorfi Auto Posch szalonból (hirdetésben 1992-őt irnak már ez is érdekes, bár honosítva lehet, hogy csak 1992-ben volt erre most hirtelenjében nem emlékszem, akkoriban még bonyolultabb volt új autóhoz jutni)
Amiért írok az egész konkrétan egy 1994-ben történt eset, amikor is az autóval Romániában karamboloztam. Dupla baloldali durr-defektem volt (feltehetően a helyszíntől pár száz méterre levő gumisműhely műve, ez már sosem fog kiderülni) aminek következtében az autóval kb 120km/hs sebességnél keresztbefordultam, majd az útpadkára sodródtam, ahol a laza talajt feltolta maga előtt a hátsó kerék és ettől az autó fel is borult, két és fél szaltó után a tetején kötött ki, gondolom nem kell részleteznem az állapotát. Szívesen mutatnék képet is az esetről de sajnos már nem áll rendelkezésemre. (egyébként sértetlenül megúsztuk amiért nagyon hálás vagyok a kis autónak)
Én a baleset után - nem azért írom, hogy felvégjak vele - abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy tudtam egy új autót vásárolni (szintén Audi 100 hiszen megmentett, több se kell...) ám a régi autó maradványait elnézve ki szerettem volna vonatni forgalomból, mert ebből biztonságos jármű már sosem lesz. Ekkor meggyőzött a Zalaegerszegi (itt lakunk/laktunk akkor is) autó Fatér gárdája, hogy ők ezt össze tudják rakni, és értékesíteni, így hát rájuk hagytam a dolgot.
Láttam a javítás eredményét és folyamatát is, elég annyi, hogy az autó tetején található utólagos tetőablak azért került rá, mert a balesetkor leamortizált tetőlemezt hagyták meg, és a több mint két centiméter(!) vastagságú kittelés többször is visszarepedt, de még a motor és a teljes hátsó futómű is kiszakadt az autóból. És még sorolhatnám, de engedelmével ettől most eltekintek.
A hirdetésben a jelenlegi tulajdonos/kereskedő, függetlenül attól, hogy tudtában van-e ennek vagy nem, megkímélt, kitűnő műszaki állapotúnak hirdeti az autót, amin egy figyelmetlen vásárló hatalmasat bukhat, egy neadjisten bekövetkező balesetkor biztosan tudom, hogy ennek az autónak a karosszériája messze nem fog elegendő védelmet nyújtani.
Az autót végül úgy adtuk el, mélyen piaci ára alatt, hogy a vevő fiatal házaspár tudtára adtuk az egész történetet. Hogy ők tovább adták-e azt már sajnos nem tudhatjuk.
Megköszönném, ha egy pár soros posztban figyelmeztetné a leendő vevőket a fenn álló veszélyre, ebből ugyanis biztonságos autó soha nem lesz! Nem szeretném ha valaki az életével fizetne egy rossz döntésért.

További sok sikert kívánva színvonalas oldaluk működéséhez, üdvözlettel:
János

Kommentek

  • 2012.04.14 19:05:47Polly-pudli-pötty

    Már lehet,hogy a harmadik német/osztrák 100-as fut a BUD-144 papírjaival.
    Szóval lehet teljesen alaptalanok ezek a félelmek. :D

  • 2012.04.14 19:06:03KaWaSaKi

    Aki nem hülye, meg van szeme, és ideje végignézegetni a kocsit amiért pénzt kíván adni az úgyis észreveszi, hogy rendesen meg volt ez már törve valamikor. Olyan törés nincs amit észrevehetetlenül el tudnak tüntetni.

  • 2012.04.14 19:06:17nyikk

    Az is lehet, hogy ez már nem az az autó, hanem "kasznicsere" volt, ezért lehet megkímélt...

  • 2012.04.14 19:11:11esperse

    @DerMedve: nem az ára a lényeg, hanem hogy ezzel még mindig lehet simán 180-200 -al suhanni. Te bátran tennéd? Az emberi része jelen pillanatban a fő gond, és remélem ennyi is lesz...

  • 2012.04.14 19:13:33Jay350i

    Üdv a trolloknak ifjabbik János vagyok, szüleimé volt az autó.
    Korrektek szerettünk volna lenni ezért irtuk a levelet. Szerintem épp elég korrekt volt, hogy az autó eladásakor felhívtuk a vevők figyelmét (pár kommentre reagálva magánszemélyként adtuk el, nem kereskedésen keresztül) az állapotra és a rizikóra. Ők ezt bevállalták, szerződésbe is foglaltuk, innentől szerintem nyugodtan aludt mindenki, álszentség nélkül.
    A probléma, amibe annak idején nem gondoltunk bele, hogy ők ezt az autó eladásakor még simán letagadhatják.
    Pár kommentre még gyorsan reagálok:
    "Doubledecker" kolléga: bár hozzászoktunk az efféle általában irigységből eredő feltételezésekhez, ám egy már akkor tizenöt éve magánrendelőben praktizáló fogorvos (édesanyám) illetve több nemzetközileg is sikeres gyógyszerkészítményt feltaláló/kifejlesztő gyógyszerész-vállalkozó (édesapám) fizetéséből igenis tellett két új Audira és ebben szerintem nincsen semmi szégyellni való, megdolgoztak érte.
    "Pierr Kardán" nem szándékozunk senkinek sem bizonyítani a történet valódiságát, mindenki gondoljon amit akar szive joga. Aki tudja értékelni, az esetleg megköszöni magában a figyelmeztetést, ennyi.
    más mondandóm nincs az üggyel kapcsolatban szép napot mindenkinek!

  • 2012.04.14 19:29:03Gera

    Jay350i - Én elhiszem, hogy akkor nem gondoltatok bele, hogy ezt később el is fogják egyszer adni, de azért most belegondolhatnátok, hogy egy olyan arcot szívattok, akinek az egész történethez a világon semmi köze. Mindezt azért, hogy ti nyugodtan alhassatok, miközben ti adtatok el egy roncsot azért, hogy anyagilag jobban jöjjetek ki a dologból. Közben persze azóta is isszonyúan aggódtok azok életéért, akik az autót használják. Semmi pénzért nem vállalnám be, hogy eladjak olyan autót, amiről tudom, hogy úgy lett összegányolva, hogy veszélyes lehet. Ha akkora az aggodalom, akkor igaza van espersenek, vegyétek meg 200ért, aztán mehet a bontóba.

  • 2012.04.14 19:33:05Doubledecker

    Jay350i

    Irigységről szó sincs. Magam is magánfogorvoshoz járok, soha nem is kaptam nyugtát.

    Szerintem erről ennyit......

  • 2012.04.14 19:34:15Jay350i

    Gera - megértem persze, nem is szeretnénk például egy becsületesebb fajta autókereskedővel kitolni, ám ha másnak nem is, neki biztosan van annyi hozzáértése az autókhoz, hogy lássa rajta amit látni kell. Felhívtuk, letagadta hogy bármi komolyabb baja lenne az autónak.
    Szerintem így korrekt a dolog. Megvételén is gondolkozok, most építkezünk, téglát hordani még jó lehetne aztán ha lejár a műszakija akkor bontó... még nem döntöttem el.

  • 2012.04.14 19:35:47kzolika

    "papa33
    Én szeretném, ha mindenkinek jó, klímás, alvásfigyelmeztetéssel, stb ellátott autója lenne. Mindenkinek."

    Papa, lenne kedved eljönni beszerzési igazgatónak hozzánk? Hallottál már olyanról, hogy cégautó, meg flotta? Szerinted mikor lesznek benne ezek?

  • 2012.04.14 19:38:24Jay350i

    Doubledecker: ha ismerős autószerelőhöz mész például, akkor kapsz nyugtát? Na ezért nem érdemes ilyenről beszélni...

  • 2012.04.14 19:40:40esperse

    @Jay350i: a szüleid megérdemlik természetesen hogy ilyen autókat vegyenek, de a lelkiismeret terhét is...

  • 2012.04.14 19:42:17Sierra2.0

    Az sem biztos, hogy ez az autó ugyanaz ami neki volt hiába kalapálgatták.

  • 2012.04.14 19:42:26kzolika

    Jay350i - Én csak azt nem érte, hogy aki ennyire nagymenő, az hogyan fedez fel egy ilyen használtautó-hirdetést? Honnan van rá ideje és egyáltalán, miért nézeget 200e-s autókat?

  • 2012.04.14 19:45:36Doubledecker

    Jay350i

    Szerintem meg igenis érdemes erről beszélni, mert kis országunk ebbe is beledöglik lassan.

    És nem za irigység beszél belőlem, mert jól keresek, saját lakásom van és egy kis volvom a ház előtt, hitelem egy csep sem, és komoly megtakarítsom.

    Az zavar és egyre inkább, gondolom msáokat is, hogy kurva sokan úgy élnek jól, az országban, hogy nem fizetik meg rendesen a közterheket, tehát mások terhére élnek jól.

    ÍTermészetesen ha a szüleid kivételek és majd mindig adnak számlát, akkor tisztelet nekik, és dögöljek meg.

    Azért kurva visszás a poszt, mert ők tényleg eladták a törött romott, most eg aggódnak, hogy valaki meg fog halani.... OMG.

    Igen lehet, hogy sztereótip, minden fogorvost és nőgyógyászt adócsalónak gondolni, olyasmi ez, mint a cigányokat munkakerülő lusta embernek gondolni, tojás vagy tyúk.

    De bocsánat, nyilván nem rátok haragszom, hanem úgy általában.

    Tényleg dögöljek meg.

  • 2012.04.14 19:45:39kzolika

    "Gera
    miközben ti adtatok el egy roncsot azért, hogy anyagilag jobban jöjjetek ki a dologból."

    Itt a megoldás, a pénz! Sebaj, egy esetleges balesetnél anyu majd csinál protkót jó pénzért!

  • 2012.04.14 19:46:26Gixef

    Jól mondod, Gera. Ifjabb János beköszönése, megszólítása is "aranyos"...

  • 2012.04.14 19:47:02Jay350i

    kzolika az autóra én bukkantam rá, mégpedig olcsó szívóbenzines kombit keresek (BMW E34, Opel Omega B, Audi 100 Avant stb) mert én BMW E30asok bontásával / saját részre építésével foglalkozok amolyan hobbiként, plusz mellette jelenleg építkezek. Ezekhez jönne jól egy leharcolható kombi autó, ezt meg csak kidobta a kereső (nem pipáltam ki a karosszéria-változatot értelemszerűen)

  • 2012.04.14 19:50:25pimpike_

    Jay350i: "bár hozzászoktunk az efféle általában irigységből eredő feltételezésekhez, ám egy már akkor tizenöt éve magánrendelőben praktizáló fogorvos (édesanyám) "

    Atyaég!!!
    Mit gondolsz honnan volt az alapanyag és a fogorvosi rendelő berendezése, az eszközök stb. abban a bizonyos 15 évben???
    Látszik, hogy kisgyerek vagy és fingod sincs arról mi volt -illetve mik nem voltak a szociban.
    TÖRVÉNYES úton semmihez sem lehetett hozzájutni, a bevétel meg max. kockás füzetbe ment, nemhogy adózni utána :D
    Szóval azokat a bizonyos első milliókat inkább te se forszírozd.
    Örülj neki csendben, hogy szerencsésen összejöttek a dolgok...mint a szomszéd fogorvosom ;)

  • 2012.04.14 19:51:34ColT

    Ez azért meredek, hogy eladta egyszer, és 20 év múlva szól, hogy bocs, ne vedd meg? :D

    Különben annyira szar nem lehet a kocsi, ha még 18 évet túlélt...


    Az én autóm 22 éves. Én kétszer törtem meg az elejét (nem kicsit), de már akkor törött volt elölről-hátulról, amikor vettem.
    Mind a két balesetnél karcolás nélkül szálltam ki belőle.

  • 2012.04.14 19:52:06Typeir

    Na,mi tortént?Azt hiszem megint nem ment el a kommentem.Már pedig azt hittem hogy hinni a templomban kell.Na hol vagy,bújj elo!!

  • 2012.04.14 19:53:16ColT

    Különben az is lehet, hogy a rendszám másik autóra vándorolt... Nem lepne meg...

  • 2012.04.14 19:54:46pukancs

    18 éves kocsinál tökmindegy a biztonág

    állapotot veszünk, ergó ha látod az adott alkatrész állapotát akkor?

  • 2012.04.14 19:57:22Jay350i

    No zárszóként részemről/részünkről:
    természetesen számítottam rá, hogy lesznek kommentelők akik kifogásolják a levelünket, vagy a benne található akármelyik említett körülményt, de mindezek ellenére úgy gondolom, helyesen cselekedtünk. Ártani biztosan nem ártottunk vele, legfeljebb valamelyest a kereskedőnek aki hirdeti, de mint fentebb említettem, őt nincs miért sajnálni...

    Nem szándékom (és nem is volt) bármiféle vita vagy gyűlölködési alapot teremteni az oldalon, (ez sajnos egy vele járó dolog gyakorlatilag minden posztnál amit eddig olvastam), remélem hogy minél több ÉRTELMES ember olvassa, aki szívesen veszi a segítőkész szándékot.

    Nem kérem hogy tartson bárki korrektnek, de nincs kedvem magyarázkodni semmiért, fölösleges is lenne, aki akar úgy is bele tud kötni valamibe. Remélem meg lehet érteni.

    Mégegyszer szép napot kívánok mindenkinek, és sajnálom ha valakinek az értékes idejéből - egy izgalmasabb posztot remélve - elraboltam pár percet.

  • 2012.04.14 19:57:27Doubledecker

    pimpike_

    Ja, ja ezt rühelem én is, mikor pl. a nőgyógyász büszkén mondja, hogy egy évbe 3x nyara a tengeren túlon, dehát megérdemli megdolgozott érte, aztán számlát nyugtát nem ad, a vizsgálatok jórészét a tb terhére csináltatja de neki fizetsz érte.

    Egyrészt ez már elve kiveri a biztosítékot, de leginkább az, amikor jön a duma, hogy megdolgoztak érte, és még ezzel büszkélkednek is.

    De ez nem a posztolónak szól, hanem általában az ilyen embereknek.

  • 2012.04.14 19:57:51Polly-pudli-pötty

    Jay350i: Jó látni,hogy ilyen felelősségteljes vagy!
    Gondolom ezért nem fájt az m70b50-es E30-as építésénél az átépítésnél jóval drágább szakértői vizsgálatok,egyedi engedélyeztetési eljárások kipengetése,hogy legálisan közlekedhess anélkül,hogy félned kelljen valamilyen reccs miatt 2kilónál elszabaduló technikától.
    Az IFA fülketartó motortartó-bakokra például nem szóltak semmit az NKH-nál?

  • 2012.04.14 19:59:02Typeir

    Miért nem jelenik meg a kommentem,valaki elmagyarázná?

  • 2012.04.14 20:01:10hagyma

    hat ez erdekes
    eloszor meggyanusit egy gumist, hogy majdnem halalba kuldte azert borult fel
    majd eladja a romot egy fiatal hazasparnak
    es evekkel kesobb komplenol, hogy mi van a volt kocsijaval
    ez beteg

  • 2012.04.14 20:01:38ColT

    @Doubledecker : Azaz!

  • 2012.04.14 20:04:03Jay350i

    pimpike_
    na erre mégis csak válaszolok. Gyerek éppenséggel nem vagyok már, de azt nem gondoltam volna, hogy az egész történet az anyagiak firtatásába kezd átmenni. Így röviden leírom, mert semmi szégyellni való nincs benne: szarvasmarha és sertéstenyésztésből indultunk egy Csonkahegyhát nevű aprócska zalai faluból. Ebből lett sok sok munkával mindíg kicsit több és több, majd a 70es évek végén szüleim léptek egy nagyot, eladták a teljes állományt, telket, stb és beköltöztek Zalaegerszegre, ahol fel tudták építeni a házukat, benne a rendelővel, édesapám pedig elkezdeni a vállalkozását. Ez már bővebb is volt a kelleténél, elnézést. Többre tényleg nem válaszolok, nincs rá időm.

  • 2012.04.14 20:07:01Jay350i

    Polly-pudli-pötty a 350i párszáz kilómétert tett meg forgalomban p-rendszámmal. Azon kívül pályanapokon, találkozókon, elhagyatott placcokon (pl egerszegi laktanya) volt használva drift-tanulás céljára. Ifa fülketartó pedig nem vicc, olyan masszív bakokat nem találsz kereskedelmi forgalomban kaphatót azt garantálom.

  • 2012.04.14 20:14:03esperse

    @ColT: más a koccanás, karcolás, mintha "szétszakad a kocsi".
    @Jay350i: emiatt nem neked kell magyarázkodni, a szüleid csinálták.
    @Doubledecker: valószínű hogy Te számodra nincs mód munkádból adódóan hogy kicsit kozmetikázz a számokkal, valószínű hogy a munkáltatód befizeti a járulékokat utánad. Ha a versenyszférában magánzó lennél, revidiálnád az álláspontodat. Persze az tényleg ciki amikor minimálból valakinek Audira telik. Sajnos ez is Magyarország.

  • 2012.04.14 20:14:36motor77sport

    Most őszintén aki 20 éves autót vesz az számítson rá hogy az törött volt. Egy rozsdás küszöbű autót sem lehet majd eladni? Az sokkal életveszélyesebb egy balesetnél, mint egy hullámos tetejű gittelt autó. A vasoxidnak kicsit mások a szilárdsági tulajdonságai mint az acélnak.

  • 2012.04.14 20:15:39ColT

    @esperse : Totálkárra törtem, szarrátört az eleje... Hűtőcsere, homlokfal csere... Mind a kétszer.

  • 2012.04.14 20:16:52Typeir

    Leírom rovidebben,mert nem ment el úgy látom:vettél muszakit,autót kaptál hozzá 229 ezer pénzért.Mi itt a probléma?Én megvenném utni-vágni!Nem hinném hogy egy 86-os Transporternek jobb a toréstesztje mint ennek.A kedves levéliró meg csak erolkodjon!Dunába vizet tipikus esete,beszállt o is vízhordó lánynak,úgy látom(olvasom).:-))

  • 2012.04.14 20:19:24triumphator

    20 éves akármilyen jármű utóéletében vájkálni netto önsorsrontás.

  • 2012.04.14 20:19:41penumbra1984

    A posztolónak már majdnem javasoltam, ha már megtalálta még egyszer, hogy vásárolja meg a rommá tört szart még egyszer, melósautót keres úgyis, annak jó lenne, de ez nem kombi sajnos... :D

  • 2012.04.14 20:21:40penumbra1984

    Hát a gitt sem szilárdabb mint a rozsda, úgyhogy eben guba...

  • 2012.04.14 20:26:45steve30

    ll

  • 2012.04.14 20:29:15pimpike_

    re:Jay350i
    a '70-es években mi? JázusMáriaSzentantal...
    Akkor még fingani is csak elvtársi engedéllyel lehetett JÓGYEREK!!!
    Persze csak a közönséges földi halandóknak.
    Ja, hogy ez a szüleidnek ment...aaaz mindjárt más.
    70-es évek = maszekolás azaz "mai" nyelvre fordítva fekete gazdaság + adó&járulék csalás.
    De szerintem is hagyjuk az egészet.
    Az autóeladással kapcsolatban pedig már mások leírták mit kellett volna tenniük a szülőknek.
    Három betű:
    MÉH

  • 2012.04.14 20:33:17esperse

    @Typeir: Sajnos földieim egy szerencsétlen balesetben egy összehevtölt és szétszakadt BMW-ben haltak meg. Kicsi az esély... de egy ilyen autónál töréstesztről beszélni? Természetesen használatra ennyiért teljesen ok, de a balesetnél is az lenne szerinted?
    Egy kisteherautót meg nem is lehet összehasonlítani egy Audi 100-al.

  • 2012.04.14 20:34:10Polly-pudli-pötty

    Jay350i: Nem is a bakkal szokott baj lenni,hanem a hegesztéssel. Meg az első futómű szokott törni különböző helyeken.
    Szal azt mondod épített V8-al közlekedni pár száz km-t,forgalmiban 1.6 motorral nem probléma,de 21éves egykor törött audinál nem közhírré kiabálni,hogy törött volt az sunyiság,köpködni kell és jól "leleplezni".
    Ma is tanultam valamit.

  • 2012.04.14 20:38:59jujdejo

    tényleg az a legfontosagg hogy ki hogyan szerzett pénzt az autóra? harmadik hozzászólással eláruljátok azt az egész országot, tipikus magyar hozzáállás, szánalmas.

  • 2012.04.14 20:40:04Jay350i

    Polly-pudli-pötty
    nézd én a saját marhulásommal nem okoztam másnak semmilyen kárt, jelen eset a BUDweizerrel (igy hivtuk annó) viszont hozzá nem értő emberek megkárosításának szándéka hogy kellően balfaszul fogalmazzak.
    Plusz még mindíg faterom írta a levelet nem én.

  • 2012.04.14 20:40:21steve30

    Na azért aljunk már meg egy szóra!
    1. Hogy jön ide ,az hogy miből,meg mennyiért vette,meg hogy újonnan?Kinek mi köze hozzá! Nem kell a másik zsebébe turkálni.Meg nem is erről szól a dolog.
    2.Persze hogy korrekt volt a srác.Elmondta a kocsi előéletét,a mérlegelés jogát átadta a vevőnek.Bírom,hogy itt mennyi őszinte,és önérzetes emberke van,mekkora felelősségtudattal.Ha.ha.Aztán meg..
    3.Könyörgök,egy 200-ezres autóról beszélgetünk.Milyen biztonság? Tényleg jól írta egyik komenelő: - A rozsdás Lada jobb?
    És igen,itt is vegjelentek az okostojások,akik fel vannak háborodva,hogy 2 kilóéet Nem törésmentes Makulátlan AUDIT árulnak.Okoskodó idióták,és persze szart sem értenek a kocsikhoz.Csak a miből vette újonnan? .Szánalmas

  • 2012.04.14 20:40:25Pepejoe

    Kicsit sokallom a 229 e-t ezért a szarért. Csak hogy a témánál maradjunk.

    Jay350i: Te pedig ne magyarázkodj, köszi, hogy faterod szólt és ennyi.

  • 2012.04.14 20:40:51steve30

    1. Hogy jön ide ,az hogy miből,meg mennyiért vette,meg hogy újonnan?Kinek mi köze hozzá! Nem kell a másik zsebébe turkálni.Meg nem is erről szól a dolog.
    2.Persze hogy korrekt volt a srác.Elmondta a kocsi előéletét,a mérlegelés jogát átadta a vevőnek.Bírom,hogy itt mennyi őszinte,és önérzetes emberke van,mekkora felelősségtudattal.Ha.ha.Aztán meg..
    3.Könyörgök,egy 200-ezres autóról beszélgetünk.Milyen biztonság? Tényleg jól írta egyik komenelő: - A rozsdás Lada jobb?
    És igen,itt is vegjelentek az okostojások,akik fel vannak háborodva,hogy 2 kilóéet Nem törésmentes Makulátlan AUDIT árulnak.Okoskodó idióták,és persze szart sem értenek a kocsikhoz.Csak a miből vette újonnan? .Szánalmas

  • 2012.04.14 20:41:29vernarancs

    Rendesen meg lett kimelve ez a jargany.Jo, hogy leirta Janos az eloeletet meg ha nem is volt helyes forgalomban hagyni.

  • 2012.04.14 20:53:55esperse

    Nem az ár-érték arányról, nem az anyagi háttér mikéntjéről szól az egész!

    Amitől rohad ez az ország (nem a LADA). Az emberi hozzáálás...
    A régi elfeledett értékek!!!

    A bírságokat frankón be tudják már hajtani, tényleg le a kalappal...
    Miért nem lehet az autók előéletét meghamisíthatatlanul regisztrálni?

  • 2012.04.14 20:54:20Jean-Baptiste Emanuel Zorg

    normális ember ennyiért úgysem vesz meg egy ilyen autót. felesleges aggódni. sztem brazil autó lesz ebből...

  • 2012.04.14 20:57:38Polly-pudli-pötty

    Jay350i: Hidd el,akármelyik 21éves 100-as látott már annyit,mint anno a tiétek. Ha nem törve van,akkor minimum qurva rozsdás, ennyiért meg főleg csak ilyet adnak. 200ropiért ne keress biztonságot,csak guruljon meg nagyjából legyenek rendeben a papírjai. A potenciális vevőkör sem vár tőle többet szerintem. :)


h i r d e t é s

KeresésKeresés

IndapassIndapass

Totalcar áruház

fékbetét készlet, tárcsafék
AUDI A6 2.7 TDI lépcsőshátú 2004-2011
9146 Ft
csapágy, tengelytest
AUDI 80 Avant 1.9 TDI Kombi 1992-1996
2476 Ft
hosszbordás szíj
AUDI A4 Avant 1.9 TDI Kombi 1996-2001
4114 Ft
További termékek »

Totalcar Magazine

Boys do cry
Twenty years ago on this day the world of Formula 1 changed forever.