2013.07.28. 11:12

Három Fiat 500-as szelte az óceán vízét a kaliforniai Huntington Beach partjainál. A környezetidegen apróságok kis flottaként hívták fel magukra a figyelmet.

A Fiat divatmodelljét szeretné a lehető legjobban megkedveltetni az amerikaiakkal, és ennek az utóbbi időben már többször jelét adta. Legújabb marketingfogásukkal a kaliforniai Vans U.S. Open of Surfing rendezvényen jöttek elő, ahol három 500-ast úsztattak meg partközelben. Egy szörfös verseny szellemiségétől nem áll távol az ilyen bohémság, és a komoly médiamegjelenéssel a Fiat elérte célját.

A kabrió, az Abarth és az alap 500 szelték a vizeket egy motorcsónak fürgeségével – jó lenne tudni, mi és hogyan mozgatta őket.

Az ötlet amúgy nem eredeti: épp a márka fő konkurense, a Mini csinált hasonlót a májusi Aberdeen Dad Vail Regattára, Philadelphiába. A görcsös felntűnni akarás oka, hogy az amerikai piacon most éledezik az igény az ilyen apró életstílus-autók iránt, így a gyors terjeszkedés mindkét vállalat számára fontos.