2014.11.08. 15:15

Az autógyártók többsége nem válogat az eszközökben, ha saját modelljének népszerűsítéséről van szó. A Jaguar marketingesei mostanában eléggé elkapták a fonalat, ugyanis időről időre ötletes, vicces reklámokkal fricskázzák meg a német prémiumgyártókat. Emlékezhetünk például a Mercedes ellen vívott videópárbajra, amikor a nagymacska felfalta a németek csirkéjét. A BMW-nek aztán egy álcázott tesztautóval szúrtak oda. Most e két márka mellett az Audira is rárontanak: az alábbi fotók a három nagy rivális mindegyikének szólnak.

A BMW, a Mercedes és az Audi logóját ételek segítségével másolták le. Ezekkel szimbolizálják, hogy saját modelljeik megeszik reggelire a három német autóit. A BMW-re ezek alapján az XFR-S-szel, a Mercedesre az XJR-rel, míg az Audira az F-type R Coupéval támadnak rá. A három Jaguarban közös az ötliteres, kompresszoros V8-as, amely 550 lovas teljesítményre és 680 newtonméteres csúcsnyomatékra képes.

Ezek a reklámok azért igazán jók, mert nem sértőek, mégis van egy kis hadüzenet-jellegük. Az ötletes képeken talán még az érintett német márkák szimpatizánsai és vezetői is derültek egy jót.

Mi a CreativeAds Facebook-oldalán találtuk a képeket.