A legújabb kémfotókon már csak az autó elejét
és hátulját igyekeztek eltakarni. A képek állítólag az új SLK AMG
változatát ábrázolják, erre utalnak a masszív sárvédő-szélesítések
és a négy kipufogócső-vég. Az autó legtöbb jellegzetes vonását itt
már nem fedték el, így láthatjuk
a tető töretlen ívét, a legújabb divat szerint irányjelzőket
tartalmazó tükröket, a meredek övvonalat és a motorháztető középső
domborítását, amely a nagy testvér, az SLR öröksége. Egyedül az
első lámpatestek formája maradt titokban, bár az így is sejthető,
hogy a kérdéses prototípuson nem ikerlámpákat, hanem nagy,
összefüggő felületű fényszórókat alkalmaztak.
Ami a képeken nem látható, az az új kialakítású
tető, amely állítólag jóval kisebb helyet foglal összecsukott
állapotban, mint a jelenlegi modell esetében. A C-osztály
megkurtított padlólemezére épülő autó állítólag
négyféle motorral lesz kapható: az alapmodellben egy 1,8
literes 192 lóerős feltöltős motor dolgozik majd, ezt követi egy
2,2 literes 211 lóerős és egy 2,7 literes 258 lóerős V6-os,
valamint a képen látható AMG változat 3 literes 375 lóerős
hathengeres motorja. Az alapváltozat bemutatására valószínűleg 2004
márciusában a Genfi Autószalonon kerül majd sor, az első
szériapéldányokat pedig májusban vehetik át tulajdonosaik.