Úgy tűnik, túl sokba kerülne a kis pick-up, így inkább el sem készíti a Chrysler. Az M80-ast elsősorban a fiatal vásárlóknak szánták, de ahogy Dieter Zetsche, a Chrysler vezérigazgatója elmondta, képtelenek lennének úgy gyártani a típust, hogy az árérzékeny célcsoport képes legyen megfizetni, ugyanakkor nyereséget termeljen a típus. Ezzel nagy valószínűséggel az a terv is füstbe megy, hogy a Dodge márkanevet újra bevezessék Európában, mivel ez az elképzelés is az M80 gyártásán alapult. Elemzők szerint a Chryslernek ugyanakkor szüksége lesz más típusokra a fiatalabb vásárlók megnyeréséhez, amely igen fontos lehet a túlélés szempontjából. Az M80-ból az eredeti tervek szerint mintegy 200.000 példány készült volna évente, így azonban két kisszériás típus maradt, amelyekkel megpróbálhatják betömni a kis pick-up nyomán maradó űrt: a platós Jeep Scramblerből mintegy 20.000 példány készülhet évente, míg a tanulmányautóként szintén Jeep márkanéven bemutatott és 2004 környékén gyártásba kerülő Compassból mintegy 50.000 példányt tartanak eladhatónak az elemzők. Ez azonban nem biztos, hogy elegendő lesz, így az amerikai gyártótól hamarosan újabb olcsón gyártható, de izgalmas típusokat várhatunk, ha máshogy nem is, tanulmányautóként biztosan.