Tesztelés közben kapták lencsevégre a Cadillac
Seville utódját. Az autó jó szokás szerint rengeteg álcaruhát
viselt magán, így a részletekből sajnos kevés látszik, de annyi így
is látható, hogy
az STS arányai alaposan megváltoznak az elődmodellhez
képest. A hátsókerék-hajtású autókra jellemző módon az első
túlnyúlás minimális, a hátsó kerék mögött azonban hosszan
folytatódik az autó. Az a kevés, ami a formából látszik,
egyértelművé teszi, hogy a tervezők folytatták az XLR-CTS-SRX
vonalat, azaz
az STS-t is határozott élek és tiszta felületek jellemzik
majd, bár ez esetben az összhatás állítólag nem lesz olyan
drámaian szögletes, mint a korábbi modellek esetében.
A Seville utódja a CTS meghosszabbított padlólemezére épül, és a motorterében sem érheti meglepetés az embert: az alapváltozatba a GM HFV6 jelzésű modern, 3,6 literes és 255 lóerős hathengerese kerül,
a nagyobb változatban pedig az XLR-hez
kifejlesztett hosszában álló 315 lóerős Northstar V8-ast találjuk.
Később a CTS-hez hasonlóan az STS-ből is lesz V-series jelzésű
sportváltozat, amelybe szintén a Corvette 405 lóerős 5,7 literes
V8-as motorja kerül. Az új modell
tudomásunk szerint 2004-ben mutatkozik be, és a GM vezetés
reményei szerint képes lesz megszorongatni a BMW 5-ös sorozatát,
amely jelenleg a legkelendőbb jármű a luxuskivitelű nagykocsik közt
az Egyesült Államokban.