Idén eddig öt új 911-est mutatott be a Porsche (911 GT3, Carrera 4S
Cabrio, 911 Turbo Cabrio, GT3 RS és a 40. évfordulóra kiadott 911-es),
most előkerült a hatodik, a GT2-es 2004. évi változata. Az októbertől
megrendelhető autó, a motorvezérlés átprogramozásának köszönhetően 21
lóerővel és 20 Nm-rel erősebb elődjénél. A
3500 és 4500 1/min között 640 Nm-es maximális forgatónyomatékot
termelő 483 lóerős biturbó a mostani modellnél 1 tizeddel jobb
gyorsulást biztosít álló helyzetből 100 km/h-s sebességre, így az új
GT2-esnek pontosan 4 másodpercre van szüksége százig, ahonnan további
8,5 másodperc szükségeltetik a 200 km/h-ig. Nőtt a gép végsebessége is,
a 2004-es modell hivatalos csúcssebessége 319 km/h.
Az autó, akárcsak a Turbo, környezetvédelemből is jeles: teljesíti az
Euro-IV-gyel egyenértékű D4-es és az amerikai ULEV szabványt. A
teljesítménynövekedésnek megfelelően a GT2-es átdolgozott
lengéscsillapítókkal és fékekkel kerül forgalomba, alapfelszerelése a
PCCB, a Porsche különleges kerámia-kompozit tárcsákkal szerelt
ultrakönnyű fékrendszere. Elöl 235/40 R18-as, hátul 315/30 R18-as gumik
feszülnek a GT3-ason már látott felniken. A következő GT2-est
Németországban adókkal együtt 184.674 euróért kínálják a
kereskedők.