Régi tanulmányt mutat be az Isuzu?

2003.08.28. 14:40

Állítólag egy 1999-es tanulmányautót állít ki a japán gyártó Frankfurtban. A Kai nevű szabadidő-autó, amelyet nemes egyszerűséggel "A 21. század terepjárójaként" emleget a gyártó sajtóközleménye, jellegzetes, szögletes formájával tűnik ki a szabadidőautó-tanulmányok tengeréből. Az autót egy közvetlen befecskendezéses 3 literes 24 szelepes V6-os turbódízel motor hajtja, ezen felül azonban csak annyit tudunk róla, hogy a futóműve elöl kettős kereszlengőkaros, hátul pedig Multilink rendszerű, akárcsak a modern személyautóknak. Nehéz lenne megmondani, hogy az Isuzu miért mutatja be a típust Európában, de az is elképzelhető, hogy a közeljövőben egy hasonló szériamodell bevezetését tervezik, akár saját márkanevük, akár a GM valamely másik, Európában is használt márkaneve alatt.

Az Isuzu saját típusaival gyakorlatilag alig van jelen Európában, és az Opel Frontera típus gyártásának leállításával az utolsó idegen néven forgalmazott modellje is eltűnt erről a fontos piacról, viszont az Opel, a Saab, a Lancia, a Renault és a Honda típusaiban még mindig jelentős mennyiségű 1,7 literes négyhengeres és 3 literes hathengeres Isuzu dízelmotor talál gazdára a kontinensen.