Az SRT (Street and Racing Technology) rövidítést eddig kizárólag a
Dodge különösen sportos járművein használták. Most azonban a Chrysler
lenyúlta a jelet a Crossfire kupé és roadster változatához, így ezek
lesznek az első járművek, melyek Észak-Amerikán kívül viselhetik az SRT
jelzést. Az első modellt,
a Crossfire SRT-6-ot a Genfi Autókiállításon mutatják be.
A Dodge-nál az SRT eddig a szinte már értelmetlenül erős,
agresszív külsejű modelleket jelölte, a Chryslernél ez nagy
teljesítményre és kifinomult technikai megoldásokra módosul. Az SRT-6
motorterében egy kézimunkával készített, 3,2 literes kompresszorral
feltöltött V6-ost helyeztek el, ami 330 lóerőt és 420 Nm-es nyomatékot
biztosít az autónak. A motorhoz ötsebességes AutoStick automataváltó
kapcsolódik, a 0-100-as sprintet ezzel 5 másodperc alatt teljesíti az
autó, végsebességét 250 m/h-ban limitálták, ahogy az Európában szokás.
A Crossfire SRT-6 alá keményebb rugókkal és stabilitásra
kihegyezett gátlókkal ellátott futóművet szereltek, elöl 225/40
ZR18-as, hátul 255/35 ZR19-es, meglehetősen látványos méretű felniken
feszülnek a gyári Michelin Pilot Sport gumik. A négy darab hűtött,
kétdugattyús nyereggel ellátott tárcsafék 100 km/h-ról kb. 35 méter
alatt állítja meg az autót, ami különösen jó értéknek számít.
A Crossfire alapgúnyáját egy fix hátsó spoiler és egy elülső
kötényke egészíti ki. Belül a bőrborítású sportülések SRT-6 hímtéssel a
fejtámlában, a 200 mérföld/óráig skálázott sebességmérő és egyéb
finomságok árulkodnak az SRT-6 különleges mivoltáról.