Rekorderedményt ért el az Audi az év első felében: 389 970 autót
értékesítettek június végéig, ami eladásaik 0,6 %-kal emelkedését
jelenti a tavalyi év ugyanezen időszakához viszonyítva. Ez elsősorban
az új A3-as és A8-as iránti keresletnek köszönhető, a kompakt modellből
28,6, a luxuslimuzinból 32,3 %-kal kelt el több mint tavaly. Ugyanakkor
az A2-es folyamatosan csúszik lefelé, a június végéig regisztrált
eladások 22,1 %-kal csökkentek a 2003-as év első feléhez képest.
Jelentős változás állt be a cég országonkénti eladásainak
megoszlásában is: az amerikai forgalom 7,6 %-kal csökkent, míg
Angliában 9,2 %-kal bővült eladásaik mértéke (41 805 autót adtak el),
így
a szigetország lett az első számú Audi felvevő piac. Kínában 1,3
%-os visszaesést kellett elviselniük, 29 028 autó talált gazdára.
A tavalyi évben a Seatot és a Lamborghinit is szárnyai alatt tudó
Audi csoport lett a VW legerősebb márkacsoportja, összesen 1,1 milliárd
eurós nyereséggel zárták az évet. Az idei első negyedévben csak az Audi
működött nyereségesen a VW-konszern divíziói közül, tavalyi 232 millió
eurós nyereségüket 248 millióra sikerült feltornászni.