Véget ér a Toyota Celica és MR2 forgalmazása

2004.07.20. 12:40

Úgy tűnik, hogy a kiváló vezethetőség és a dicső múlt nem szempont az amerikai Toyota vásárlók választásában, mivel a két sportmodell, a Celica és az MR2 eladásai komoly hanyatlásnak indultak az elmúlt pár évben.
A Toyota amerikai vezetése ezért úgy döntött, a jövő évtől törli kínálatából mindkét típust, és helyette a hétköznapi modellek sportosított verzióival és a nemrégiben bevezetett Scion márkanév alatt árult autókkal próbálják meg felkelteni a fiatal vásárlók érdeklődését.
A Celica és az MR2 korábbi változatai elég szépen fogytak a múltban a tengerentúlon, de az utóbbi időben rettenetesen visszaesett a forgalom: a Celicából idén 30 %-kal vettek kevesebbet, mint tavaly, míg MR2-esből összesen 264 darab kelt el az előző hónap során.